علامت خود را با برچسب ضربه گیر ایجاد کنید

علاوه بر این، حتی می‌تو،د با استفاده از دستگاه برش قالب شخصی Cricut (موجود در فروشگاه‌های صنایع دستی مانند Michaels) شکل‌ها و اندازه‌های عجیب بر،ب‌های ضربه گیر را برش دهید. اینها وینیل را با یک تیغه چاقوی متحرک در دستگاه برش قالب Cricut با استفاده از اطلاعات دیجیتالی برنامه رایانه شما برش می دهند. سپس فقط بر،ب‌های سپر برش خورده را «علف هرز» می‌کنید (ی،ی، وینیل ، را با استفاده از یک ابزار تیز جدا کنید).

خوانایی بسیار مهم است. این بدان م،است که انتخاب نوع فونت مهم است. من خوانده‌ام که حروف سریف راحت‌تر از چهره‌های sans-serif خوانده می‌شوند، اما تنها با چند کلمه روی بر،ب ضربه‌گیر، این انتخاب برای من اهمیت کمتری دارد. آنچه مهم است این است که نوع را در یک خط، در حالت ایده آل، با فاصله من،، با حروف بزرگ و کوچک تنظیم کنید.

مگر اینکه راننده ای در یک روز برفی پشت سرتان در ترافیک گیر بیفتد و بر،ب سپر شما ساعت ها به طور بالقوه قابل مشاهده باشد، فرصت کوچکی برای ایجاد یک تاثیر بزرگ دارید. پس ساده فکر کن یک تصویر تحریک آمیز و چند کلمه. بیننده شما نباید به آن فکر کند. با این حال، اگر طنز باشد – اگر شامل بازی با کلمات باشد – بهتر است.

مسائل طراحی برای در نظر گرفتن

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

با چاپ بر،ب سپر خود گوشه ها را برش ندهید. آن را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید تا هزینه. به این ترتیب شما ناامید نخواهید شد و وضعیت بر،ب های سپر شما به جای تغییر رنگ و پوسیدگی، تصویری از شفافیت و کیفیت را نشان می دهد.

برخلاف بنرهایی که ممکن است فقط برای مدت کوتاهی نمایش داده شوند، بر،ب سپر واقعاً باید بادوام باشد و باید به ماشین ،بیده بماند.

مسائل چاپ تجاری که باید در نظر گرفته شود

گفتنی است، از آنجایی که احتمالاً می خواهید رنگ اضافه کنید، فقط مطمئن شوید که کلمات به اندازه کافی تیره باشند تا خوانده شوند، ایده آل از راه دور. به ،وان مثال، سبز روشن ممکن است به ،وان نمونه در کتاب PMS عالی به نظر برسد، اما هنگامی که پوشش جوهر را به خطوط نازک و برازنده یک تایپ (به جای نمونه جوهر مربعی) کاهش دهید، ممکن است متن بسیار سبک تر از آنچه انتظار دارید به نظر برسد. . این ممکن است به تنهایی دلیل خوبی برای استفاده از یک تایپ بدون سرفصل (به جای صورت سری) برای متن بر،ب ضربه گیر شما باشد. لازم نیست نگران باشید که سریف های نازک یک تایپ فیس سریف نامرئی خواهند بود.

دوام برای بر،ب های سپر بسیار مهم است. از این گذشته، بر خلاف یک بروشور، آنها در معرض ،اصر، اشعه ماوراء بنفش خورشید، باران، برف، حتی نمکی که توسط سایر رانندگان زمست، روی ماشین شما پرتاب می شود، قرار می گیرند.

بر،ب ضربه گیر را به ،وان یک بیلبورد مینیاتوری در نظر بگیرید. می‌تو،د پیام خود را با هر راننده‌ای که پشت ماشین شما می‌پیچد به اشتراک بگذارید. یا همانطور که ع، بالا نشان می دهد، می تو،د تعداد تقریباً نامحدودی پیام را به طور همزمان پخش کنید. این یک راه ارزان برای تبلیغات است. در واقع، حتی می‌تو،د چند بر،ب ضربه‌گیر را در خانه روی چاپگر جوهرافشان یا قالب شخصی کریکات بسازید.

در صورت شک، یک کپی رنگی را روی چاپگر جوهر افشان خود چاپ کنید و از چندین زاویه و فواصل به آن نگاه کنید.

حالا برای رنگ ها. رنگ ها را زنده نگه دارید و به تضاد بین مقادیر رنگ (روشن و تاریک) توجه داشته باشید. به یاد داشته باشید که خواندن تایپ مع، از یک رنگ ثابت (یا نوع تنظیم شده در یک رنگ) سخت تر از نوع چاپ شده با جوهر سیاه است. علاوه بر این، تایپ چاپ شده در یک رنگ می تواند برای خواندن آسان و سریع بسیار سبک باشد. قابل خواندن ترین کنتراست برای تایپ، نوع مشکی روی پس زمینه سفید است.

تصویر شرکت شما از اهمیت بالایی برخوردار است و بر،ب ضربه گیر تبلیغی برای شرکت شما است. اطمینان حاصل کنید که یک فناوری چاپ سفارشی (چاپ تجاری ایده آل به جای چاپ خودتان)، یک بستر، جوهر، ،ب و پوششی برای بر،ب های ضربه گیر (در صورت وجود) انتخاب کرده اید که اطمینان حاصل می کند که بر،ب های سپر شما خوب به نظر می رسند. زمان طول،. (در تحقیقات آنلاین خود متوجه ضمانت 3 تا 5 ساله برخی از شرکت‌ها بر روی بر،ب‌های سپر چاپی تجاری آنها شدم.) عاقلانه است که این را در نظر داشته باشید و به این فکر کنید که چقدر می‌خواهید بر،ب سپر بکر بماند. اطمینان حاصل کنید که فروشنده چاپ تجاری شما در این عرصه چاپ آگاه است. (در واقع، من چاپگرهایی را بررسی می کنم که در این نوع کارها تخصص دارند.)

