لپ تاپ گیمینگ ایسوس 2022 5 پیشنهاد عالی برای گیمرها آداک

زیرا نه تنها یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ است که می‌توانید بخرید، بلکه در کل یکی از بهترین مدل‌های لپ تاپ موجود در بازار است. یک لپتاپ 17 اینچی که با قطعات آخرین مدل خود، همانطور که گفتیم، می‌تواند برایتان هزینه بر باشد. اما باید گفت این لپتاپ یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ جهان در سال 2022 است و شما را از قدرت بالای قطعاتی همچون Nvidia GeForce RTX 3080 برخوردار خواهد کرد. در این مقاله به بررسی برترین لپتاپ های گیمینگ 2022 می‌پردازیم و لپ تاپ های مخصوص بازی 2022 را به تفکیک قیمت معرفی می‌کنیم.

  • لطفاً یک شماره تلگرام یا واتساپ وارد نمائید تا از این محصول برای‌تان فیلم تهیه و ارسال شود.
  • رم مورد نیاز لپ تاپ گیمینگحافظه رم در لپ تاپ‌های گیمینگ به پردازنده کمک می‌کند تا دستورات مختلف سریع‌تر پردازش شوند.
  • این تولید کننده برتر تلاش خود را کرده تا به تولید لپ تاپ هایی با کیفیت عالی بپردازد و نظرات مثبت کاربران را به سوی خود جلب کند.
  • با این‌که این دستگاه فعلاً برای بازی مناسب است، اما بعداً می‌توانید استفاده‌های دیگری هم از آن داشته باشید.
  • این پردازنده در فرکانس 2.6 تا 4.four گیگاهرتز کار می‌کند و 12 مگابایت حافظه کش دارد.
  • البته هر چقدر که نسل پردازنده، سری ساخت و قدرت بالاتر می‌رود، باید هزینه بیشتری برای خرید لپ تاپ گیمینگ خود بپردازید.
پردازنده مرکزی لپ تاپ اینتل Core i H است که جزو پردازنده‌های جدید این شرکت محسوب می‌شود. این پردازنده دارای 4 هسته فیزیکی و four هسته مجازی است و پردازش‌ها را با فرکانسی بین 3 تا 4.8 گیگاهرتز انجام می‌دهد. همچنین sixteen گیگابایت رم DDR روی لپ تاپ نصب شده که به لطف این پردازنده به راحتی تا sixty four گیگابایت رم روی TUF Dash F15 بهترین لپ تاپ های ایسوس تا ۳۰ میلیون FX516PR-A نصب می‌شود. مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126 دارای پردازنده نسل یازدهم Core i7 است که 8 هسته پردازشی با حداکثر کلاک four.6 گیگاهرتز دارد.

معرفی بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۰ رایگان + راهنمای انتخاب

همچنین در لپ تاپ از چیپ گرافیکی RTX 3050 استفاده شده تا مصرف کننده با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 به بازی‌های گرافیکی سنگین بپردازد. صفحه نمایش IdeaPad Gaming three 15IMH05 از نوع IPS است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن FHD و نرخ بروزرسانی 60 هرتزی نمایش دهد. در نهایت باید بدانید که این لپ تاپ دارای 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD بوده و با 8 گیگابایت رم DDR4 را در اختیارتان می‌گذارد. در قلب IdeaPad Gaming three 15IMH05 یک چیپ گرافیکی GTX 1650ti قرار گرفته که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی را در اختیار گیمر می‌گذارد. البته که با وجود یک پردازنده نسل دهم i5 اینتل و گرافیک GTX پایین رده نمی‌توان انتظار داشت که این لپ تاپ بازی‌های سنگین را در حداکثر تنظیمات گرافیکی و بیشترین رزولوشن ممکن اجرا کند.

