قیمت دریچه بازدید تاسیسات پلاد

این دریچه داکت اسپلیت نیز در زیرمجموعه ی درب های ساده و فِلَتِ دریچه های بازدید قرار دارد.برای ساخت این دریچه داکت اسپلیت از پروفیل مخصوص تحت عنوان فریمِ دریچه داکت اسپلیت و ساختارِ ورقیِ بعنوان درب دریچه داکت اسپلیت استفاده می گردد. ضخامت ورق درب از یک میل به بالا (بنا به ابعاد و سایز دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی) قابل تعیین و کاربرد می‌باشد. اتصال درب به فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ساخت جداگانه‌ی فریم و درب، از مراحل مهمِ دیگر در روند ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی گل سقفی به شمار می‌آید.

جهت ایجاد تناسب نمای دریچه با نمای محیط از انواع کدرنگ با تنوعِ متعدد می‌توان بهره گرفت. نوع جنسِ رنگ کوره‌ای از جنس پودری استاتیک بوده و به طور عرفی برای دریچه از رنگ های سفید،کرم،قهوه ای سوخته،مشکی،طوسی و نقره ای بکار می‌رود.از جمله مزایای رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت امکانِ محافطت آن در برابر ضربه و هرگونه آسیبِ فیزیکیِ احتمالی است. پس از انجام عملیات رنگ و خارج نمونِ دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی از کوره‌ی رنگ،برای جلوگیری از هرگونه خط و خشِ احتمالی در زمان انتقال دریچه بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت،باید از پوششِ ضربه گیرِ مشمعی استفاده کرد. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در این مدل هم جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از آلومینیوم می‌باشد.

چرا دریچه بازدید اسپلیت رو از شرکت نظری بخرم؟

■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تمام فضاهایی که در آن دستگاه فن کویل سقفی استفاده نصب شده باشد. ■ انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با پوشش رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک رنگ آمیزی نموده و به بازار عرضه کرد. درب و فریم این دریچه از انواع دریچه داکت اسپلیت، از آلومینیوم است و از ورق‌های آلومینیومی با ضخامت ۱ میلی‌متر برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. زمانی که بخواهید دستگاه را مورد بازدید قرار دهید باید دریچه را به طور کامل بردارید. ضربه یا آسیب به ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت باید آنرا پس از خروج از کوره در کاور یا مشمای ضربه گیر قرارداد و بصورت بسته بندی به پروژه یا محل نصب ارسال نمود. پس از عملیات رنگ، برای جلوگیری لز هرگونه اسیب یا صدمه ی احتمالی در مراحلِ انتقال به پروژه ،باید بلافاصله پس از خارج نمودنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره ی رنگ، آنرا در پوششِ مشماییِ ضخیم و ضدضربه قرار داده و سپس اقدام به انتقال دریچه بازدید داکت اسپلیت به محل نصب نمود.

البته در برخی مواقع می بایست این دریچه ها بدون گریل مکش و فقط جهت دسترسی باشند و برای مسیر برگشت کانال کشی جداگانه صورت گیرد تا هوای برگشت در محل مناسب مکش شود. که یکی از این موارد قرارگیری دستگاه در خارج از محل مورد نظر(مثلا در راهرو یا بیرون واحد) باشد. همچنین این دریچه ها میتوانند دارای گریل یا شیار های مکش باشند تا دیگر نیازی به کانال کشی جهت مسیر برگشت هوا نداشه باشیم و هوای رفت، از زیر دستگاه مکش شود. جهت خرید اینترنتی دریچه هوا از داکتینو، با دپارتمان فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروش داکتینو قیمت بروز دریچه‌ها را متناسب با ابعاد موردنظرتان به شما ارائه دهند. جهت خرید، باید از ابعاد تو در توی محل نصب و نوع دریچه موردنیاز اطلاع داشته باشید.

نمایندگی شرکت دقت پلاست تهران

روش های انتقال هوا،ذرات و مایعات بطور متنوعی قابل انجام است.از جمله این روش ها استفاده از کانال فلکسی در جابجایی هوا و موارد مشابه می دریچه بازدید داکت اسپلیت باشد. در واقع کانال فلکسی نوعی داکت هوارسان با قابلیت انعطاف بسیار بالا می باشد.در روش های سنتی به منظور عموما از داکت های فلزی و غیرمنعطف استفاده می شد.اما امروزه با وجود ماشین آلات تولید داکت های هوارسان جدید،کانال فلکسی جایگزین کانال های سنتی شده است. شرکت الکترونوین پلاست سمنان در سال ۱۳۸۸ احداث و در زمینه تولید انواع نایلون تا عرض ۲ متر آغاز به کارنمود.در سال ۱۳۸۹ این شرکت توانست فعالیت های خود … ✴️برش انواع ورق آهن تا ضخامت ۱۵ میلیمتر ✴️برش انواع ورق استیل تا ضخامت ۶ میلیمتر ✴️برش انواع پروفیل و لوله آهن و استیل تا سطح … تی تاک تولید کننده انواع دستگاه هیتربرقی سه فاز و هیتربرقی تک فاز برای گلخانه و مرغداری و سالن …

  • طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد.
  • برای زیباتر شدنِ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت و نیز هماهنگیِ آن با نمای محیط و همچنین محافظت ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه ‌یا صدمات احتمالی از پوشش رنگ کوره‌ای استاتیک بر سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.کدرنگ های مختلف و متنوع باعث آزادیِ عملِ بهره بردار در انتخاب رنگ مورد نظر برای جلوه‌ی زیبای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود.
  • مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد.
  • قاب اصلی آلومینیومی آن با عرض بین 3 الی 5 سانتی‌متر مورد استفاده قرار گرفته و درپوش دریچه آن ظاهری صاف، بدون شیار و هرگونه محلی برای جریان هوا ساخته شده است.
  • معمولا از دریچه بازدید داکت اسپلیت در ساختمان هایی که تاسیسات بسیاری دارند استفاده می‌شود به منظور که ساختمان ها برای بازدید از تاسیسات به طور دوره ای یا زمان مشخص نیاز دارند که یک دریچه بازدید داکت اسپلیت داشته باشند تا این کار را براحتی انجام دهند اما در برخی از ساختمان برای اینکه تأسیسات از دید عموم مردم مخفی بماند و ظاهر زیبایی را به ساختمان بدهند از دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌کنند.

در مرحله بعد برای امکان تشکیل چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت گوشه های این اضلاع را با ارّه فلزی به صورت ۴۵ درجه گوشه زنی می نماییم. پس از آن نوبت به الحاق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.این کار به واسطه لولای فلزی انجام می گیرد، این کار نیز باید قبل از عملیات رنگ آمیزی صورت پذیرد. با تکمیل ساخت ساختار کلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به انجام عملیات رنگ آمیزی بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.

قیمت دریچه بازدید تاسیسات پلاد

برای درب این دریچه از مگنت بسیار قوی و مناسب این کار استفاده شده که بسته به تعداد و سایز دستگاه می تواند بیشتر یا کمتر شود.این مدل جاذب بسیار خوب برای صدا می باشد که صدای دستگاه را کاملا جذب می کند و در سه مدل مگنتی و لولایی و وزنه ای ساخته می شود. یکی دیگر از دریچه های مورد استفاده در سیستم داکت اسپلیت، دریچه یازدید گریل می باشد. این دریچه ها مزایایی چون قیمت مناسب، امکان طراحی و تغییر محل گریل ها، سرعت ساخت بالاتر نسبت به سایر مدل ها دارند. دریچه های بازدید گریل دارای قفل زیمنسی می باشد و در محل هایی که فاصله دستگاه با دریچه کم می باشد بهترین گزینه دریچه های گریل می باشند. مشتریان عزیز میتوانند دریچه بازدید داکت اسپلیت را با بهترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی تهویه کلوانی تهیه نمایند.

برش هر ضلع به صورت ۴۵ درجه خواهد بود تا وقتی دو ضلع مجاور هم به‌یکدیگر وصل می‌شوند زاویه ۹۰ درجه را تشکیل بدهند. دو ضلع کنار هم در فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله کرنر های فلزی متصل می‌گردند. طرز کار این کرنرها به گونه ای است که از هر دو طرف در ریل های قسمت پشتی پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تداخل پیدا نموده و به صورت پرسی یا فشاری در محل خود ثابت می‌مانند. پس از اینکه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت روی فریم آن تعبیه شد این محصول توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می‌گردد و درون کوره قرار می‌گیرد. تنوع رنگ های مختلف باعث می‌شود که تناسب و هارمونی زیبایی بین نمای سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت و نمای اطراف محیط به وجود آید. همچنین تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از هرگونه ضربه و صدمات احتمالی مصون می‌ماند.

این محصول یکی از انواع دریچه بازدید تاسیسات به شمار می رود و در پایین دستگاه داکت اسپلیت و بر روی کلافی که برای نصب آن در نظر گرفته شده است، قرار میگیرد و در انواع مختلف و با توجه به نیاز مشتریان تولید میشود. جنس این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز از چوب(ام دی اف) بوده و با روکش پی وی سی یا رنگ پلی اورتان قابل پوشش می باشد.دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی بنا به ماهیت چوبی و امکان برش و فرم پذیری ام دی اف در دستگاه سی ان سی،دارای اشکال و مدل های متنوع و گوناگونی است که کاربرد آنرا برای محیط های لاکچری میسر و مقدور می سازد. از موارد مهم که باید در کاربرد دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی به آن باید دقت نمود این است که ساختار و مدلِ درب دریچه داکت اسپلیت باید با مدلِ دریچه هوای خروجیِ آن مشابه باشد.این موضوع به شدت در زیباتر شدنِ دریچه های داکت اسپلیت در محیط میگردد.میزا هوای ورودی از طریق درب دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی به توان دستگاه بستگی دارد.بدیهی است هرچه توان دستگاه بالاتر باشد شیارهای منصوب بر روی درب دریچه داکت اسپلیت بیشتر خواهد شد. در فضاهایی که از دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده میشود برای دمشِ هوا نیز از همین نوع دریچه خطی کله قندی استفاده می گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم می توان بصورت پیچ از رو نصب نمود و هم بصورت پیچ از داخل(پیچ مخفی)، که حالتِ پیچ از تو باعث می شود نمای دریچه شکیل تر به نظر برسد، اما عمدتا در دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به کار میرود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیاردار مختلط