فسپا دارای خط تولید گسترده غرفه‌داران است

ماموریت ما در سال جاری ارائه دیدگاه‌های ارزشمند جدید به چاپخانه‌داران و تابلوسازان است. با قوی‌ترین مجموعه غرفه‌داران فسپا از سال 2019، می‌تو،م تضمین کنیم که بازدیدکنندگان مونیخ در ماه می در بهترین مکان برای دریافت بینش و توصیه‌های مورد نیاز برای غلبه بر چالش‌های تولید، دسترسی به فرصت‌های جدید و تصور آینده تجاری خود خواهند بود. “

نمایشگاه علائم اروپا 2023 که توسط حامی پلاتین Efka پشتیب، می شود، متخصصان تابلوهای تبلیغاتی را با شرکت های متخصص در حروف نویسی کانال، ساینیج دیجیتال، تابلوهای ابعادی، حکاکی و حکاکی، نمایشگرهای نور،، رسانه های خارج از منزل، LED، سیستم های فضای باز، لیزر گرد هم می آورد. برش، و ابزار علامت.


فسپا فاش کرده است که مجموعه ای از غرفه داران جدید و بازگشته در نمایشگاه چاپ جه، آن در مونیخ در ماه مه شرکت خواهند کرد.

مایکل رایان، رئیس نمایشگاه جه، چاپ فسپا گفت: “غرفه دار، که در چند سال گذشته نتوانسته اند در رویدادهای فسپا شرکت کنند، نمی توانند منتظر بمانند تا نوآوری ها و تخصص خود را با بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارند.

این مجموعه همچنین دارای 78 غرفه‌دار جدید از جمله Aerolam Decoratives، CarbonQuota، Duve،lm Stallbacken، Magon، Newtown Packaging، Ron،i M،imo، Scandinavian Print Group، Toscana Systems و Xeikon است.

نمایشگاه جه، چاپ فسپا، نمایشگاه نشانه اروپا، و تجربه شخصی سازی از 23 تا 26 می در مسه مونیخ برگزار می شود. ثبت نام در حال حاضر فعال است و اطلاعات بیشتر از جمله قیمت ورودی در دسترس است: fespaglobalprintexpo.com/.


منبع: https://www.printweek.com/articles/fespa-to-feature-expanded-exhibitor-line-upهمچنین حامیان رویداد Durst، Surfex، Brother، Mimaki، Hanglory، و HP و همچنین تامین کنندگان سخت افزار از جمله Agfa، Aeoon، Aleph، Canon، Epson، Fujifilm، Kongsberg، Liyu، MHM، Sakurai، SwissQprint، Ricoh، Roland DG نیز در این نمایشگاه حضور دارند. ، و زوند.

در حال حاضر تایید شده است که 490 شرکت در نمایشگاه و نمایشگاه نشانه های اروپایی و تجربه شخصی سازی که در محل مش، برگزار شده است، از جمله 95 تامین کننده بازگشته، حضور دارند که بسیاری از آنها به دلیل محدودیت های سفر در دو سال گذشته نتوانستند در رویدادهای برگزار شده در آمستردام و برلین شرکت کنند. .

نام‌های بازگشتی عبارتند از DP Solutions، Eurolaser، INX، Lüscher Technologies، Marabu، SPS TechnoScreen، Vastex International، و Vivid Laminating Technologies.

در عین حال، تجربه شخصی سازی جدید به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که درباره شخصی سازی اطلاعات بیشتری ،ب کنند. تامین کنندگان تخصصی شرکت کننده در این رویداد عبارتند از Antigro، Brother، Dreamscape، Infigo، Optimus، Printbox، Print & Logistics، Taopix و XMPie.

و ما می د،م که چاپگرها از اینکه می توانند محصولات بسیاری از تامین کنندگان را در یک مکان ببینند، سود زیادی می برند و به آنها کمک می کند تا سرمایه گذاری های من، را برای تجارت خود مقایسه و ارزیابی کنند.

تامین کنندگان نرم افزار اتوماسیون و گردش کار تایید شده عبارتند از Caldera، EFI، Enfocus، OneVision و PrintFactory. Ahlstrom، APA، Hexis، ImagePerfect/Berger Textiles، InkTec، Neschen، Orafol، Poli-Tape و Sun Chemical از جمله شرکت هایی خواهند بود که رسانه ها و مواد مصرفی را ارائه می دهند.