رهبران صنعت، سه سال پس از قرنطینه، واکنش نشان می‌دهند

او گفت، سه سال بعد، این صنعت اکنون شاهد تجمیع بسیاری از چاپگرهای کوچکتر و تبدیل شدن آنها به نمایندگی است، برخی از ماشین آلات خود را می فروشند و شاید هنوز هم چاپ کوتاه، تخصصی یا تخصصی را در داخل ارائه می دهند، اما کارهای دیگر را به چاپخانه های تجاری برون سپاری می کنند.

تونی گیل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، گروه موزاییک
من بسیار خوشبین هستم. من هرگز این همه فرصت را در آنجا ندیده بودم، همه فریاد می زنند که خدمات خوب قدیمی به مشتریان را ارائه دهند. به نظر می رسد ما اکنون در جهان متفاوتی هستیم، بنابراین به نظر می رسد که کارکنان کافی برای رفت و آمد نداریم. بنابراین این فرصت است، شرکت هایی که کارکن، را درگیر کرده اند که به آنها اهمیت می دهند، به جلو حرکت خواهند کرد. شرکت هایی که هیچ بدهی و پول نقدی برای مراقبت و احترام به زنجیره تامین ندارند، به سمت جلو حرکت خواهند کرد. با تولد تامین کننده مدیریت چاپ مگا، احساس من این است که بزرگترین ممکن است بهترین نباشد. فرصت های زیادی برای ،، که قدم های بیشتری را طی می کنند و ارزش و راه حل های هوشمندانه به ارمغان می آورند. من فکر می کنم سال 2023 شاهد تغییرات زیادی در این بخش و ادغام بیشتر خواهد بود.”

او گفت که تیم Sign & Di،al UK همچنین آموخته‌های مختلفی از همه‌گیری را به رویدادهای حضوری خود منتقل کرده است تا آن‌ها را قوی‌تر کند.

بوریس جانسون، نخست وزیر وقت، در سخنر، خود به ملت در شامگاه 23 مارس 2020، و در شرایطی که NHS در خطر غرق شدن بود، خواستار تلاش گسترده ملی برای توقف گسترش ویروس شد.


در حالی که امروز (23 مارس) سه سال از اجرای اولین قرنطینه کووید در بریت،ا می گذرد، تأثیر آن و قرنطینه های بعدی هنوز در سراسر صنعت احساس می شود در حالی که پیامدهای آن همچنان به سرفصل های ملی تبدیل می شود.

اما ،ت گوش داد و مرخصی، CBILS و Bounce Back Loans را وارد کرد، و آنها سپس با مرخصی انعطاف‌پذیر گوش دادند و به آرامی این طرح‌ها را به‌جای خاموش ، آن‌ها پایین آوردند، که به صنعت ما مسیری را برای تلاش و ورود مجدد به حالت عادی داد. “

صحبت ، با هفته چاپچار، جارولد، مدیر عامل BPIF گفت: «همه‌گیری قطعاً تغییرات ساختاری را که در صنعت در حال انجام بود تسریع کرد. به هر حال آنها اتفاق می افتادند و قرار بود اتفاق بیفتند – هر تغییری سطحی از اینرسی دارد، زیرا زمان می برد تا افراد بتوانند سازگار شوند و شاید فناوری های جدید را وارد کنند. اما جهان خیلی سریع از راه دور رفت به طوری که انتقال به چاپ آنلاین و هدفمندتر و یکپارچگی بیشتر با موبایل و اینترنت تسریع شد.

ت،ا دانبار، مدیر عامل CPI ،ستان
“[Lockdown emphasised] اهمیت تعامل، ارتباط شفاف و اعتماد، چه در خارج و چه در داخل. کووید و مسائل اخیر زنجیره تامین نشان داده است که چقدر برای ما مهم است که با مشتریان خود کار کنیم، در مورد چالش های جداگانه و مش، خود باز باشیم و تلاش هایمان را برای یافتن بهترین راه حل ها برای هر دو طرف تثبیت کنیم. اگرچه احتمالاً بزرگترین “تحقق” این بود که نیروی کار ما چقدر باورن،ی است (که البته من قبلاً می دانستم!). در تاریک‌ترین ساعات قرنطینه اولیه، زم، که سردرگمی و ترس وجود داشت و ا،ریت کشور برای کار به خانه می‌رفتند، کارمندان ما روز به روز وارد می‌شدند و در شرایط بسیار چالش‌انگیز با همان انگیزه و تعهد خود کار می‌،د. اگر آنها این کار را نمی ،د، ما امروز تجارتی نداشتیم. یادآوری واضح از اهمیت دادن به کارمندان و انجام هر کاری که می‌تو،م برای ایجاد یک محیط حمایتی و فراگیر برای همه ما برای کار ، انجام دهیم.»

پس از یک سال پرتلاطم بسته شدن و بازگشایی بخش های وسیعی از اقتصاد، این بار دو سال پیش ،یس شروع به ،وج از سومین قرنطینه ملی خود کرد که از 6 ژانویه 2021 آغاز شده بود.

