ساپی الیوت باکستر را برای تهیه کاغذ خام جدید انتخاب می کند


Elliott Baxter & Company (EBB) به سهامدار انحصاری در بریت،ا برای آ،ین نوآوری کاغذ ساپی، Raw تبدیل شده است.

جاناتان هانت، مدیر عامل ساپی بریت،ا، گفت: «کاغذ خام جدید ما آ،ین نمونه از تعهد مستمر ساپی به سرمایه‌گذاری شکل‌دهنده بازار در چاپ و آینده صنعت چاپ است.

هانت افزود:[Raw] اکنون بخشی از بزرگترین طیف محصولات با عمیق ترین موجودی در کشور در EBB است. مقاله ای مانند این درهای جدیدی را باز می کند و امکانات جدیدی را برای کاربران نهایی و شرکای چاپی ما به طور ی،ان ایجاد می کند.

ساپی سهام خام را در جولای 2022 در بریت،ا راه اندازی کرد.

به گفته EBB، این کاغذ که از 13 فوریه از EBB به صورت تجاری در دسترس است، کیفیت قابل چاپ بالای یک استوک پوشش داده شده را با سفیدی قوی و ظاهر حجیم بالای کاغذ بدون پوشش ،یب می کند.

این کاغذ در سه سطح قیمت گذاری، با سفارشات کمتر از یک پالت، در هر پالت، و سه تن یا بیشتر در دسترس خواهد بود.

این استوک برای استفاده در نشریات گران‌قیمت، در محصولاتی مانند کتاب‌های میز قهوه یا مسافرت، خودرو و مجلات سبک زندگی طراحی شده است، در طیفی از هفت وزن از 115 گرم بر متر تا 300 گرم در ورقه‌های 720×1020 میلی‌متری دانه کوتاه و در 115 موجود است. دانه بلند 150، 200 و 300 گرمی.

دیو تننت، مدیر فروش EBB گفت که افزودن Raw به فهرست سهام EBB نشان دهنده تعهد مستمر به مشارکت بین EBB و Sappi است.

خام با استفاده از خمیر ECF ساخته می شود و دارای گواهی FSC و PEFC است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/sappi-c،oses-elliott-baxter-to-stock-new-raw-paper

او اضافه کرد: «راو یک تمایز کلیدی در بخش چاپ تجاری با کیفیت به ارمغان می‌آورد، این محصول استثنایی است که احساس بدون پوشش، با عملکرد روکش‌شده و سفیدی که در کاغذهای روکش‌شده دیده نمی‌شود، ارائه می‌دهد. روشنایی مواد کنتراست جوهر عالی را نشان می دهد.