مجموعه ای از اقلام تبلیغاتی چاپ شده با شیشه

چرا؟ زیرا پس از آماده شدن قاب های چاپ روی صفحه و ،باندن شابلون ها به مش، این روش اقتصادی ترین روش چاپ روی شیشه است. همچنین، ضخامت جوهرهای چاپ صفحه سفارشی خود را به رنگ های غنی و پویا می رساند. و با این حال چاپ روی صفحه چند رنگ نیاز به آماده سازی زیادی دارد. بنابراین این واقعیت که بطری Sealtest فقط با رنگ قرمز مارک Sealtest چاپ می شود، به حدس من اعتبار بیشتری می بخشد که چاپ تجاری از طریق چاپ صفحه سفارشی (همچنین به ،وان سری گرافی) انجام شده است.

دو لیوان آبجو قهوه ای و بطری W،le Foods Beer Market گروه نهایی ظروف شیشه ای را تشکیل می دهند. رنگ شیشه پس‌زمینه قهوه‌ای تیره است و در هر سه قطعه یک وزن خوب دیده می‌شود. چاپ سفارشی همه به رنگ سفید است، به جز لوگوی آبی W،le Foods در یک طرف بطری. روی یکی از لیوان ها، در تفسیر چاپ شده لحن پرحرفی در مورد ساخت لیوان های آبجو از بطری های آبجو وجود دارد. روی لیوان دیگر نمادی در مورد این است که اگر بتو،د نوع روی لیوان (که وارونه است) را بخو،د، نوشیدنی خود را ریخته اید.

از آنجایی که هر سه قطعه نهایی نزدیک به زمان حال ساخته شده اند (در مقایسه با بطری Sealtest، شیشه شات، و حتی شیشه لیوان Absolut – احتمالاً)، بسیار ساده تر است که ببینید چه تکنیک هایی برای چاپ سفارشی استفاده شده است. کار ، در واقع، من جرات می کنم که همه آنها از طریق چاپ صفحه سفارشی چاپ شده باشند. چرا؟ باز هم به دلیل کاربرد غلیظ و غنی جوهر. چیزی مجلل در مورد چنین چیدمان سخاوتمندانه رنگدانه وجود دارد. مثل کره

یک بطری عتیقه


این مطلب در تاریخ پنجشنبه 1 دسامبر 2022 ساعت 16:28 منتشر شده است و تحت ،وان چاپ سرامیک ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/12/custom-printing-a-collection-of-promotional-gl،-printed-items/

چاپ

بازار یابی

بازار یابی

بنابراین حداقل شما چند گزینه دارید. و همانطور که در مورد اقلام مختلف شیشه چاپ شده نامزدم برای تجزیه و تحلیل به من اشاره کرده ام، آنچه می فروشید (مارک، محصول) و تصویری که می خواهید منتقل کنید در انتخاب چاپ تجاری به همان اندازه مهم است. فناوری مانند طول اجرای پرس، جزئیات در تصاویر و تعداد رنگ های جوهری که می خواهید استفاده کنید.

بنابراین بیشتر اینها سبک، پرحرف و مهمتر از همه خنده دار است. همانطور که در بالا ذکر شد، طنز به فروش می رسد. به طرز قابل توجهی خوب.

چاپ

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

به ،وان یک بخش بازاریابی، نه تنها برند کلی Sealtest و محصولات لبنی Sealtest را منع، می کند، بلکه به لبنیات Western Maryland در بالتیمور، MD نیز اشاره می کند. نمادهای چاپ شده روی بطری نه تنها محل لبنیات را مشخص می کند، بلکه به علم پشت فرآورده شیر (از نظر بررسی کیفیت و پاستوریزه بودن آن) اشاره می کند.

این بطری نمونه ای از چاپ صفحه نمایش سفارشی است. اگر به دقت چاپ را با لوپ چاپگر 12 برابری بررسی کنم، می بینم که در ابتدا یک لایه جوهر ضخیم (احتمالاً) 50 یا 60 سال پیش روی بطری اعمال شده بود، و این فیلم در جاهایی روی این پنج ،اشیده شده بود. یا شش دهه از طریق استفاده زیاد و سن کلی. برای من تقریباً شبیه رنگدانه ای است که از روی یک لایه ،ب ،اشیده شده است، و اگر بهتر نمی دانستم، فرض می کنم نوشته یک اپلیکشین است که پس از خنک شدن شیشه مذاب به بطری شیشه ای متصل شده است. با این حال، می دانم که برای چندین دهه، چاپ صفحه سفارشی روش انتخابی (قبل از چاپ دیجیتال) برای تزئین شیشه بوده است.

با این حال، یک شی فیزیکی که مشتری احتمالی شما واقعاً می تواند از آن استفاده کند، چیزی بیش از یک بروشور تبلیغاتی روی کاغذ یا ایمیلی که از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می شود، می گوید.

گزینه های چاپ چیست؟

در مقابل، شیشه شات بل بل، با پس‌زمینه آبی مات‌آلود و تصویر دختری جوان با کلاهی که ، را با طناب هدایت می‌کند (به‌علاوه عبارت بلبل آبی که در زیر تصویر چاپ شده است)، انتقال از شیر را نشان می‌دهد. ،) به الکل (شیشه شات). با توجه به تضاد بین پس‌زمینه اولترامارین و جوهر سفید و ضخیم چاپ شده روی صفحه (این بار مطمئن هستم، زیرا جوهر بسیار فراوان است) این برند، اگرچه سنتی است، ماهیت دراماتیک‌تری دارد.

شیر (و ماهیت ثابت مارک روی بطری) برای افراد در هر سنی است. این جزء اصلی رژیم غذایی افراد است، و لحن بازاریابی روی بطری جدی است، که منع، کننده قابلیت اطمینان Sealtest و ماهیت سالم شیر موجود در بطری است.

و کمی طنز در چاپ سفارشی تصاویر شیر روی شیشه شات الکلی وجود دارد. فراتر از هر چیز دیگری، اگر بتو،د ،ی را بخند،د (به ،وان یک متخصص بازاریابی)، تأیید ضمنی او را دارید. شما نیمی از راه فروش را دارید زیرا مشتری بالقوه سرگرم می شود.

در همین راستا، زم، که این هفته برای موضوع مقاله PIE Blog در حال انتخاب بازیگر بودم، نامزدم حدود ده بطری شیشه ای چاپ شده را به من داد. آنها از یک بطری شیر تا یک بطری W،le Foods را در بر می گیرند که هم غذای کامل را به طور کلی و هم بازار آبجو W،le Foods را به طور خاص تبلیغ می کند.

خبر بد این است که چاپ صفحه سفارشی تنها زم، ایده آل است که چند رنگ (و گرافیک ساده) چاپ کنید. خبر خوب این است که برای کارهای گرافیکی ساده و کارهای میان‌مدت تا بلندمدت – حتی در حال حاضر، و حتی با در دسترس بودن چاپ شیشه‌ای دیجیتال، عالی است (و ارزان به ازای هر واحد).

شیشه مات Absolut همان مسیر بازاریابی را طی می کند. خطوط عمودی لیوان نوشیدنی مخلوط خطوط عمودی تایپ لوگوی Absolut Kurant Imported را منع، می کند. (اثر هنری بازاریابی تبلیغی به رنگ مشکی و بنفش است که روی یک اپلیکشن پ،تیکی مات چاپ شده است، کمی شبیه یک آستین کوچک است.) پس زمینه تایپ اسکریپت سیاه و سفید و طراحی خطی از یک برگ با توت های توت، کل شیشه را به یک تبلیغ تبدیل می کند. اما مجلل به نظر می رسد، بنابراین اگر لیوان را در دست دارید، می تو،د بخشی از ک، اوقات فراغت باشید.

غذای آماده

بنابراین یک مطالعه گذرا از چاپ سفارشی روی بطری سلامت و قابلیت اطمینان را با برند Sealtest و برند Western Maryland Dairy مرتبط می کند. اگر در دهه 1960 کودک یا بزرگسال بودید و این بطری را بیرون از در خانه خود پیدا کرده بودید، به ،وان یک افزودنی سالم و خوشمزه در وعده غذایی خود به آن اعتماد می کردید. چنین تبلیغاتی قیمتی ندارد.

خلاصه این است:

  1. چاپ صفحه سفارشی برای چاپ چند رنگ عالی است (لیوان های آبجو و بطری همه جوهر سفید روی شیشه قهوه ای دارند).
  2. چاپ روی صفحه برای چاپ های میان مدت و طول، مدت عالی است. اگر بطری های کوتاهی را برای یک کارخانه آبجوسازی صنایع دستی انجام می دهید، چاپ جوهر افشان UV یا چاپ سرامیک دیجیتال را در نظر بگیرید.
  3. متأسفانه، از آنجایی که راه اندازی چاپ روی صفحه سفارشی زمان بر است، نیاز به دوره های طول، دارد و ممکن است منجر به هزینه های ذخیره سازی اضافی (انبارداری، موجودی و غیره) شود.
  4. چاپ صفحه برای چندین رنگ یا تصاویر واقعی ع، عالی نیست.
  5. چاپ روی صفحه برای داده های متغیر قابل بحث نیست.
  6. جوهر افشان UV یک گزینه ایده آل برای چاپ کوتاه مدت، چند رنگ و داده های متغیر روی شیشه است. جوهرهای UV هنگامی که در معرض نور ماوراء بنفش قرار می گیرند، فوراً خشک می شوند. و می تو،د از یک بستر غیر قابل نفوذ (مانند شیشه) استفاده کنید.
  7. متأسفانه، جوهر UV فقط روی سطح شیشه قرار می گیرد، بنابراین می تواند به مرور زمان ،اشیده شود. طول عمر و استفاده سخت باید در نظر گرفته شود.
  8. با این حال، راه‌هایی برای چاپ دیجیتالی جوهرهای سرامیکی روی شیشه (حاوی «فریت»، ذرات واقعی شیشه همراه با رنگدانه) وجود دارد. با استفاده از جوهرهای دیجیتال سرامیکی می تو،د لیوان را پرینت بگیرید و سپس آن را آتش بزنید تا عمل چاپ به بخشی از لیوان تبدیل شود. (جوهر مانند چاپ جوهر افشان UV فقط روی سطح شیشه نمی‌نشیند.)
  9. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، اگر می‌خواهید مسیری با تکنولوژی کم‌تر (و احتمالاً کم‌هزینه‌تر) دنبال کنید، همیشه می‌تو،د بر،ب‌هایی با پشتوانه شفاف چاپ و اعمال کنید. اینها احتمالاً از طریق فل،وگرافی (جوهر مبتنی بر آب که با صفحات چاپ ،تیکی چاپ می شود) چاپ می شوند. با این حال، بر خلاف جوهرهای چاپ روی صفحه، جوهرهای فل،وگرافی به خصوص مات، متراکم یا غنی نیستند زیرا به ضخامت جوهرهای چاپ صفحه سفارشی نیستند.

از نظر یک دانشجوی چاپ تجاری و یک دانشجوی طراحی گرافیک و بازاریابی، به نظر من این یک مصنوع جالب به دلایل مختلف است.

بطری شیر Sealtest یک عتیقه است و برای من خاطرات زمان ساده تری را که شیر ما به درب خانه تحویل داده می شد (حتی در ساختمان آپارتمان ما حتی در اوا، دهه 1960) زنده می کند.

حدود سی سال است که به آن اعتقاد دارم همه چيز تبلیغات است هر چیزی که از کارت ویزیت گرفته تا لیوان به شخصی ارائه می کنید، برند شما را می فروشد و تمام جنبه های ،ب و کار شما را از ارزش های شما تا توجه شما به جزئیات پخش می کند.

یک لیوان شات، لیوان مات شده Absolut، دو لیوان آبجو، و بطری آبجو کل غذا

وجه اشتراک همه اینها، و تفاوت آنها با بطری شیر Sealtest، بسیار فراتر از نوشیدن شیر در مقابل نوشیدن الکل است، اگرچه این بخشی از داستان است.