قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای آگاهی از این موضوع می‌توانید دفترچه‌ی راهنما یا منبع تغذیه‌ی شارژری که از ابتدا همراه آن بوده است را مورد بررسی قرار دهید. معمولا وقتی لپ تاپ را شارژ می کنیم، آداپتور شارژر کمی داغ می شود و این مسئله اصلا غیر عادی و نگران کننده نیست. اما گاهی به سادگی می توان متوجه شد که میزان حرارت، بسیار بالاتر از حد معمول است.

قیمت، ویژگی‌ها و فروش انواع شارژر لپ تاپ دل، ایسوس، سونی HP، Acer-شارژر لپتاپ مستر جانبی آسیب دیدگی کابل شارژ لپ تاپ یک مشکل بزرگ است که راحت دستگاه شما را خراب می‌کند. ساییدگی کابل برق لپ تاپ علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که ایجاد می‌کند، می‌تواند باعث آسیب دیدگی جدی لپ‌تاپ و حتی انفجار باتری شود. با آمپر باتری لپ‌تاپ سبب می‌شود سیستم شما به درستی کار نکند. مدل سوکت و محل اتصال لپ‌تاپ را با آداپتورهای موجود در فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کنید.

بیشتر نیازهای ما امروزه توسط ابزارهای دیجیتال مانند لپ تاپ و سری شارژر لپ تاپ موبایل رفع می‌شوند. اما سوالی که در این مرحله ایجاد می‌شود این است که چه شارژری مناسب دستگاه شماست؟ در این مقاله نکات مهمی که در خرید شارژر مناسب شما تاثیرگذار هستند را با هم مرور می‌کنیم. تعریف ریاضی توان برابر است با حاصل ضرب جریان در ولتاژ است. به معنی ساده تر توان شارژر تعیین می کند که شارژر تا چه حد توانایی دارد لب تاپ را سریع تر شارژ کند. به این معنی که در زمان کوتاهی نسبت به شارژرهای عادی می توانند باتری را شارژ کنند. بله، در صورتی که کابل از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، نمی تواند رسانایی خوبی به شارژر داشته باشد و باعث خرابی زود هنگام شارژر می شود.

  • برای این کار حتماً به اطلاعات روی آداپتور شارژر لپ تاپ خود توجه داشته باشید.
  • معمولاً برای تعویض، شارژرهای اصلی سنگین‌تر هستند و وزن قابل توجهی دارند که نشان از کیفیت ساخت آن‌ها است.
  • برای استفاده بهتر از شارژر لپ تاپ اول ان را به برق بزنید و بعد آن رابه لپ تاپ متصل کنید.
عموماً مشخصات شارژرهای لپ تاپ روی آن حک یا چسبانده می‌شوند. این مشخصات شامل اطلاعات مختلف از جمله آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی هستند. مهم‌ترین اطلاعات، آمپر و ولتاژ در قسمت خروجی هستند که برای تعویض یک شارژر جدید به آن نیاز پیدا می‌کنید. شارژری که تعویض می‌کنید باید مشخصاتش مطابق همان شارژر اورجینال خود لپ تاپ تان باشد. اگر این مشخصات مغایرت داشته باشند، در این صورت لپ تاپ به مرور زمان دچار آسیب‌های فراوانی می‌شود و هزینه‌های به مراتب بیشتری به شما تحمیل می‌کند.

قیمت روز ارزهای دیجیتال در بازار +جدول

شارژر لپتاپ مسئول تأمین ولتاژ مورد نیاز اجزا و قطعات مختلف آن بوده و معمولاً در صورت خرابی عملکرد اجزای مختلف لپ تاپ را دچار مشکل می‌کند. خرابی‌های شارژر لپ تاپ معمولاً مربوط به قطعات سخت افزاری این دستگاه شده و برای رفع مشکلات آن قبل هر چیز اتصالات لپ تاپ باید بررسی شود. گاهی اوقات یکی از قطعات شارژر (ترانزیستور قدرت و یا آی سی ریگولاتور) که جریان شارژ باتری از آن عبور می‌کند، به قدری داغ می‌شود که حرارتش باعث ذوب شدن لحیم پایه‌هایش می‌شود و موجب میشود که شارژر لپ تاپ درست کار نکند. برای تعمیر شارژر لپ تاپ ، مرکز تخصصی سخت افزار ایران به راحتی مشکل را حل می کند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro 15 UX535