موزه جارولد به دنبال خانه دائمی است

بخشی از مجموعه نمایش داده شده در بلیکینگ شامل یک دستگاه پرس دستی کلمبیا در اوایل قرن نوزدهم و یک دستگاه پرس مک،زه هایدلبرگ از اوایل قرن بیستم است.

این موزه که در حال حاضر در خانه باشکوه Blickling Estate National Trust در نزدیکی نورویچ قرار دارد، امیدوار است مک، من، با مضمون صنعتی پیدا کند که بتواند مجموعه کامل میراث جان جارولد از تج،ات چاپ، انواع و مواد چاپی را مدیریت کند.


موزه چاپ نورویچ، که قبلاً موزه چاپ جان جارولد بود، جستجو برای خانه ای دائمی برای مجموعه گسترده خود را آغاز کرده است.

این موزه به طور کامل توسط گروهی متشکل از 20 داوطلب اداره می شود که برخی از آنها از کهنه کار چاپ هستند.

به گفته پل نش، رئیس موزه چاپ نورویچ تراست، مجموعه کامل – فقط 15٪ از آن می تواند در بلیکینگ نمایش داده شود – حدود 150 تن وزن دارد.

نش گفت: «ما اشیایی را انتخاب کرده‌ایم که نمایانگر کل هستند [of the collection] و ما قادر خواهیم بود به طور عملی از آن استفاده کنیم: سه ​​یا چهار پرس از انواع مختلف، برخی از انواع، و برخی از نمونه‌های چاپی چاپ شده وجود دارد. همه آنها برای نمایش و نمایش، به ،وان یک مدل مینیاتوری از چه استفاده می شود [the team] می خواهد در موزه بزرگتر به دست آورد.

“این همه تفاوت را برای ما ایجاد خواهد کرد. ما می‌تو،م از باز بودن موزه خود برای عموم شروع به درآمدزایی کنیم: بدیهی است که برای ادامه کار باید مقداری سرمایه جمع آوری کنیم.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/jarrold-museum-searches-for-permanent-،me

آلیسون استارزمور، تهیه‌کننده و کارگردان، به این رو،مه گفت: «هدف این فیلم بالا بردن شهرت موزه و برجسته ، این بود که این مجموعه چقدر خاص است و این کار را به زیبایی انجام می‌دهد.

او گفت هفته چاپ: “ما به دنبال یک ساختمان بسیار مستحکم هستیم، به طور ایده آل چیزی که یک ساختمان من، به سبک صنعتی باشد که من، یک موزه باشد، در قلب نوریچ.”

“به میزان برابر اهمیت داشتن [to the displays] جنبه عملی آن است: نمایش، ک،، آموزش، زنده نگه داشتن این مهارت ها و انتقال آنها.

نش گفت که مشتاقانه منتظر است که موزه بالا،ه خانه خود را پیدا کند.

من همچنین امیدوارم که نقشی در ایمن سازی محوطه های به اندازه کافی بزرگ برای گنجاندن کل مجموعه و آینده ای خلاقانه برای موزه ایفا کند.”

جوزف هرینگتون، فیلمساز محلی، حتی ویدیویی را برای تبلیغ موزه و مأموریت آن تهیه کرده است. بر اساس مطبوعات روز شرق.

این موزه که برای اولین بار در سال 1982 افتتاح شد، در اوا، سال 2019 پس از اینکه کارخانه قدیمی برای توسعه مجدد مسطح شد، مجبور شد خانه قدیمی خود را که آثار چاپی قدیمی Jarrold & Sons در نورویچ بود، ، کند.

برای ما تفاوت ایجاد می‌کند که ساختمان موزه‌ای داشته باشیم که بتواند همه چیز را به نمایش بگذارد و مجموعه‌ای از ک،‌ها و دوره‌های بسیار جامع‌تر را برگزار کند.»