سرمایه گذار خارجی سهام مادر رویال میل را افزایش می دهد

با این حال، به دنبال چرخه کابینه در طول و پس از تصدی کوتاه مدت لیز تراس به ،وان نخست وزیر، در اکتبر سال گذشته، گرانت شاپس گفت که هیچ اقدام دیگری در طول تصدی کوتاه مدت خود در BEIS انجام نخواهد شد.

“رویال میل گروه پیشنهادی سه ساله ارائه کرده است، اما شامل هیچ پول دیگری برای پوشش سال گذشته و بدون پرداخت معوقه می شود. ما پیشنهاد جدیدی در مورد پرداخت به گروه رویال میل در این هفته ارائه خواهیم کرد.”

“اما مشکل اساسی همچنان باقی است: وسواس مدیریت ارشد با شعار “،ب و کار ما برای اداره” و حذف صدای کارکنان پست در تغییراتی که آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از اعضا می گویند “همه تغییرات قبلاً اتفاق افتاده است” – اما هیچ چیز نمی تواند باشد. دورتر از حقیقت

شرکت Vesa Equity Investment که دفتر مرکزی آن در لوکزامبورگ قرار دارد، متعلق به میلیاردر چک، Daniel Křetínský است.

در اطلاعیه‌ی دارایی‌های عمده سهام که امروز (30 مارس) منتشر شد، شرکت خدمات توزیع بین‌المللی رویال میل گفت که Vesa اکنون 25.02 درصد از حق رای مربوط به سهام را در اختیار دارد.

CWU گفت که اعضای خود را “کاملاً در جریان هر گونه پیشرفت مهم” قرار می دهد.

رویال میل در زمان نگارش این مقاله اظهار نظری نکرده بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/foreign-investor-increases-stake-in-royal-mail-parent

با وجود هیچ نشانه ای از توافق با اتحادیه کارگران ارتباطات (CWU)، و تهدید به اعتصاب بیشتر بر سر اپراتور پست، نگر، های فزاینده ای وجود دارد که مدیریت پست سلطنتی می تواند گزینه هسته ای را انتخاب کند و ،ب و کار را در مدیریت قرار دهد. .

روز دوشنبه گفتگوی آنلاین در مورد یک حرکت بالقوه مدیریت تا اواسط هفته به تیترهای رسانه ملی تبدیل شده بود.

“این سند آینده‌ای را مشخص می‌کند که اگر بررسی نشود، گروه رویال میل به یک کارفرمای اقتصادی دیگر به سبک اوبر تبدیل می‌شود. اگر در این اختلاف پیروز نشویم، این آینده شما خواهد بود.”

CWU شب گذشته توییت کرد که مذاکرات با رویال میل از امروز از سر گرفته خواهد شد و همینطور است تلاش برای رسیدن به توافق

“اول، ما در چندین زمینه پیشرفت داشته ایم – این به دلیل حمایت برجسته شماست. اما ما در موقعیتی نیستیم که بتو،م توافقی را به عضویت خود توصیه کنیم. این شرکت روی برخی از موضوعاتی که هسته اصلی اختلاف هستند، از جمله اقداماتی انجام داده است. در مورد امنیت شغلی، شروع/پایان‌های بعدی، مدیریت عملکرد و شبکه بسته‌های بهینه شده.

پیشنهاد پرداخت را روی میز اضافه کرد “کافی نیست”.

بی،ه ای که روز چهارشنبه منتشر شد از دبیر کل CWU دیو وارد و اندی فیوری، معاون دبیر کل (پست)، اعضای گروه را در مورد وضعیت به روز ،د.