شرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی وارد کننده و پخش کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی

امکان تولید انواع سایبان در سایزها و جنس پارچه های متفاوت وجود دارد و همچنین امکان چاپ هر نوع طرح و تبلیغ در قسمت رو و زیر سایبان امکان پذیر میباشد. پارچه سایبانهای برقی مغازه باید از مرغوب ترین نوع باشد تا در برابر آفتاب و بارش برف و باران به طور کامل مقاوم بوده، تغییررنگ نداده و دچار پوسیدگی نشود. سایبان های برقی مغازه ها می توانند برای راحتی پرسنل مغازه، راحتی مراجعه کنندگان و مشتری ها، برندینگ و تبلیغات و همچنین پیشگیری از فساد محصولاتی که داخل مغازه قرار گرفته اند مورد استفاده قرار گیرند. سایبان های برقی ریموت دار دارای کنترلی هستند که با استفاده از آن می توانید درجه مورد نظر خود را روی سایبان تنظیم کنید.

نمای ظاهری این نوع سایبان در مقایسه با انواع سایبان های دیگر زیبا تر است و در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شود. این نوع سایبان برای نخستین بار در سال 1900 میلادی ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. مقاومت و دوام این نوع در سایبان در برابر عوامل مختلف بسیار زیاد است و از طول عمر مناسبی برخوردار می باشد.

سقف برقی پارکینگ

شما می توانید با استفاده از انواع سایبان های فلزی یک‌ آلاچیق کوچک را در حیاط خانه خود بسازید و برای برگزاری انواع مهمانی های خانوادگی خود از آن استفاده کنید. در این حالت کودکان شما می توانند در فضای باز خانه بازی کنند و از تابش پرتو های نور خورشید نیز در امان باشند. در این مقاله قصد داریم که در مورد خصوصیات و کاربرد های انواع سایبان های ثابت و متحرک با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. سایبانی که برای نصب داخل حیاط استفاده می شود معمولا در مسیر ورودی حیاط و مسیر تردد و یا محل نشیمن نصب می گردد.

سایبان فول باکس

شرکت سایبان گستر داتیس تولید کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی وارد کننده و پخش کننده سایبان بازویی ,سایبان چتری,سایبان پارکینگ متحرک,سایبان پارکینگ ثابت,سازه کششی فولاد و آلومینیوم از جمله فلزات پرکاربرد برای پوشش سایه بان ها به شمار می روند. معمولا ورقهای فولادی دارای مقاومت بیشتری هستند و در مقابل تغییر شکل مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. البته ورق های فولادی باید به صورت منظم رنگ شوند تا دچار زنگ زدگی نشوند.

ایران سایبان، تنها تولیدی سایبان دارای ثبت اختراع، ایران سایه بان مردی

با توجه به جعل نام سایت ایران سایه بان، لزوم معرفی سایت های مجموعه ایران سایه بان قطعی است. در غیر اینصورت ممکن است در هنگام خرید سایبان، افراد زیادی به اشتباه وارد سایت های جعلی شده و سایبان های بی کیفیت را با نام ایران سایه بان خریداری کنند. نیروهای متخصص ما به به دلیل داشتن دانش کافی و مهارت بالا می توانند انواع مختلف سایبان برقی را در ایران برای شما تولید کنند. طراحان حرفه ای ما با بکارگیری خلاقیت و ایده های تازه سایبان های برقی را تولید و روانه بازار می کنند. امروزه هدف از خرید سایبان برقی، برای ایجاد پوشش مناسب در فضاهای باز استفاده می باشد. با نصب سایبان های برقی می توانید در تمامی فصول سال از هوای بیرون لذت ببرید.همچنین انواع مختلف سایبان های برقی جهت محافظت از ماشین و اجناس داخل مغازه و … کاربرد دارند.

ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود. وضعیت سایبان متمرکز دستی را می توان به وسیله ابزاری مثل هندل و گیربکس تنظیم کرد. بعد از اینکه سایبان های دستی در کارخانه تولید شدند، میزان مقاومت، کارایی و عملکرد آن ها توسط نرم افزار های کنترل کیفی بسیار پیشرفته بررسی می شود. در صورتی که نتایج کنترل کیفی سایبان های دستی متناسب با استاندارد های قانونی باشد، برای فروش به انبار منتقل می شوند در غیر این صورت از چرخه تولید خارج می شوند. این روکش در برابر پرتو های خطرناک خورشید بسیار مقاوم است و مقاومت آن در مقابل نفوذ آب در مقایسه با روکش پی وی سی کمتر است.

سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین تعمیر سایبان چتری بهره را برد. سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود. در سال های اخیر علاوه بر روش های سنتی، به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است.

این سایه‌بان‌های آلومینیومی وقتی استفاده می‌شوند که از سایه‌بان‌های پارچه ای نمی‌توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایه‌بان تحمیل می‌شود. با راه اندازی سیستم ارسال محصولاتدر شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق سایبان مورد نظرتان با مشاورین فروش و کارشناسان شرکت ایران سایبان تماس بگیرید.

این نوع دسته در سایبان ثابت قرار می‌گیرد چون اگر در سایبان‌های متحرک از گیاهان رونده استفاده کنید؛ در این صورت باعث خرابی گیاه و خود سایبان نیز می‌شوید. خب شما نمی‌توانید از این مدل سایبان در زمستان استفاده کنید چون باید از گل و گیاهان مراقبت کنید و این کار در زمستان نیازمند تعویض گل‌ها است. مدل‌های کلاسیک و سنتی چوبی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع سایبان‌ها هستند. سایبان چوبی به صورت ثابت بوده و مدل‌های بی‌نظیری برای نمایش دارند و شما می‌توانید هر طرح را متناسب با دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. برخی مدل‌های چوبی به این صورت هستند که پایه و قاب‌ها چوبی بوده و بخش سایه دهنده آن به صورت پارچه‌ای یا حصیری بوده است. البته این مدل به مدل نیمه چوبی معروف بوده و از مزایای آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن، تعمیر و نگه داری آسان‌تر اشاره کرد.

در شرکت ما به کمک مواد اولیه با کیفیت ساخته می شود و در برابر عوامل طبیعی مانند نور آفتاب، بارش باران، وزش بادهای شدید، بارش تگرگ و… از شما به راحتی محافظت می کند. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب یک سایبان از افراد متخصص و مجرب استفاده کنید تا سایبان شما را به بهترین شکل در محل مورد نظر شما نصب کنند. دومین نکته سایبان محصولی نیست که بخواهیم صرفا برای تغییر سال و مدل آن را عوض کنیم .