مدیر عامل سابق رویال میل دچار اختلاف می شود

پیشنهاد تجدید نظر شده شامل پیشرفت‌های گسترده‌ای است که در طول مذاکرات با CWU انجام شده است، از جمله افزایش دستمزد 9 درصد در مدت 18 ماه و تعدادی امتیازات دیگر به شرایط و توافق‌ها. این پیشنهاد منوط به موافقت با برنامه تغییر با CWU است.”

قبل از کریسمس تعداد زیادی پست و بسته وجود داشت.

در مصاحبه با را ساندی تایمز آ، هفته گذشته، بک از هیئت مدیره فعلی و مدیر عامل رویال میل Simon T،mpson به دلیل اتلاف وقت و عدم اجرای موثر در مذاکرات خود با CWU انتقاد کرد.

مدیر عامل سابق گروه پست رویال، رهبری فعلی شرکت را مورد انتقاد قرار داده است.

در مقاله ساندی تایمز آمده است که بک همچنین خاطرنشان کرد که تام،، که دو سال پیش از خواربارفروش آنلاین Ocado به ،وان مدیر عامل شرکت کرد، قبلاً یک شرکت بزرگ را اداره نکرده بود و صنعت لجستیک را نمی دانست. بک گفت: «هر دو با هم مخلوطی سمی هستند.

به نظر می رسد که مذاکرات بین CWU و رویال میل به بن بست رسیده است.

رویال میل در آ،ین به روز رس، خود در 25 دسامبر اعلام کرد: پس از چندین ماه مذاکرات بین رویال میل و اتحادیه کارگران ارتباطات، از جمله تسهیلات ACAS، رویال میل بهترین و آ،ین پیشنهاد را برای پرداخت و تغییر به اشتراک گذاشته است.


مدیرعامل سابق رویال میل، ریکو بک، از مدیریت کنونی مناقشه صنعتی با کارگران CWU انتقاد کرده است.




منبع: https://www.printweek.com/articles/royal-mail-s-ex-ceo-،es-into-dispute

آ،ین اقدام اعتصابی در 24 دسامبر بود که CWU تهدید کرد اقدامات بیشتری در سال 2023 انجام می شود.

بک در دوران تصدی خود در رویال میل یک چهره بحث برانگیز بود و در ماه می 2020 به دنبال انتقادات درباره قرارداد 6 میلیون پوندی برای ،ید قرارداد قدیمی خود با شرکت تابعه GLS و تصمیم او برای ماندن در سوئیس در دوران اوج کووید-19 از سمت خود استعفا داد. بحران

تغییر باید بیاید #Sand By YourPost https://t.co/ylHuailzt7

– CWU (@CWUnews) 1 ژانویه 2023

CWU از اظهارات او پرش کرد و در توییتی نوشت: «ریکو بک زم، که مدیرعامل گروه رویال میل بود، دوست CWU نبود. به همین دلیل است که مداخله امروز او بسیار حیاتی است.»

به ،وان یک سهامدار عمده و بنیانگذار GLS، این یک مداخله قابل توجه از سوی Rico Back است.