نمایندگی زیمنس در ایران , زیمنس سیماتیک

نمایندگی زیمنس در ایران , زیمنس سیماتیک

پی‌ال‌سی ۱۲۰۰ به دلیل کاربرد بسیار بالا، قابلیت‌ها، امکانات و بازار خوب داخلی و جهانی به‌صورت کامل کار شده است. پنل‌های صنعتی یا اچ‌ام‌آی نیز به همراه برنامه‌نویسی و کانفیگ آنها کامل کار شده است. این CPU مانند سری های دیگر S7-400 و S بر روی ریل مخصوص خود قرار میگیرد و می توان ماژول های دیگر را نیز روی این ریل کنار هم متصل کرد.

با این وجود برخی از PLC‌ها را می‌توانید با کمتر از 100 دلار با نرم‌افزار رایگان دریافت کنید. PLCهای سری 1200 این شرکت، از قدرت و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی میتواند تجهیزات مختلف در سیستمهای اتوماسیون صنعتی متنوع را کنترل نماید. در کنار این قابلیتها، ابعاد مناسب این plc باعث شده تا یکی از بهترین انتخابهای اتوماسیون کارهای صنعتی باشد. با معرفی پی ال سی‌ها، دستگاه‌های کنترل آنالوگ مبتنی بر رله تا حد زیادی منسوخ شده‌اند؛ زیرا که سیستم‌های رله بسیار پیچیده و مستعد خطا هستند.

پی ال سی زیمنسیا Programmable Logic Controller که به نام Programmable Controller نیز شناخته میشود, قیمت پی ال سی یک کنترل کننده ی برنامه پذیر است که از خانواده کامپیوترها بشمار می آید. در این مدل امکان نمایش ورودی و خروجی ها، تست برنامه، برنامه نویسی و ویرایش برنامه از طریق کلید های روی PLC می باشد. لازم به ذکر است که برنامه نویسی PLC LOGO زیمنس از طریق نرم افزار LOGO Soft Comfort انجام می شود. پی ال سی های سری 1200 زیمنس از سال 2013 شروع به طراحی و تولید انبوه شدند و به عنوان جایگزینی مناسب برای پی ال سی های سری 200 پا به عرصه گذاشتند. PLC سری 1200 Siemens به عنوان یکی از محصولات مهم S7 این شرکت شناخته میشود. کامل ترین نوع S SIEMENS PLC ، مدل CPU1516-3PN/DP می باشد که دارای دو پورت Profinet و یک پورت Profibus است.

سری 200 استپ 7 زیمنس، دارای امکانات ارتباطی فوق العاده‌ای نظیر اترنت و پروفی باس است و در مدلهای مختلف خود از 6 تا 22 ورودی-خروجی IO دارد. پی ال سی های شرکت زیمنس در انواع مختلف و با قابلیت های گسترده ارتباطی قادر هستند؛ کیفیت مطلوب مورد نظر را فراهم آورند. یکی از برندهای پرکاربرد و محبوب اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به شمار می رود و جایگاه و رتبه قابل ملاحضه ای را برای خود در صنعت پی ال سی فراهم کرده است. یکی از مهمترین فاکتورهای دیگری که روی قیمت plc زیمنس تاثیر می گذارد نوع plc می باشد. کدگذاری هر یک از پی ال سی ها با یکدیگر متفاوت است که همین مسئله تعیین کننده قیمت پی ال سی می باشد.

  • نحوه کارکرد و کاربرد plc و یا کامپیوتر دیجیتال صنعتی به گونه ای است که پاسخگوی محیط های صنعتی و فرآیندهای مختلف است.
  • اگر قبلاً با LOGO PLC آشنا هستید، توصیه می‌شود که با کیت استارتر Siemens S ادامه دهید.
  • این سری در حقیقت به عنوان تکمیل کننده نقش plcهای سری 300 و 400 پا به عرصه گذاشت که از کارایی بسیار بالا و همچنین قابلیت اطمینان عالی برخوردار است.
  • ماژول ورودی کنترل کننده سیگنال های متنوع دیجیتال یا آنالوگ را از سطح field قبول نموده, و سپس آنهارا به سیگنال های منطقی (0 و 1) که برای سی پی یو زیمنس قابل پردازش باشد, تبدیل مینماید.

این مدل که به صورت ماژولار طراحی و ساخته شده است، دارای حوزه عملکردی گسترده و وسیع می باشد. در مقایسه با S7-300 دارای حافظه بیشتر و قدرت و سرعت پردازش بیشتری ست. حجم زیادی از سیگنال ها را تحت پوشش خود قرار می دهد و در صنایع مختلف، طرفداران زیادی دارد. شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس، نسل جدید plc های خود را تحت عنوان s که همانگونه که در بالا گفته شد، جایگزینی برای s7-200 می باشد، به بازار عرضه کرد. از این plc در کاربردهای کوچک و سیستم های کنترلی نسبتا پیچیده استفاده می شود.

زیمنس یکی از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات پزشکی در جهان است و همچنین برند اول محصولات اتوماسیون صنعتی در دنیا است. این شرکت در زمینه های انرژی، خودرو، فناوری اطلاعات و… نیز فعالیت می کند. زیمنس برند اول اتوماسیون صنعتی و یکی از بزرگترین کمپانی ها در جهان است. یک شرکت چند ملیتی که در زمینه های مختلف، محصولات با سطح کیفی بسیار بالایی را تولید و عرضه می کند که در سراسر جهان به طور گسترده استفاده می شوند. PLC یکی از ابزارهاییست که زیمنس، به عنوان برند اول در آن شناخته می‌شود و به طور گسترده توسط متخصصان در سیستم های اتوماسیون استفاده می‌شود. PLC مخففProgrammable Logic Controller به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی است که در سیستم های اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد،PLC ها می توانند یک فرایند خاص، عملکرد ماشین یا حتی یک خط تولید کامل را به صورت خودکار کنترل کنند.

CPU لوگو زیمنس 230RCE

شما می توانید با بهترین قیمت plc زیمنس s7 300 را از نمایندگی خریداری کنید و برای راه اندازی اتوماسیون های صنعتی استفاده نمایید. از آنجایی که کیفیت plc زیمنس بسیار عالی و مناسب می باشد بسیاری از افراد این نمونه plc را خریداری می ‌کنند تا طول عمر زیادی از آن دریافت نمایند. دسترسی به هر یک از بخش های اتوماسیون صنعتی با استفاده از پی ال سی زیمنس بسیار آسان تر می شود. به همین دلیل در بین مدل های متنوع plc زیمنس بر اساس نوع اتوماسیون صنعتی خود می توانید یکی از انواع آنها را انتخاب و خریداری کنید.

بلکه برای اطلاع از وضعیت هر ورودی به سلول مورد نظر در PII رجوع میکند . همچنین از دیگر مزایای plc می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در پی ال سی برخلاف های دستگاه قدیمی برای تغییر در نحوه کنترل و یا ترتیب مراحل نیاز به صرف زمان زیادی نیست. علاوه بر این زمانی که تعداد l/o خیلی زیاد باشد و توابع کنترل پیچیده تر باشد برای جایگزین کردن pc هزینه بسیار کمی نیاز دارد.

پی‌ال‌سی سری ۳۰۰ به دلیل بیشترین کاربرد در صنایع ایران و جهان به‌صورت کامل آموزش داده شده است. تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C DC/DC/DC CPU1211C DC/DC/DC ساده ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد . این CPU با اجزای اصلی میکروپروسسور، مدارات ورودی خروجی، منبع انرژی و پورت Profinet کامپکت شده می… سری S7-300 زیمنس بسته به مدل آن دارای پورت اترنت Profenet و یا سریال می باشد. از نظر ارتباطی بسیار کامل است و امنیت بالایی هم دارد و برای کاربردهای مختلف انعطاف پذیری زیادی هم دارند و در اندازه کوچک و بهینه طراحی شده‌اند.

از مهمترین ویژگیهای این سری میتوان به سازگاری تنظیمات شبکه مختص مشتری، طول عمر کاری بالا، امکان تخصیص رمز برای عملیات نمایشگر از طریق برنامه TIA Portal و امکان جداسازی نمایشگر از برق در حین کار اشاره کرد. سخت افزار این سری از لحاظ ابعاد بسیار مناسب و بهینه بوده و به خاطر ساختار ماژولار و تنوعی که از ماژولهای جانبی دارد، بسیار پرکاربرد و کارآمد است. خیر، تمام نرم‌افزارهای شرکت زیمنس مجهز به شبیه‌ساز می‌باشند و شما بدون نیاز به سخت‌افزارها می‌توانید با مدرس پیش بروید. ویژگی جالبی که سری 400H را بسیار برجسته می کند، قابلیت سوئیچینگ بین cpu هاست. تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C AC/DC/RELAY CPU1211C این مدل از پرفروش ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد چرا که قابلیت گسترش پورت ها و یا ارتباطات شبکه ای را از طریق ماژول های CM و ماژول SM ,BM را امکان… تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C DC/DC/RELAY CPU1211C این مدل از پرفروش ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد چرا که قابلیت گسترش پورت ها و یا ارتباطات شبکه ای را از طریق ماژول های CM و ماژول SM ,BM را امکان…

CPU لوگو زیمنس 24RCE