طراحی و چاپ Bex از رشد با تیم مدیریت جدید پشتیبانی می کند

هیئت مدیره، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق Bex Design & Print، گفت: “من بسیار مفت،م که تیم مدیریت جدید خود را در Bex Design & Print معرفی کنم.

Bex Design & Print چاپگرهای Inktec Jetrix و Mimaki را در میان کیت های دیگر اجرا می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/bex-design-print-supports-growth-with-new-management-team

“Bex با زمان تکامل می یابد و من افتخار می کنم که هر سال از سالی به سال دیگر کمی متفاوت است. من مشتاقانه منتظر توسعه بیشتر با این شرکت در این نقش جدید هستم.”

“Bex به ،وان یک شرکت در حال رشد است و با تیم مدیریت جدید ما اکنون زمان های هیجان انگیزی در پیش است.”

در سال 2005، Ian Board مدیر عامل شد و تحت مدیریت او، شرکت به طور مداوم در کیت های جدید سرمایه گذاری کرد و به یک تامین کننده کلیدی برای طیف گسترده ای از بازارها و بخش ها تبدیل شد.

مل کانوی که بیش از 20 سال در شرکت طراحی و چاپ بی، واقع در ویلتشایر در Calne کار کرده است، به ،وان مدیر عامل ارتقا یافته است.


یک چاپگر صفحه نمایش و دیجیتال که سال گذشته ،یداری شد، تیم مدیریت جدیدی را برای حمایت از رشد خود منصوب کرده است.

مل کانوی، مدیر عامل جدید، گفت: «با 20 سال حضور در Bex، مفت،م که در این فصل جدید تیم را رهبری کنم.

این شرکت رشد اخیر را تجربه کرده است و همچنین در سال گذشته به نقطه عطفی در کار خود برای کمک به ایجاد ایستگاه‌های شارژ EV برای بریت،ا و اروپا، تولید قطعات برای 500000مین ایستگاه شارژ EV خود رسیده است.

من نمی توانم صبر کنم تا بدون شک موفقیت هایی را که آنها در موقعیت های جدید به دست خواهند آورد، ببینم و شک ندارم که همکاران و مشتریان ما به طور ی،ان از روابط عالی با آنها برخوردار خواهند بود.

این ،ب و کار در ابتدا به نام Serobex شناخته می شد و در سال 1987 با دو کارمند تاسیس شد. در سال 1995 به محل فعلی خود نقل مکان کرد و در آن زمان به Bex Design & Print تغییر نام داد.

این شرکت حدوداً 40 نفره که در سال گذشته توسط متخصص مهندسی و ساخت گروه Amcomri ،یداری شد، خدمات چاپ و طراحی صنعتی را به طیف گسترده ای از مشاغل در صنایع از جمله شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV)، حمل و نقل عمومی، مراقبت های بهداشتی و مدیریت ترافیک ارائه می دهد. .

مل، اد و استیو اعتباری برای شرکت هستند و آنها به طور کامل تبلیغات خود را به دست آورده اند. آنها تجربه حدود 50 سال کار در Bex را دارند و تجربه و دانش بی‌نظیر خود را در نقش‌های جدید خود به ارمغان می‌آورند.

ما هرگز ثابت نمی ایستیم و به سرمایه گذاری در فناوری های جدید ادامه می دهیم، بنابراین همیشه چیز جدیدی وجود دارد که می تو،م به مشتریان ارائه دهیم. ما در تلاش هستیم تا محصولات با کیفیت عالی تولید کنیم و با افتخار شهرت خود را در صنعت حفظ کنیم.

«در طول سال‌هایی که با Bex کار کردم، تجربه زیادی در نقش‌های مختلف به‌دست آوردم و از طریق نقشم به ،وان ممیزی داخلی ISO، دانش گسترده‌ای در مورد فرآیندها و رویه‌هایمان ،ب کردم. امیدوارم از دانش و تجربه خود برای ادامه رشد و موفقیت Bex Design & Print در آینده استفاده کنم.

اد گی، که 14 سال در این شرکت بوده است، نقش مدیر فروش را بر عهده گرفته و از سمت خود به ،وان مهندس ارشد فروش ارتقا یافته است، در حالی که استیو مورفی پس از بیش از 15 سال در Bex رئیس جدید تولید شده است. ، که قبلاً طراح گرافیک اصلی آن بوده است.

بخش بزرگی از موفقیت ما کارکنان وفادار ما است – ما از حفظ کارکنان خوبی برخوردار هستیم و این امر دانش و مهارت های زیادی را در کارخانه به همراه دارد که باعث می شود ،وجی ما از بالاترین استاندارد باشد.