نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

۴- دوباره روی گزینه NEXT کلیک کنید تا وارد بخش وارد کردن شماره موبایل خود شوید. در این مرحله ابتدا باید ایران را انتخاب و سپس شماره موبایل خود را بدون صفر وارد نمایید. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید در بخش بالای این تصویر و در کنار تیک سبز ثبت نام در کوینکس موفقیت‌آمیز اعلام شده و پیام خوش آمدگویی به این پلتفرم نیز برای شما ارسال شده است. در پایین و در قسمت ۰۱ امکان فعال کردن پسورد دو عاملی برای شما وجود دارد. با کلیک کردن روی این گزینه صفحه زیر برای شما باز خواهد شد. شما برای خرید و فروش ارزها در این صرافی نیازی به احراز هویت ندارید.

توجه داشته باشید که تنها میزان دارایی که وارد اکانت فیوچرز صرافی کوینکس کرده‌اید دچار سود و ضرر شده و دارایی موجود در اکانت اسپات تحت ریسک قرار نمی‌گیرد. ابتدا وارد حساب کاربری خود در اکسچنج کوینکس می شوید. و شما وارد آن لینک مخرب شده باشید و اطلاعات بانکی خودتان را وارد کرده باشید و با دستان خودتان، دسترسی به عابربانک خودتان را در اختیار هکر قرار داده باشید.

سپس یرای حساب خود یک پسورد تعیین کرده و در کادر بعدی همان پسورد را وارد کنید. در قسمت Referral code اگر کسی شما را معرفی کرده است ، آن کد را وارد کنید. از ویژگی جذاب این صرافی این است که هم می توان ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کرده و به عنوان سرمایه گذاری آن را در حساب صرافی نگهداری کرد و یا با آن معامله کرد و ارز دیگری خریداری کرد. البته برای آموزش صرافی کوینکس باید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. برای شما یک مقاله در خصوص آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی و افزایش امنیت حساب کاربری در آن آماده کرده ایم که در ادامه می توانید مطالعه کنید.

آموزش تغییر پسورد اکانت در صرافی کوینکس

نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

پس از این کار، ادرس کپی‌شده را در قسمت واریزی کیف پول و یا جایی که می‌خواهید کوین‌ها را به آن ارسال کنید وارد کنید. صرافی ارز دیجیتال کوینکس Coinex یکی از پلتفرم‌های نوظهور و کمتر شناخته‌شده مبادلات رمز ارزها و صرافی‌های ارز دیجیتال است. این صرافی، خدمات متنوعی را برای محصولات مبتنی بر بلاک‌‌چین ارائه می‌دهد. در ادامه از کاربر خواسته می‌شود تا رمز یکبار مصرف را از Google Authenticator دریافت کرده و در کادر مشخص شده وارد کند.

پس اگر تریدر حرفه ای هستید و روی پوزیشین های مختلف وارد می شوید کوینکس باعث کاهش تعداد واریزها و برداشت های شما می نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس شود. هنگامی که می خواهید BTC را از پلتفرم ارسال کننده خارج کنید، از ویژگی “اسکنِ کد QR” استفاده کنید، و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال را اسکن نمایید تا بتوانید BTC را در صرافی کوینکس واریز کنید. دارندگان این ارز دیجیتال می‌توانند در استرلینگ صرافی کوینکس شرکت کنند. کدی برای شما نمایش داده می‌شود که هر 30 ثانیه یکبار تغییر می‌کند. این کد را در قسمت موردنظر وارد کنید تا فعال‌سازی دومرحله‌ای با موفقیت به پایان برسد. یانگ هایپو برای تشکیل تیم توسعه‌دهنده و پشتیبان این صرافی به سراغ متخصصین حوزه بلاک‌چین، برنامه‌نویسی و اینترنت رفته و بهترین این افراد را انتخاب کرده.

آموزش تغییر رمز عبور اکانت Coinex

برخی از کاربران برای معاملات روزانه خود این عملکرد را دارند . صرافی هرگز از سرمایه شما برداشت نخواهد کرد اما همیشه مراقب هکرها باشید با هک شدن صرافی امکان دارد که سرمایه شما از بین برود. به این ترتیب ثبت نام شما انجام شده است می توانید وارد شوید. اما برای ایمنی بیشتر می توانید از قابلیت تایید در دو مرحله ای بهرمند شوید فراموش نکنید که کاربران ایرانی نمی توانند از بخش sms استفاده کنند.

تا مجددا از طرف صرافی برای شما کد تأیید ایمیل ارسال شود. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. بسیار ساده است و تنها به یک آدرس پست الکترونیکی نیاز دارید. در صورتی که فاقد آدرس پست الکترونیکی هستید می توانید خیلی ساده یک ایمیل بسازید و شروع به کار کنید.