فروشگاه دریچه سقفی 4 جهت آلومینیومی

دریچه هوای تعبیه شده برای نصب بر روی سقف گچی یا کاذب ساختمان را دریچه سقفی گویند. این دریچه هوا بسیار متداول بوده و از آن در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی به وفور استفاده شده است. قابلیت نصب دمپر، پلنیوم باکس و فیلتر هوا بر روی دریچه سقفی وجود داشته و در صورت نیاز برای سیستم‌های هواساز، سرمایش و گرمایش هوا قابل استفاده هستند. زمانی که نیاز به تهویه لایه لایه سقف دارید، چنین دریچه هایی گزینه بسیار خوبی هستند.

نصب دمپر هوا بر روی سیستم فن کویل، داکت اسپلیت و دیگر تجهیزات تنظیم دما مرسوم بوده و قدرت کنترل جریان هوا در اتاق‌های مجزا را ایجاد خواهد نمود. از جمله عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت دریچه های سقفی هوا، کیفیت رنگ بکار رفته است. برای کسب اطلاعات و جزئیات کاملتر و مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان شرکت پخش نیرو تماس بگیرید. دریچه های سقفی آلومینیومی، هم به صورت ساختار واحد در انواع مختلف و هم به صورت ساختار ترکیبی (تایلی-گرد)، (تایلی-چهارطرفه)، (تایلی-مشبک) تولید می‌شوند.

قیمت و خرید دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت ,

پنکه های سقفی مستطیلی با دمپر و بدون دمپر برای نصب سقف طراحی شده اند و به راحتی از طریق مبدل در کانال های مستطیلی یا مدور نصب می دریچه سقفی شوند. این دریچه هم میتواند بر روی سقف بطور مستقل پیچ و نصب شود و هم میتواند بر محل حفره تایل های سقف کاذب تعبیه شود.همچنین باید بوسیله یک باکس رابط یا طوقه ای به مسیر اصلی هوا متصل شود. این دریچه ها برای دهش، برگشت و یا تخلیه هوای محیط تهویه شده مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه ها قسمت نهایی سیستم های تهویه را تشکیل می دهد و در هوارسانی و کنترل جریان هوا نقش بسیار مهمی دارد.

تفاوت زیادی در مدل، متریال، رنگ و ابعاد با یکدیگر نداشته و تنها بر اساس محل نصب دریچه هوا در قسمت سقف یا دیوار دارای تفاوت هستند. امکان نصب هر دو دریچه هوا در ساختمان با کاربری تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی وجود داشته و بر اساس شرایط محیطی و سلیقه معمار از آن‌ها بهره‌برداری خواهد شد. تیغه‌های موجود در دریچه هوای سقفی در دو حالت ثابت یا قابل تنظیم تولید شده و در صورت استفاده از دریچه هوا با تیغه متغیر امکان تغییر سمت و سوی پرتاب باد وجود دارد. ورق گالوانیزه یا ورق روغنی سیاه حجم زیادی از سازه‌های صنعت تهویه هوا را تشکیل داده و در عدم‌وجود رطوبت بالا در محل استفاده، گزینه بسیار مناسبی برای پخش جریان متناوب هوا است. دریچه های سقفی در مدلهای چهارگوش یکطرفه، دو طرفه ، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین گرد ، مشبک و خورشیدی طراحی و ساخته می شوند. دریچه سقفیاین نوع دریچه تنظیم هوا سقفی ثابت به راحتی بر روی کانال چهار گوش و یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد قابل نصب و تعبیه می باشد.

دریچه سقفی چهارگوش چهار طرفه

فروشگاه دریچه سقفی 4 جهت آلومینیومی در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود. پره های دریچه هوا سقفی دو طرفه به صورت عمود بر هم و قائم قرار گرفته و به صورت حرف اِل انگلیسی قرار دارند. این شکل خاص پره های آنها باعث شده است که هوا را به دو سمت مختلف هدایت کند. دریچه کنترل هوا برای کنترل جریان هوا و جلوگیری از حرکت هوا در منطقه ورودی و خروجی ایستگاه استفاده می شود. شیرهای کنترل هوا انواع مختلفی دارند مانند دیواری، سقفی، مشبک، خطی و بسته به نوع سیستم تهویه مطبوع و نوع فضای مورد استفاده، نوع خاص آن. دریچه سقفی دارای انواع مختلفی از لحاظ ساختار، متریال ساخت، نوع پره، مدل، متناسب با سیستم هوا خاص و اندازه است.

