فوجی‌فیلم صفحه‌سازهای حرارتی جدیدی را روانه بازار کرد

پلاتسترها که به دو مدل Luxel TX پرسرعت و سه مدل TS با سرعت استاندارد ت،یم می شوند، اکنون برای ،ید در دسترس هستند.

فوجی فیلم گفت که در حالی که قیمت ها با مدل و کانال فروشنده متفاوت است، آنها توانسته اند نسبت قیمت به عملکرد “بسیار رقابتی” را ارائه دهند.

شان لین، مدیریت محصول و مدیر پشتیب، طیف محصولات افست فوجی فیلم، گفت که تولیدکننده از ارائه طیف گسترده‌ای از پلیت‌سترها به بازار ،سند است.

ماشین ها همچنین برای صرفه جویی در وقت چاپگر در تعمیرات طراحی شده اند. فوجی فیلم یک سرویس تعمیر و نگهداری از راه دور ارائه می دهد که به هر دستگاه اجازه می دهد تا از خارج از محل نظارت شود و به چاپگرها در مورد نیازهای تعمیر و نگهداری یا جایگزینی مواد مصرفی راهنمایی می کند.

“ما مفت،یم که به حمایت از مشاغل چاپ افست ادامه می دهیم و به آنها کمک می کنیم تا کارایی خود را در یک بازار چالش برانگیز افزایش دهند.”


منبع: https://www.printweek.com/articles/fujifilm-launches-new-thermal-platesetters


فوجی فیلم طیف جدیدی از پلیت ستترهای حرارتی Luxel را برای تولید صفحات افست راه اندازی کرده است که در مجموع پنج دستگاه جدید را به بازار عرضه می کند.

او گفت: “با اندازه جمع و جور، عملکرد آسان و بهبود تصویربرداری، برای افزودن ارزش به مشاغل چاپ افست و بهبود ROI طراحی شده است.

طیف کامل برای پر ، پیشنهاد تولید کننده با محصولاتی از سطح اولیه تا ماشین های کاملاً خودکار طراحی شده است، با سریع ترین مدل، TX، که 55 صفحه B1 در ساعت تولید می کند.

هر دو مدل دارای گیره‌های 8 میلی‌متری هستند و مدل‌های TX می‌توانند با گیره‌های 6 میلی‌متری مجهز شوند تا با طیف وسیع‌تری از پرس‌های تحت وب و ورق تغذیه شوند. از یک رابط کامپیوتری متصل به دستگاه توسط کابل فیبر نوری مدیریت می شوند.

هر مدل با بارگذاری دستی، گزینه‌های نوار کاست تکی و چندگانه در دسترس خواهد بود، آ،ین موردی که به اپراتورها اجازه می‌دهد هنگام چرخاندن کاست‌ها از طریق دستگاه، به طور مداوم کار کنند.