ادوارد استخوان، مدیر عامل، فروش، چاپ افست و بسته بندی
«از آنجایی که بیشتر فعالیت‌های روزانه را می‌توان در محل انجام داد، قفل ، تأثیر کمتری بر Offset نسبت به بسیاری دیگر داشت. یکی از زمینه های اصلی که دیدگاه ما را در مورد نحوه کار تغییر داد، شیوه های کاری استراتژیک تر است. شناخت مزایای فراوان کار در محل/حضور و زمان خارج از کار – که هر دو می توانند به ،وان خواسته های متناقض تلقی شوند، اما اگر به خوبی مدیریت شوند، در واقع بسیار مکمل یکدیگر هستند. به رسمیت شناختن کار دارای یک ،صر اجتماعی و همچنین مولد است و اگر هر دو پرورش یابند، منافع تجاری بیشتری برای ،ب و کار و منفعت شخصی برای همکاران فراهم می کند. بودن در کنار دیگران در اصل برای رفاه همکاران خوب است و برای تبادل ایده‌های تجاری، روش‌های کار و همکاری مفید است. داشتن زمان با کیفیت در خارج از محل کار، فضای ذهنی مهمی را برای تجدید و تمرکز مجدد – که به نفع هر بخش از زندگی است – فراهم می کند. سه سال گذشته به ما آموخته است که روش های قدیمی کار به دلایل خوبی وجود دارد، اما همیشه می توان آنها را بهبود بخشید. پیشرفت در فناوری و تغییرات اجتماعی می‌تواند با هم کار کند تا به طور مداوم نحوه انجام کار را تنظیم و بهبود بخشد – به نفع همه.»

او خاطرنشان کرد که صنعت “به شدت بهبود یافته است” و در اوج همه گیری به دلیل تعطیلی ها حدود 20 درصد کاهش یافته است.

فیلیپ داد، مدیر عامل، Healeys Print Group
من اولین قرنطینه را به وضوح به یاد می‌آورم – ما به سمت بالاترین ماه فروش تا کنون پیش می‌رفتیم و آن هفته آ، مارس ناپدید شد. کارکنان اینجا کاملاً عالی بودند – مرخصی بسیار تسکین دهنده بود، بدون آن تعداد کمی زنده می ماندند. بزرگ‌ترین تغییرات، از نظر گذشته، مربوط به نگاه مردم به زندگی بود – برخی زودتر بازنشسته شدند، برخی روزهای کاری را کاهش دادند و ما همچنین نیاز داشتیم که تعداد کار در اینجا را تنظیم کنیم – چیزی که همیشه دشوار است. از دیدگاه شخصی، شاید بزرگترین تغییر، ارزیابی مجدد تعقیب و گریز مداوم برای بیشتر – به ویژه فروش بیشتر – بوده است. آیا زندگی با گردش مالی 500000 پوندی دیگر بسیار بهتر خواهد شد؟ اوه عزیزم، همه‌گیری من را به یک فیلسوف تبدیل کرده است!»

جنی متیو، مدیر رویداد Sign & Di،al UK، که این هفته بر نمایشگاه تخصصی چاپ و علامت گذاری با فرمت گسترده در NEC در بیرمنگام نظارت داشته است، گفت. هفته چاپ: «برای برگزارکنندگان رویداد، ما قانوناً اجازه نداشتیم رویدادها را نزدیک به دو سال ارائه دهیم، ،ت به ما اجازه نمی‌دهد. ،ب و کارهای دیگر توانستند به کار خود ادامه دهند، اما ما برای مدت طول، تری قفل شدیم.

“در مفهوم گسترده تر، توانایی همه ما برای درگیر شدن در دنیای تجارت، با استفاده از هر دو چهره به چهره، که بسیار ارزشمند است، و فناوری از راه دور مانند Teams، که به روش درست استفاده می شود، یک پیشرفت واقعی برای تجارت و توانایی ما است. برای برقراری ارتباط و تعامل اما ما همچنین دیدیم که اشتهای ما برای رو در رو مثل همیشه قوی است و این پس از همه‌گیری بازگشته است.»

این دوره از آن زمان به بعد بیشتر شبیه به حالت عادی بود، اما تنها از طریق برداشته شدن محدودیت‌ها، به دور از بازگشت به وضعیت پیش از همه‌گیری، تجارت با مجموعه‌ای از عوامل دیگر مانند تهاجم روسیه به اوکراین و چندین اثر ناشی از آن ،یب شده است. پس از آن، همه‌گیری و برگزیت، از جمله افزایش تورم، افزایش نرخ بهره، افزایش هزینه‌های زندگی و چالش‌های زنجیره تامین.

روسای چاپ نیز افکار خود را با آنها در میان گذاشته اند هفته چاپ در مورد اینکه ،ب‌وکارهای خودشان چگونه به نظر می‌رسند، سه سال بعد از اولین قرنطینه.


،ت به تازگی کشور را در امتداد «نقشه راه ،وج از قرنطینه» آغاز کرده بود که شاهد رفع ا،ر محدودیت‌ها در تابستان بود، اگرچه برخی از آنها در پایان سال 2021 با فراگیر شدن موج Omicron مجدداً اعمال شدند.

اما ما سازگار شدیم، چند جلسه آنلاین SD انجام دادیم که جالب بود، و بازخورد فوق العاده ای دریافت کردیم. ما با غرفه‌دارانمان کار می‌کردیم تا رویدادهای آنلاینی را برگزار کنیم که در آن تظاهرات تج،اتی با نصب دوربین‌ها در آن انجام می‌شد. این همه از راه دور انجام شد، بنابراین یک چالش بود و چیزی نیست که بخواهم تکرار کنم! رو در رو راهی است، اما این به غرفه داران فرصت دیگری داد تا در مقابل مخاطبان ،یدار قرار بگیرند و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.»

گری وایت، مدیر عامل Northside Graphics (برنده جایزه پرینت ویک شرکت سال)
از یک جهت نمی توانم باور کنم که از اولین قرنطینه سه سال می گذرد، خوشبختانه به نظر خیلی وقت پیش است. زمان بسیار سختی برای همه بود، و فکر نمی‌کنم ،ی بدون آسیب از تجارب قرنطینه فرار کند. شخصاً فکر ، به آن زمان‌ها من را سرشار از احساسات مختلف می‌کند. از فکر ، به اینکه چقدر برای خانواده‌ام سخت بود در حالی که من در آی‌سی‌یو روی دستگاه تنفس مصنوعی دراز کشیده بودم تا همکارانم که بی‌خبر از من به کار خود ادامه می‌دادند و تلاش می‌،د تا ،ب‌وکارمان را بدون توجه به آنچه که به آن وارد می‌شد به موفقیت برسانند. ما از مارس 2020، در Di،alPrinting.co.uk پس از پایان اولین قرنطینه، شروع به بهبودی کردیم و از آن زمان، خوشبختانه، به رشد سال به سال جامد بازگشتیم. آنها دوران وحشتناکی برای بشریت بودند و امیدوارم هرگز تکرار نشوند. ما یک دسته اجتماعی هستیم و قفل شدن فقط روح را مرده می کند و همچنین برای تجارت خوب نیست!»


منبع: https://www.printweek.com/articles/industry-leaders-react-three-years-on-from-lockdown

برندان پرینگ، مدیر کل IPIA، گفت هفته چاپ: “من فکر می کنم صنعت با یک تهدید وجودی کامل روبرو بود. اگر به قبل از مداخلات ،ت برگردیم، اغراق نمی‌کنم که بگویم زنجیره تامین ما در خطر فروپاشی و انحلال عمده بود. اساساً جزایر کوچکی از صنعت چاپ ما باقی مانده است.

«تقاضای کلی بازگشته است – ما قطعاً بسیار بالاتر هستیم [during the peak of] همه گیری و کمی بیشتر از جایی که ما قبل از همه گیری بودیم.

عواقب ناشی از کووید و قرنطینه‌ها نیز هنوز واضح است، با توجه به اینکه تأثیر بلندمدت سلامت روان این بیماری همه‌گیر در حال تجزیه و تحلیل است، وام‌های بقای ،ب‌وکار که در طول همه‌گیری گرفته می‌شوند بازپرداخت می‌شوند یا منجر به یک رشته تلفات می‌شوند که در آن ،ب‌وکارها دچار این بیماری شده‌اند. قادر به مدیریت این بدهی‌ها و پیامدهای مداوم حزب گیت نبود، و بوریس جانسون این هفته اصرار داشت که عمداً پارلمان را در مورد تجمعات داونینگ استریت در طول قرنطینه گمراه نکرده است.

«،، که از کووید جان سالم به در برده اند، جان سالم به در برده اند، شاید دمی وجود داشته باشد که در آن برخی افراد هنوز در حال بازپرداخت وام هستند، بنابراین در مجموع تحمل آن کمی سنگین است. اما واقعاً چیزی که اکنون در حال تجربه آن هستیم، کمبود کلی اعتماد به نفس است.»

واضح است که ما در مورد قیمت انرژی و کاغذ چالش‌هایی داریم، اما این صنعت واقعاً به شدت بازگشته است. وقتی به میزان اهمیت آن قرنطینه و تاثیری که بر صنعت داشت نگاه می‌کنید، ما به شدت بهبود یافته‌ایم و فکر می‌کنم چاپ از جایگاه خود در کل دنیای ارتباطات مطمئن است، که خبر بسیار خوبی است، و چیزهای زیادی وجود دارد. همه ما بیشتر می تو،م انجام دهیم.»

او به مردم گفت که باید در خانه بمانند به جز برای فعالیت‌های محدود، از جمله رفت و آمد به محل کار و برگشتن به محل کار، در صورتی که امکان کار از خانه وجود نداشته باشد، تا «از NHS محافظت کنند و جان‌ها را نجات دهند».

یکی از بزرگترین صنایعی که تحت تأثیر قرنطینه‌های کووید قرار گرفت، بخش رویدادها بود که یک شبه به طور کامل تعطیل شد و تا مدت‌ها پس از اینکه سایر بخش‌ها قادر به بازگشایی آن نبودند، قادر به بازگشایی من، نبودند.