  • در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا” از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود.
  • جهت پخش یک‌دست، مطبوع و حفظ جریان هوا در سیستم تهویه، سرمایش و حرارتی نیازمند دریچه هوای سقفی مناسب خواهید بود.
  • گل های سقفی در مدل های یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه و همچنین گرد، مشبک و آفتابگیر طراحی و ساخته می شوند.
  • تمامی خدمات و محصولات فروشگاه کولرگازی، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • این مدل از دریچه هوا به صورت دایره‌ای شکل و مدور بوده که هوای خروجی را به صورت 360 درجه در محیط پخش خواهد نمود.
  • دریچه سقفیاین نوع دریچه تنظیم هوا سقفی ثابت به راحتی بر روی کانال چهار گوش و یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد قابل نصب و تعبیه می باشد.

این نوعدریچه هوا جهت هوای رفت، برگشت و تخلیه استفاده می شود که پخش جریان یکنواخت هوا را بصورت افقی توسط پره‌های متوالی هم مرکز انجام می دهد. این نوع شیر معمولاً به عنوان کاربراتور برای تهویه در سیستم های تهویه مطبوع، ایرواشر، تبرید و وسایل برودتی آب خنک استفاده می شود و به صورت دیواری نیز نصب می شود. استفاده از دریچه چهارگوش سقفی سبب میشود میزان پخش هوا در فضای زیر سقف افزایش یابد و در نتیجه سرعت هوای مخلوط و درجه حرارت به سرعت متعادل شود.

بطور کلی دریچه های سقفی از دریچه های بسیار پر مصرف در صنعت تهویه می باشد. نام دیگر دریچه سقفی چهارگوش کلاف دور باز به دلیل ثابت بودن شکل پره‌ها به قاب و بدنه اصلی به دریچه سقفی پره ثابت شهرت دارد. این دریچه در ابعاد، رنگ و سطح کیفیتی متفاوت موجود بوده و قابلیت نصب دامپر را نیز دارد. همچنین در جهت استفاده کاربردی از این دریچه، اماکن نصب انواع مبدل در ورودی انشعاب نیز وجود دارد. انواع دریچه سقفی مثل دریچه های چهارطرفه ، مشبک و حتی انواع دریچه های گرد می توانند در تایل سقفهای کاذب تعبیه و نصب گردند. در واقع این دریچه ها هم با ساختار واحد در انواع مختلف میتوانند تولید شوند و هم به شکل ترکیبی مانند تایلی / گرد ، تایلی / چهارطرفه ، تایلی / مشبک تولید می گردند.

دریچه سقفی سه طرفه برای تامین هوای تازه و یا بار حرارتی و برودتی مورد نیاز در هر فضا استفاده می شود. جهت انتخاب صحیح دریچه سقفی سه طرفه باید به پارامترهای مختلفی از قبیل سرعت جریان هوا روی دریچه ، سطح مفید دریچه ، محل نصب دریچه ، محدودیت های معماری و … توجه نمود. دریچه سقفی سه طرفه تنظیم تهویه باستان مناسب ترین و بهترین گزینه در مکان هایی است که یک ضلع دریچه به دیوار متصل باشد و نمیخواهیم هوا با دیوار برخورد داشته باشد و از یک واحد توزیع شود. قطعه ای در دو طرف شاخه ای از مجاری تهویه که در ابعاد مشخص و استاندارد به آن شیر هوا می گویند. دریچه هوا که در داخل و داخل سقف ساختمان نصب می شود، شیر سقفی نامیده می شود. این شیر اجازه می دهد تا هوا در سیستم تهویه گردش کند و از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است.