نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

نمایندگی هایک ویژن هایک لوک توانسته است محصولات کمپانی هایک ویژن را در تعداد بالا و انواع مختلف آن برای همه علاقه مندان به محصولات این شرکت در ایران فراهم کند. شما می توانید با تماس با مجموعه ما مشاوره ویژه را در زمینه محصولات هایک ویژن دریافت نمایید و بهترین قیمت ها را از کارشناسان ما دریافت نمایید. تارتن دژ آریانا یکی از بهترین مجریان سیستم های نظارتی – حفاظتی و شبکه در ایران است. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات فروش و نصب دوربین مدار بسته، خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره رایگان، طراحی، بازدید و کارشناسی محل و فروش سایر تجهیزات حفاظتی را نیز در مجموعه فعالیت خود دارد. ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت، اصلی ترین خط مشی تارتن دژ آریانا است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است.

محصولات تحت شبکه، تلفن دیجیتال و دوربین هایک برای پروژه های بزرگ و حرفه ای ایده آل است. هایک ویژن بازه گسترده ای از محصولات دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارتی و حفاظتی را ارائه می دهد. این شرکت تمامی نیازمندی ها برای حفاظت از یک محیط کوچک تا یک زیرساخت ملی را در سبد محصولات خود به مشتریان پیشنهاد می دهد. انتخاب محصول مناسب می تواند برای افراد نا آشنا به سیستم های حفاظتی کمی پیچیده به نظر برسد.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن

از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران توسط شرکت های متفاوتی در ایران آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد. برای انتخاب راحت تر کالای مورد نظر می توانید از دسته بندی محصولات برند HIKVISION در نمایندگی دوربین هایک ویژن استفاده کنید. این دسته بندی شامل دوربین مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ HD و دستگاه های ضبط DVR و NVR است. لازم به ذکر است که شرکت شبکه گستر مهر تجارت توانسته در سال‌های 2016، 2017 و 2018 و 2019 در چهار سال متوالی به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن در ایران دست یابد.

دستگاه های DVR و NVR هایک ویژن

یکی از نقاط قوت هر برندی در دوربین مداربسته جعبه ابزار نرم افزاری برند می هایک ویژن باشد. اگر بخواهیم از بین برندهای دوربین مداربسته یک برند را از نظر جعبه ابزار نرم افزاری به عنوان برترین برند انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی این انتخاب Hikvision خواهد بود. شرکت هایک ویژن با همکاری گروه فناوری و توسعه بزرگ خود روش های زیادی را برای بهبود دوربین های خود ایجاد کرده است و این دلیلی است که اکنون این برند به عنوان یکی از بهترین سیستم های امنیتی در جهان شناخته می شود.

  • از سال 1386 تا به امروز فروشگاه تیام الکترونیک به عنوان پدر معنوی مجموعه فروشگاه های تیام و شرکت مهر تجارت فعالیت نموده است.
  • همچنین دوربین های مداربسته می توانند در تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و یا تشخیص چهره در مکان های امنیتی به ما کمک کنند.
  • از سال 1393 این شرکت فعالیت خود را در ایران توسط شرکت های متفاوتی در ایران آغاز کرد و توانست جایگاه خود را در بازار ایران نیز به دست آورد.
  • شرکت Hikvision در مسیر توسعه خود با قدرت های فناوری جهان همچون اینتل، وسترن دیجیتال، سونی، سی گیت، تکزاس اینسترومنت و های سیلیکون همکاری کرده است.
  • بعلاوه توصیه می شود که دستگاه و دوربین هایک را حتما از نمایندگی هایک ویژن خریداری کرده تا ضمن اطمینان از اصل بودن کالا از پشتیبانی فنی هایک ویژن نیز بهره مند شوید.

محصولات ارائه شده توسط شرکت با قابلیت های هوشمندی به بازار عرضه می گردنند که می توانند بسیاری از نقاط ضعف سیستم های غیر هوشمند را پوشش دهند. قابلیت شبکه کردن و استفاده از تنها یک کابل POC نیز که هایک ویژن ابداع کننده آن است، سبب می شود تا نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته این شرکت به نسبت سایر محصولات بسیار ساده تر باشد. این شرکت در ابتدا با تولید دوربین مدار بسته آنالوگ وارد بازار شد و با تکیه بر کیفیت بالای تصویر و کیفیت بالای جنس بدنه سهمی زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد .