متالیک فیل بخش جدید پلیمری پلیمری را راه اندازی کرد

وی افزود که قابلیت اطمینان دستگاه جدید پلیمری امکان ارائه خدمات سریع و کارآمد را فراهم کرده است.

او گفت: “ما سال گذشته در صادرات ماشین آلات به ایالات متحده فشار شگفت انگیزی داشتیم، که بخش زیادی از آن به صنعت عروسی، بسته بندی و کارت های تبریک اختصاص داشت.” هفته چاپ.

با این حال، ایده گسترش به پلیمر زم، به وجود آمد که به پیشنهاد نیروی متقابل این شرکت برای ماشین‌های برجسته نگاه می‌کردیم.

ما می‌خواهیم راه‌حل‌هایی را به همه ارائه دهیم، برای هر اقلامی که ممکن است برای چاپ به ما مراجعه کنند.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/metallic-elephant-launches-new-polymer-letterpress-plate-division

بخش جدید این ماه راه اندازی شد.

این تیم که از نتایج نیروهای متقابلی که شرکت از رزین تولید می کرد ناراضی بود، به دلیل تمایل مواد به حفظ حباب ها و سایر عیوب، تیم با سازنده ماشین Dantex که بیش از 15 سال با او کار کرده بود، تماس گرفت.


تولید کننده دستگاه و قالب فویلینگ Metallic Elephant پس از نصب یک پردازنده ،یبی Dantex AQF 2530، بخش جدیدی از لترپرس پلیمری را راه اندازی کرده است.

او گفت: «این فرآیند به این م،ی است که ما هر بار یک نیروی متقابل را به درستی بیرون می‌آوریم،» و افزود که تیم می‌تواند صفحات لترپرس را در همان روزی که سفارش داده می‌شود، ارسال کند.

به گفته روس فرنچ، مدیر عامل، اضافه شدن صفحات لترپرس به عرضه این شرکت بلافاصله پس از آن صورت گرفت.

به ،وان مثال، بسیاری از مشتریان این شرکت هنگام گسترش یک تجارت بوتیک لترپرس به فیل ف،ی می‌آیند تا جلوه‌ای ویژه به دعوت عروسی بیافزایند.

او گفت: «ما طبیعتاً می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است از دستگاه استفاده کنیم، بنابراین عرضه صفحات لترپرس پلیمری در کنار جایگزین‌های منیزیم، یک پیشرفت طبیعی است.»

فرنچ افزود: برنامه های توسعه در سال جاری به طور قابل توجهی به تأسیسات 930 متر مربعی آن اضافه می کند.

فیل ف،ی 19 نفر را در سایت Colchester خود استخدام می کند که بیش از 2.2 میلیون پوند درآمد دارد.

به گفته وینسنت ویلسون، مدیر توسعه ،ب و کار، این شرکت پس از ،ب نتایج قوی در سال 2022، برای توسعه طبیعی مانند این آماده بود.

ویلسون گفت که گسترش قابلیت های شرکت برای ارائه صفحات لترپرس پلیمری یک تن، طبیعی بود.

قطعاً فضای بیشتری در حال اضافه شدن است، به این ترتیب، زیرا ما در حال اضافه ، دو دستگاه CNC تولیدی دیگر هستیم. […] ما نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد که ،ی به ما مراجعه کند و ما بگوییم که نمی‌تو،م کمکی کنیم.

این پردازنده به Metallic Elephant اجازه می دهد تا صفحات چاپی پلیمری و نیروهای متقابل برجسته تولید کند که به طور قابل توجهی ارزان تر از صفحات منیزیم سنتی هستند.