قویترین لپ تاپ گیمینگ جهان آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

به عنوان لپ تاپ گیمینگ ایسوس می‌خواهیم یکی از مدل‌های ZenBook را به شما معرفی کنیم. این مدل که ZenBook Pro UM535QE R7 نام دارد، برای اجرای بازی‌ هم گزینه مناسبی خواهد بود. اولین موضوعی که باعث شده این محصول ارزش خرید مناسبی پیدا کند، صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD است. البته که صفحه نمایش این لپ تاپ OLED است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد.

۱- Asus ROG Strix G15 ( : بهترین گزینه ی همه جانبه

علیرغم قیمت میان رده، این لپ تاپ دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 و پردازنده ی AMD Ryzen بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون H است. گیمرهای قدیمی و با تجربه های حوزه گیم اعتقاد دارند که هیچ چیزی جای کامپیوتر های دسکتاپ را نمی گیرند و پی سی گیمینگ پادشاه انواع سیستم های گیمینگ است. در یک مقایسه کلی هم این ایده درست است، زیرا کامپیوترها نسبت به انواع کنسول و لپ تاپ ها توانایی اجرای بهتر بازی ها را دارند، نرخ فریم بالاتری می دهند و می توانند تسلط بیشتری را برای گیمر به ارمغان آوردند. در طرف دیگر لپ تاپ های گیمینگ قابلیت حمل و جابجایی بهتری دارند و به گیمر این امکان را می دهند که غیر از یک جای ثابت و پشت میز کامپیوتر بتوانند به بازی کردن بپردازند.

  • به جز قیمت تقریبا ده درصد کمتر این لپتاپ نسبت به مدل زفیروس G14، صفحه نمایش بزرگ ۱۷.۳ اینچی این دستگاه را یک مزیت بسیار خوب می‌توان دانست تا کاربر، نسبت به خرید لپتاپ گیمینگ ROG Strix G713RM از خود تمایل نشان دهد.
  • اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید و به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت برای اجرای بازی‌های متوسط هستید، باید به سراغ Acer Aspire 5 Slim بروید.
  • لپ تاپ هایی با تراشه های گرافیکی Nvidia GTX مدل های قدیمی تری هستند اما هنوز هم عملکرد مناسبی را ارائه می دهند.
  • شرکت تایوانی ایسوس به تازگی از نسل جدید لپ تاپ های Zephyrus (سری لپ تاپ های گیمینگ بسیار سبک و باریک این شرکت)…
  • لپ تاپ های گیمینگ ایسوس یک لپ تاپ قدرتمند و زیبا است که برای کاربرانی که به بازی و رندرینگ سنگین نیاز دارند طراحی شده است.
  • این مدل 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD داره که البته قابل ارتقاء هم هست؛ 16 گیگابایت حافظه DDR5 رم هم کمک میکنه تا همه چی خیلی نرم و روان اجرا بشه.

گیمرهایی که بدنبال لپ‌تاپ فوق العاده باریک اما قدرتمند هستند، لپ تاپ ایسوس مدل Zephyrus G15 بهترین انتخاب برای آنهاست. طراحی زیبا، باریک و سبک این لپ تاپ چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌چرخاند. لپ‌تاپ‌های ایسوس زیادی هستن که سخت افزار خوبی دارن و شما میتونید خرید کنید. اما من تصمیم گرفتم مدل TUF Dash F15 رو بهتون معرفی کنم که هم قیمت، هم کارایی و هم سخت‌افزار مناسبی داره.

شاسی بهترین لپ تاپ گیمینگ ROG

برند ROG یا Republic of gamers در کنار تمام پرچمداران ایسوس قرار می‌گیرد؛ تمام محصولات ساخته شده با برند ROG از لپ تاپ‌ تا نمایشگر برای بازی ساخته شده‌اند. با اولین نگاه به لپ تاپ ROG Strix G513RC جذابیت آن و کیفیت ساخت دستگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند. برای نگاه دوم باید لپ تاپ را روشن کنید و اژدهای ROG بیدار می‌شود، با لپ تاپ ROG Strix G513RC هر کاری در دنیای دیجیتال ممکن می‌شود. و اما لپ تاپ ROG Strix G513RC ارزان ترین و اقتصادی ترین لپ تاپ گیمینگ از سری ROG ایسوس. اگر محدودیتی در بودجه ندارید و در عین حال در پی بهترین پردازنده مرکزی هستید خرید این مدل به شما پیشنهاد می‌شود.

قویترین لپ تاپ گیمینگ جهان آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop