مانرولند پس از باخت ساده می شود | هفته چاپ

این تجارت ظرفیت خود را برای ساخت 500 واحد چاپ – حدود 100 دستگاه – که برای امسال برنامه ریزی شده است، حفظ خواهد کرد. سایت آفنباخ Manroland بزرگترین ردپای تولیدی ل،ی است.

شرکت سازنده مطبوعات متعلق به هلدینگ ل،ی است و بخشی از بخش فناوری چاپ آن است.

در نتیجه 140 شغل از 900 شغل در آلمان وجود دارد که ا،ر آنها – 120 – کارگران غیر مستقیم هستند.

Manroland Sheetfed همچنین با غیبت زیادی دست و پنجه نرم کرده است و این شرکت گفت که آلمان از زمان برداشته شدن محدودیت ها، سطوح غیبت بی سابقه ای را در بحبوحه افزایش سرسام آور موارد کووید-19 تجربه کرده است.

با این حال، Manroland Sheetfed همچنین در حال افزایش جذب شاگرد خود به ،وان بخشی از برنامه‌هایی است که قرار است تا پایان سه ماهه اول تا حد زیادی تکمیل شود.

لنگلی گفت که شرکت‌های فروش و خدمات سازنده عملکرد سودآوری داشته‌اند «اما فقط تا حدی می‌توانند ،ری را جبران کنند».

با یک ماشین چاپ مدرن افست لیتو که شامل بیش از 3000 جزء است، اینها از پیچیده ترین ماشین های تولید شده توسط این گروه هستند. کمبود اجزای حیاتی باعث ایجاد گلوگاه های متعدد در تولید شد که به طور جدی تحویل از کارخانه را با مشکل مواجه کرد و ،ب و کار را به اعماق قلمرو منفی سوق داد.

بخش فناوری چاپ ل،ی فروش 20.4 درصدی را به 361.3 میلیون یورو (319.6 میلیون پوند) اعلام کرد. این بخش همچنین شامل مشاغل مواد شیمیایی چاپی Druck Chemie، BluePrint Products و PCO Europe است.

لنگلی گفت که Druck Chemie “یک سال موفق دیگر” را پشت سر گذاشت، در حالی که عمده‌فروش BluePrint “کم و بیش به اه، خود رسید اما به دلیل هزینه‌های ورودی بالاتر دچار فرسایش حاشیه‌ای شد”.


Manroland Sheetfed عملیات آلم، خود را با 140 شغل، ی،ی حدود 15 درصد از نیروی کار، ساده کرده است.

فروش کلی گروه به 1.17 میلیارد یورو (2021: 814.6 میلیون یورو) افزایش یافت و سود پیش از مالیات 41 درصد کاهش یافت و به 75.7 میلیون یورو رسید. در پایان سال این گروه هیچ بدهی و 240.9 میلیون یورو پول نقد در بانک نداشت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/manroland-streamlines-after-losses

بررسی عملیات از تابستان گذشته آغاز شده است. این موضوع «محدوده قابل توجهی را برای بهبود شیوه کار و نیروی کار غیرمولد بیش از حد در سازمان تولیدی» مشخص کرد.

در بررسی رئیس خود برای سال 2022، تونی لنگلی گفت که Manroland Sheetfed سال گذشته “به مشکلات زنجیره تامین ادامه داد”.

Druck Chemie شرکت هلندی PCO Europe را در زمینه راه حل های فواره در ژانویه ،یداری کرد. در حال حاضر به مرکز تولید بلوپرینت Kruibeke منتقل شده است.

سازمان بازار در سراسر جهان از این بازنگری “تا حد زیادی بی تاثیر” است، اگرچه عملیات سوئیس و اتریش در واحد آلمان ادغام شده اند.

لنگلی درآمد 407.7 میلیون یورویی را برای سال 2023 پیش بینی کرده است.

Manroland حدود 1500 کارمند در سراسر جهان دارد.

بیش از 80 درصد ا،اج داوطلبانه هستند و 20 کارگر مستقیم از پیشنهاد ،وج استفاده می کنند.

لنگلی قبلاً این مشکلات را در نیمه اول 2022 علامت گذاری کرده بود.