مدیرعامل جدید در ویستا منصوب شد

بر اساس گزارش Cimpress، کین و تیم اجرایی‌اش در طول دوره اخیر خود، پایه‌های کلیدی را در فناوری، داده‌ها و تجزیه و تحلیل، برندسازی و طراحی ایجاد ،د، «در حالی که از تحقیقات عمیق مشتری برای تعریف چشم‌انداز ستاره شمالی ویستا برای تبدیل شدن به شریک متخصص طراحی و بازاریابی برای کوچک‌ترها استفاده ،د. ،ب و کار”.

پس از چهار سال از آنچه که همیشه به ،وان یک موقعیت موقت در نظر گرفته شده بود که در آن من در نقش های دوگانه به ،وان مدیرعامل ویستا و Cimpress خدمت کردم، اکنون زمان من،ی است که به طور تمام وقت به نقش خود به ،وان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Cimpress بازگردم. “

باومگارتنر که در اکتبر 2019 به ویستا و تیم اجرایی شرکت پیوست، از چهارشنبه (1 فوریه) این نقش را برعهده خواهد گرفت.

انتصاب باومگارتنر بر این پایه ها بنا خواهد شد.


فلوریان بامگارتنر به ،وان مدیر عامل بازوی ویستا Cimpress منصوب شد و این سمت را از رابرت کین دریافت کرد، که نقش خود را به ،وان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در Cimpress حفظ خواهد کرد.

اشتیاق و تجربه فلوریان بر پایه وسواس مشتری است. کین می‌گوید در این راستا، او امتیاز بالایی برای خود و تیم‌هایش دارد، به‌ویژه در زمینه استعداد و اجرا، و این ویژگی‌ها به خوبی با سبک رهبری که ویستا برای حرکت رو به جلو نیاز دارد، هماهنگ است.»

او اظهار داشت: «من فوق‌العاده برای ایفای این نقش هیجان‌زده هستم و عمیقاً متقاعد شده‌ام که ویستا آینده درخش، در پیش دارد. به ،وان مدیر عامل، اولویت اصلی من تمرکز مجدد ویستا بر روی ساخت محصولاتی است که مشتریان دوست دارند. برای دستیابی به ستاره شمالی خود، باید یک نوار بالا برای وسواس مشتری حفظ کنیم و کیفیت و سرعت اجرای خود را بالا ببریم.”


منبع: https://www.printweek.com/articles/new-ceo-appointed-at-vist،

او در طول مدت تصدی خود در این تجارت، تیم‌های بین‌المللی ویستا در کشور و عملیات تولید، تجارت جه، محصولات تبلیغاتی، مراقبت از مشتری، و طراحی و خدمات، از جمله $، VistaCreate، و 99طراحی‌های ویستا را تحت نظر داشته است.

کین Cimpress را در سال 1995 تاسیس کرد، راه اندازی Vista را در سال 1999 رهبری کرد و در سال 2019 به ،وان مدیر عامل Vista بازگشت.

قبل از پیوستن به ویستا، باومگارتنر نقش‌های رهبری مختلفی در آمازون داشت و در آنجا به توسعه و گسترش ،ب‌وکارهای ،ده‌فروشی اروپایی و بین‌المللی Fresh کمک کرد. قبل از آن، او مشاور استراتژی در مک‌کینزی و شرکت بود و از ،ده‌فروشان و ،ب‌وکارهای FMCG در طرح‌های رشد و کارایی حمایت می‌کرد.