فهرست نهایی جوایز Printweek 2023 اعلام شد

لطفا توجه داشته باشید: پس از رویداد فروش سال گذشته، اتاق از جلو با میزهای اسپانسر و ممتاز پر می‌شود و سپس بر اساس اولویت اول، اولین سرویس دهی خواهد شد. میزهای پشت اتاق ممکن است بلافاصله پس از مراسم جوایز برداشته شوند – بنابراین رزرو زودهنگام توصیه می شود.

و همچنین با تمجید از برندگان 17 دسته، The جوایز هفته چاپ یک فرصت شبکه ای بی نظیر، پذیرایی از نوشیدنی های پر زرق و برق، سه وعده غذایی خوشمزه و البته یک شب مربا پر از سرگرمی های باکیفیت، به میزب، یک سرگرم کننده درجه یک، که در شب فاش می شود، ارائه دهید.

سپس شب با یک مهم، بعد از نمایش به پایان می رسد.

فهرست کوتاه را در اینجا مشاهده کنید

رزرو آنلاین اینجا یا با [email protected] تماس بگیرید


منبع: https://www.printweek.com/articles/printweek-awards-2023-s،rtlist-announced


در فاصله کمی بیش از پنج هفته تا شب های شب صنعت، نامزدهای نهایی جوایز Printweek 2023 تایید شدند.

میزبانان قبلی جیمی کار و تام آلن بودند.

در طول سه روز داوری، هیئت‌های داوری ما تقریباً 200 مورد ارسالی را مورد بررسی قرار دادند، که آنها را کاهش دادند تا فهرست کوتاهی از 75 مورد ارائه شود که نشان‌دهنده بهترین پیشنهادهای صنعت است.

لیست کوتاه برای 17 دسته می تواند باشد در اینجا مشاهده شده است.

“حتی اگر در لیست نهایی نباشید، من نمی‌توانم جایی بهتر از جوایز پرینت‌ویک برای جشن گرفتن با تیم‌تان و دیدار با دوستان، رقبا و مشتریان پیدا کنم. و اگر شما یکی از فینالیست‌های ما هستید، پس اگر خدایان د،لی اضافه کرد، پس 2 مارس واقعاً می تواند شب های شما باشد.

به 50 سازم، که فهرست نهایی امسال را جلب ،د، تبریک می گویم و داوران ما را تحت تاثیر قرار دادند و رسیدن به این نقطه یک دستاورد فوق العاده است. هفته چاپ سردبیر و رئیس هیئت داوران داریل د،لی.

پس از بازسازی سال گذشته پس از همه‌گیری، که بر تنظیم مجدد دسته‌ها برای منع،‌کننده تکامل صنعت و تاریخ جدید بهار متمرکز بود، مراسم درخشان جوایز امسال به خانه جدید خیره‌کننده‌اش در کارخانه آبجوسازی نمادین لندن در روز پنجشنبه 2 مارس بازمی‌گردد.