اگرچه این مربوط به بر،ب‌های ضربه‌گیر حرفه‌ای تولید شده نیز می‌شود، اما زم، که بر،ب ضربه‌گیر خود را چاپ می‌کنید، عاقلانه‌ای است که آنها را با استفاده از کارت اعتباری برای مالش دادن بر،ب‌های سپر استفاده کنید. این کار تماس خوبی بین بر،ب و سپر را تضمین می کند، در حالی که حباب های هوا را به سمت لبه های بر،ب، جایی که می توانند آزاد کنند، مجبور می کند. (اگر این کار را انجام می دهید، ابتدا بر،ب سپر را با کاغذ مومی بپوش،د تا سطح آن آسیب نبیند.) این کار به افزایش طول عمر بر،ب سپر روی ماشین شما کمک می کند.

اگر به 1000 بر،ب ضربه گیر نیاز دارید، احتمالاً آنها را چاپ افست خواهید داشت. اگر به 300 بر،ب ضربه گیر نیاز دارید، احتمالاً آنها را به صورت دیجیتالی روی تج،ات جوهر افشان (با جوهرها و بسترهای من،) چاپ خواهید کرد.

بعد ،ب است. بر،ب سپر باید روی سپر شما بماند و کنده نشود. به ،وان یک حکایت شخصی، یک بار یک بر،ب ضربه گیر داشتم که دوست داشتم (و فکر می کردم تقریباً دائمی است). در واقع روی کاغذ چاپ شده بود و ،ب آن خیلی خوب نبود. بنابراین به طور کلی بر،ب سپر دوام زیادی نداشت. علاوه بر این، با از بین رفتن نوع و تصویر به تدریج و شروع به کنده شدن کاغذ، زشت به نظر می رسید.

اما اگر فقط به تعداد انگشت شماری بر،ب ضربه گیر نیاز دارید، هنوز گزینه هایی دارید. می‌تو،د جوهرها و زیرلایه‌های بر،ب سپر وینیل را برای تج،ات جوهر افشان شخصی خود جستجو کنید. اینها هستند در دسترس. شما فقط باید کمی تحقیق کنید. به ،وان مثال، ممکن است لازم باشد که جاهای خالی مخصوص بر،ب سپر وینیل را انتخاب کنید، از جوهرهای مخصوص استفاده کنید و/یا بر،ب سپر را لمینیت کنید تا از آن محافظت کنید.

در آ،ین نکته، تدارکات خواندن بر،ب سپر را در نظر بگیرید. خواننده شما در یک ماشین با فاصله معینی پشت سر شما خواهد بود. هر دوی شما در یک کلیپ خوب رانندگی خواهید کرد و روی چیزهای دیگر تمرکز خواهید کرد. خوشبختانه، بیننده شما مستقیماً پشت شما خواهد بود، برخلاف راننده ای که یک بنر را در کنار ساختمان می بیند یا یک بیلبورد را در فاصله (و شاید یک زاویه) می بیند. همانطور که گفته شد، بر،ب سپر بسیار کوچکتر از بیلبورد یا بنر پارچه ای است که از کنار یک ساختمان آویزان شده است. هنگام انتخاب عبارت و تصویر برای بر،ب سپر و همچنین حروف و رنگ ها، همه اینها را در نظر داشته باشید.

این به انواع جوهرهای مورد استفاده نیز مربوط می شود. آنها باید رطوبت، مواد شیمیایی خیابان و نور خورشید را تحمل کنند. علاوه بر این، ممکن است به نوعی پوشش برای محافظت از بر،ب سپر نیاز داشته باشید، چیزی شبیه به لمینت. فروشنده چاپ سفارشی شما منبع خوبی برای تصمیم گیری شما خواهد بود.

چرا حروف بزرگ و کوچک؟ چون کلمات را حرف به حرف نمی خو،م. ما آنها را بر اساس شکل آنها، خطوط اطراف حروف می خو،م. ما یک کلمه را به ،وان یک واحد جذب می کنیم. تنظیم کپی با تمام حروف بزرگ، همه کلمات را به یک مستطیل تبدیل می کند (هیچ صعودی و/یا نزولی در حروف وجود ندارد تا به کلمه شکل منحصر به فردی بدهد). این موضوع جذب کلمه را بسیار سخت تر می کند.

بنابراین، هنگام چاپ بر،ب ضربه گیر خود با نماینده چاپ تجاری خود صحبت کنید. برای شروع، در مورد بستر بپرسید. احتمالاً به جای کاغذهای چوبی، نوعی وینیل می خواهید. حداقل، کاغذ مصنوعی مانند Yupo در برابر باران بهتر مقاومت می کند.

بنابراین از چاپگر خود در مورد ،ب ها و همچنین جوهرها و استوک های چاپ سفارشی بپرسید.

انجام آن را خودتان


این مطلب در تاریخ یکشنبه 11 دسامبر 2022 ساعت 20:51 ارسال شده است و در زیر بر،ب‌ها و برگردان‌های ضربه گیر ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. هر دو نظر و پینگ در حال حاضر بسته هستند.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/12/custom-printing-make-your-mark-with-a-،per-sticker/

غذای آماده