صرافی کوکوین یا KuCoin چیست؟ بررسی کارمزد و امکانات صرافی کوکوین

صرافی کوکوین یا KuCoin چیست؟ بررسی کارمزد و امکانات صرافی کوکوین

بله صرافی کوکوین اعلام کرده کخه به ایرانی های عزیز خدمات ارائه می دهد. در سمت راست صفحه معاملات، دفترچه سفارش را می بینید، در وسط دفترچه سفارش، قیمت بازار است (آخرین قیمت این جفت ارز در حال معامله)، می توانید برای تعیین حد خود به آن قیمت مراجعه کنید. در این صورت می توانید سفارش خود را در لیست سفارشات باز شده خود بیابید و سفارش را لغو کنید. سپس، دوباره سفارش خود را با قیمتی مطابق با قیمت فعلی بازار ثبت کنید، یا برای خرید یا فروش مستقیم روی لیست سفارشات موجود کلیک کنید. ممکن است سفارش به دلیل کمبود بودجه یا فراتر از حد حفاظت از قیمت در صرافی کوکوین لغو شده باشد.

آموزش کوکوین بونوس (Kucoin Bonus)

با توجه به اعتبار این صرافی و لیست شدن آن در کوین مارکت کپ، می‌توانید از خدمات ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنید. در صورت بروز کوچکترین مشکل، حتما ایران بروکر شما را در جریان آن قرار خواهد داد. در نهایت صرافی بایننس انجام فرآیند احراز هویت را اجباری کرد و عملا امکان فعالیت کاربران ایرانی به دلیل تحرم های بین المللی در این صرافی از آنها سلب شد. در حال حاضر بهترین گزینه برای فعالیت در یک صرافی خارجی که به ایرانیان خدمات بدهد، صرافی کوکوین است. برای این که انتقال وجه از صرافی کوکوین به یک صرافی ایرانی را انجام دهیم، باید موجودی ترون در حساب تریدینگ را به حساب اصلی در صرافی کوکوین منتقل کنیم. چرا که شما نمی‌توانید انتقال وجه را از حساب تریدینگ خود به یک حساب خارجی داشته باشید.

  • خرید و فروش ارز مجازی در کنار سوددهی بالا دارای ریسک های بسیاری همچون ریزش ناگهانی قیمت ها و یا هک شدن حساب صرافی ها نیز هست و به همین دلیل افراد زیادی از ورود به این بازار پرخطر خودداری می کنند.
  • یکی از امکانات جالب این صرافی این است که کاربران می توانند به این صرافی، وام بدهند.
  • هر دو صرافی بایننس و کوکوین غنی از ویژگی‌های کاربردی هستند که همه نیازهای اولیه سرمایه‌گذاران تازه‌کار را پوشش می‌دهند.
  • CoinMarketCap، “KuCoin یک صرافی برتر 5 نقطه ای از نظر عملکرد کلی است.”
طبق ادعای شرکت بیشتر از 6 میلیون نفر از 200 کشور گوناگون در سراسر دنیا با این صرافی کار می کنند. صرافی Kucoin برای خود توکن بومی به نام Kucoin Shares با علامت اختصاری KCS را انتشار داده است. پاسخ های ارسال شده برای دیدگاه های من در این موضوع دیدگاه های تازه ای که در این موضوع ارسال می شود. باتوجه به تحریم‌های گسترده بین‌المللی علیه کشورمان، صرافی KuCoin می‌تواند فعلا جایگزین مناسبی برای صرافی‌های بزرگ مانند Binance باشد.

  • در پوزیشنی که در معامله فیوچرز صرافی کوکوین باز شده، بر اساس تفاوت قیمت ورودی و خروجی در معامله می توان مقدار سود و زیان را محاسبه نمود.
  • صرافی رمزارزی کوکوین در آخرین گزارش خود به رشد چشمگیری در نیمه نخست ۲۰۲۲ اشاره کرده و گفته است حجم معاملات آن از ۲ تریلیون دلار نیز گذشته است.
  • برای هرکسی که پول زیادی را در صرافی‌ها از دست داده و عملیات خود را متوقف کرده است، کاربران نمی‌توانند بیشتر از دارایی‌های خود را در Kucoin یا هر صرافی دیگری از دست بدهند.
  • سیستم خرید از صرافی کوکوین نیز مانند دیگر صرافی‌های معتبر جهان است.

با توجه به رویداد توکن‌ سوزی آن و این که صرافی کوکوین در جایگاه جزء 10 صرافی ارز دیجیتال بازار قرار دارد، ارزش توکن آن رشد زیادی را تجربه کرده است. شماره های ایرانیان در صرافی kucoin تعریف نشده است به همین علت برای ما ایرانی ها فقط از طریق ایمیل ورود به صرافی کوکوین انجام می شود. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کوکوین ایران ارز دیجیتال وب سایت خود باشید. از روی ایمیل کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد می کنیم.

  • یکی از مشکلات تمام معامله‌گران ایرانی فعال در حوزه ارزهای…
  • بله، کوکوین صرافی ارز دیجیتال قانونی است که به یکی از معتبرترین و قابل‌ اعتمادترین صرافی‌ها تبدیل شده است.
  • ربات کوکوین با استفاده از پارامترهای هوش‌مصنوعی برای شما طراحی شده است.
  • اما حتی اینجا هم آخر قصه ما نیست، چون برای آینده برنامه‌های دیگه از جمله اضافه کردن قابلیت‌های جدید، مثل امکان معامله با سایر رمزارزهای محبوب، هم به پلتفرم کریپتوبازار اضافه می‌کنیم.

افرادی که به دنبال داشتن تمامی اختیارات کیف پول دیجیتال خود هستند با فعال کردن معاملات غیر امانی خود، کنترل کوکوین را از روی کیف پول شخصی خود بر می‌دارند. ارز کوکوین با ایجاد مزیت رقابت پذیری ماندگار و اساسی در تیم تحقیق و توسعه قدرتمند خود، توانسته ثبات و کیفیت بالای خود را در سطح جهانی به اثبات برساند. ارز دیجیتال کوکوین در سال 2017 توسط گروهی متخصص و حرفه ای در حوزه ارز دیجیتال راه اندازی شد. تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال قبل از این نیز بر روی پروژه هایی همچون Ant Financial و iBox PAY فعالیت می کردند.

پشتیبانی صرافی کوکوین