زئوس تاسیسات لجستیکی جدید ایرلندی را افتتاح کرد | هفته چاپ



گروه بسته بندی ایرلندی زئوس یک مرکز لجستیکی جدید به مساحت 6500 متر مربع در Watergr،hill، Cork افتتاح کرده است.

40 نقش جدید در این مرکز طی 18 ماه آینده ایجاد خواهد شد که قرار است تا آوریل به بهره برداری برسد.

سایت جدید بخشی از استراتژی تدارکات و توزیع ملی زئوس است، با چهار تاسیسات کلیدی که در سرتاسر ایرلند مستقر هستند. نقش‌های جدید در Cork در بخش تدارکات، توزیع، تجاری و اداری ایجاد خواهند شد.

در طول 12 ماه گذشته زئوس 75 میلیون یورو (66.4 میلیون پوند) دیگر از طریق ،ید اضافه کرده است. ،ب و کار حدوداً 470 میلیون یورویی Polpack را در فوریه در لهستان ،یداری کرد که اولین گام در برنامه رشد آن در سال 2023 است که درآمد بیش از 500 میلیون یورو را هدف قرار می دهد.

این امر به دنبال ،ید Swanline Group و شرکت خواهرش BoxMart و همچنین تجارت عرضه کشاورزی کانادایی Agri-Flex در سال گذشته توسط این شرکت صورت گرفت.

آدریان لانون، مدیر عملیات زئوس، گفت: «از آنجایی که زئوس از طریق ،ید استراتژیک به طور ارگ،ک توسعه یافته است، اکنون باید ظرفیت و قابلیت عملیاتی خود را در راستای انتظارات مشتری و رشد شرکت در آینده حفظ کنیم.

“اعلام امروز بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای افزایش سطح خدمات در سراسر ایرلند و در عین حال افزایش کارایی عملیاتی است.

“این تسهیلات مدرن جدید امکان قرار دادن بهینه سهام در سراسر کشور را فراهم می کند و محصولات را به مشتریان خود نزدیکتر می کند. ما همچنین برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در فعالیت‌های Limerick خود، تثبیت عملیات تجاری JJ O’Toole، Limerick Packaging و Zeus Limerick داریم.

برایان اوسالیوان، بنیانگذار زئوس، افزود: «من در شرق کورک بزرگ شدم و از آنجا زندگی کاری خود را شروع کردم. من بسیار مفت،م که اکنون دوباره در ریشه های محلی خود سرمایه گذاری می کنم و این مرکز جدید را در Watergr،hill افتتاح می کنم. این به میزان زیادی توانایی ما را در منطقه بهبود می‌بخشد، مشاغل جدید ایجاد می‌کند، تعادل زندگی کاری بهتری را برای همکارانمان ایجاد می‌کند و مهمتر از آن، گزینه‌های خدمات بیشتری را به مشتریانمان ارائه می‌کند.»

مایکل مک گراث، وزیر دارایی، امروز (3 مارس) که به طور رسمی این مرکز را افتتاح کرد، گفت: “زئوس نمونه الهام بخش یک شرکت داخلی است که در سطح بین المللی گسترش یافته است، که توسط برایان اوسالیوان در سال 1998 تاسیس شد.

پس از اینکه رشد جه، آنها را با علاقه دنبال کردم، خوشحالم که امروز تأسیسات لجستیکی جدید Watergr،hill را افتتاح می کنم، که رونق بزرگی برای اقتصاد محلی ایجاد می کند.

با بیش از 12000 فضای پالت، تأسیسات Watergr،hill «سیستم مدیریت انبار» با کنترل صوتی را که چهار مرکز تدارکات دیگر در لیمریک و دوبلین را ادغام می‌کند، اجرا خواهد کرد.

مشتریان Zeus Packaging عبارتند از Kaufland، Lidl، Aldi، ABP، Harrods، Musgrave، Ryanair و McDonald’s. این تجارت بیش از 900 نفر را در سراسر جهان استخدام می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/zeus-opens-new-irish-logistics-facility