این پردازنده‌های گرافیکی قدرت بالایی دارند و از تکنولوژی Ray-Tracing هم بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های بسیار جالب این گوشی می‌توانیم به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 قرار گرفته که قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. این پردازنده گرافیکی به خوبی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی این محصول پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت فوق‌العاده‌ای با فریم ریت بالا اجرا کند. متاسفانه حتی اقتصادی ترین لپتاپ مناسب گیمینگ از حدود 25 میلیون تومان شروع شده و پایینتر از این مقدار، لپتاپ مناسبی وجود ندارد. درست است که این لپتاپ‌های اقتصادی در بعضی جنبه‌ها قدرت رقابت با لپتاپ های گیمینگ قدرتمند ۲۰۲۲ و پرچمدار را ندارند، اما همچنان می‌توانند تجربه خوبی از بازی‌های ویدیویی را به شما ارائه دهند.

بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در سال 2022 کدام است؟

این مدل مخصوص بازی ایسوس، نمایشگری 17.3 اینچی داره که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره. نمایشگر دقت رنگ بالایی داره که باعث میشه همه چی خیلی طبیعی و زنده به نظر برسه و چون وضوح بالایی هم داره، بهتون اجازه میده که جزئیات خیلی زیادی از فیلم‌ها، بازی‌ها و تصاویر رو مشاهده کنید. صفحه‌نمایش همچنین نرخ تازه‌سازی a hundred and forty four هرتز رو ارائه میده که باعث میشه همه چی خیلی سریع اجرا بشه، از بازی کردن بگیرید تا باز کردن پنجره‌ها. من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، به معرفی بهترین‌های این برند پرداختم و حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپتاپ‌های مخصوص بازی ایسوس بازار رو معرفی کنم. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، به معرفی بهترین‌های این برند پرداختم و حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپتاپ‌های مخصوص بازی لنوو بازار رو معرفی کنم.

Nvidia اکنون از شرکت‌ها می‌خواهد که فرکانس پردازنده و قدرت گرافیکی را در صفحه مشخصات هر مدل مشخص کنند؛ اما بسیاری از تولیدکنندگان هنوز این کار را انجام نداده‌اند. در بهترین حالت، اگر نمی‌توانید آن اعداد را در وب سایت یک شرکت پیدا کنید، این است که برخی از بررسی ها را بخوانید و مطمئن شوید که مدل مورد نظر شما نرخ فریم مورد نظر شما را ارائه می دهد. ما میزان وات مورد استفاده در هر لپ‌تاپ مجهز به کارت های گرافیک جدید RTX را که مورد بررسی قرار داده‌ایم، یادداشت می‌کنیم. برخی مشتریان هستند که به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان نیستند؛ زیرا می‌خواهند با پرداخت مبالغ بالاتر به لپ تاپ‌هایی با مشخصات فنی قوی دست پیدا کنند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید و به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ بالارده می‌گردید، باید forty میلیون تومان برای خریدتان کنار بگذارید.

نرخ بروزرسانی a hundred sixty five هرتز با زمان تاخیر 3 میلی‌ثانیه و شدت روشنایی 300 نیت از مزایای این لپ تاپ است. استفاده از این نمایشگر هیچ گونه خستگی یا سر درد ناشی از نگاه کردن زیاد را در پی نخواهد داشت. لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro ، ممکن است بهترین لپ‌تاپ قابل حمل نباشد زیرا می‌تواند انرژی را تخلیه کند . در مقایسه با برخی از این لیست حجیم نیز به نظر می‌رسد، اما برای کسانی که همیشه به دنبال یک سوکت برق در نزدیکی خود هستند، این لپ‌تاپ بینظیری برای گیمینگ است. اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید و به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت برای اجرای بازی‌های متوسط هستید، باید به سراغ Acer Aspire 5 Slim بروید.

این دستگاه آخرین شمشیر شوالیه از سری کاتاناست که برادر 17 اینچی Katana GF66 به حساب می‌آید. این لپ تاپ با طراحی جت سیاه و نورپردازی کیبورد که کلیدها به رنگ قرمز مزین شده‌اند دل هر کاربری را آب می‌کند. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ قابل حمل با عمر باتری عالی هستید، Asus ROG Zephyrus G14 برای شما مناسب است. یک لپ‌تاپ باریک و شیک 14 اینچی با وزن 1.7 کیلوگرم به این معنی است که این دستگاه ایسوس فوق‌العاده سبک است، اما همچنان با RTX 3060 و Ryzen HS قدرت زیادی دارد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس 2022 5 پیشنهاد عالی برای گیمرها آداک