فروش مگا آسیاب ساپی تعطیل است

ارزش شرکتی معامله اورلیوس تقریباً 272 میلیون یورو (243 میلیون پوند در آن زمان) بود. اورلیوس انتظار داشت که کارخانه‌ها فروش بیش از 1 میلیارد یورویی داشته باشند.

ساپی امروز بی،ه‌ای صادر کرد و گفت که فروش “در چارچوب زم، توافق شده قرارداد قراردادی محقق نشده است و بنابراین توافق از بین رفته است”.

Aurelius به تازگی قرارداد خود را برای ،ید ECO3، تجارت سابق Agfa Offset Solutions تکمیل کرده است.

مدیر عامل شرکت ساپی اروپا، مارکو ایکلن بوم، اظهار داشت: “ساپی اروپا به مدیریت سه کارخانه به ،وان بخشی از مجموعه کلی ما ادامه خواهد داد و اطمینان حاصل می کند که آنها به ارائه ارزش به منطقه و مشتری، که عرضه می کنند.”

در مورد معامله ساپی، سخنگوی اورلیوس گفت هفته چاپ: متأسفانه به دلیل تغییر شرایط خارجی، معامله نهایی نشد.


قرارداد ساپی برای فروش سه کارخانه اروپایی به گروه اورلیوس پس از انجام نشدن معامله متوقف شد.

استیو ب،، مدیرعامل ساپی اظهار داشت: «متأسفانه، و علیرغم تلاش‌های گسترده ساپی برای بستن معامله، طرفین نتوانستند در مورد اجرای شرایط تعلیق به توافق برسند.

پس از انتشار این خبر، سهام ساپی 5.24 درصد کاهش یافت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/sappi-s-mega-mill-sale-is-off

کارخانه ماستریخت 260000 تن در پاس کاغذ و مقوای بدون چوب پوشش داده شده تولید می کند. Stockstadt Mill یک آسیاب خمیر و کاغذ یکپارچه است که 145000 تن در پاس خمیر و 220000 تن در پاس کاغذ بدون چوب پوشش داده شده و بدون پوشش تولید می کند، و Kirkniemi Mill نیز یک کارخانه خمیر و کاغذ یکپارچه است که 300000 تن در هر سال از خمیر کاغذ سفید شده 300000 تراکم خمیر کاغذ استفاده می شود. نمرات کاغذ مک،کی مورد استفاده در چاپ نشریه.

به ،وان بخشی از فرآیند قبلی، ساپی گفت که پیشنهادات ا،ام آور از طرف “چندین” برای کارخانه ها دریافت کرده است. مشخص نیست که آیا هر یک از پیشنهادات جایگزین می تواند احیا شود یا خیر.

«بنابراین، معامله باطل شده است. تمرکز استراتژیک ساپی بدون تغییر باقی می ماند. این شامل کاهش قرار گرفتن در معرض بخش کاغذ گرافیکی و در عین حال گسترش حضور ساپی در بخش هایی از جمله بسته بندی و کاغذهای تخصصی، خمیر کاغذ و مواد زیستی است.

فروش کارخانه ماستریخت در هلند، کارخانه استو،تاد در آلمان و کارخانه کرکنیمی در فنلاند در سپتامبر گذشته اعلام شد و قرار بود در سه ماهه اول 2023 تکمیل شود.

این معامله در آن زمان به ،وان یک «حکم پیچیده» توصیف شد و مشروط به شرایط مختلفی از جمله تأییدیه‌های رقابت و مقامات نظارتی بود.