رسانه های اجتماعی برای کسب و کار چاپی شما (بخش 2 از 2)


تصویر آبی با آی، های رسانه های اجتماعی و دیجیتال در پس زمینه

اجرای یک رسانه اجتماعی موثر برای تجارت چاپی شما آسان تر از انجام آن است. به هر حال، بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند مبهم باشد. اندازه گیری ROI سخت است. «ویروسی شدن» تقریباً غیرممکن است.

پس چرا حتی سعی کنید؟ زیرا رسانه های اجتماعی، در پلتفرم های مختلف آن، همیشه یک گام بالقوه در سفر مشتریان آینده شما به سمت ،ب و کار شما بوده و خواهند بود. فرقی نمی‌کند از فیس‌بوک متنفر باشید، فکر می‌کنید توییتر مرده است یا TikTok را درک نمی‌کنید. میلیاردها انسان هر روز از نوعی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. برخی (بسیاری) از آنها چاپ می ،ند یا به نوعی بر ،ید چاپ تأثیر می گذارند. شما فرصتی دارید که پیام برند خود را به آنها برس،د.

در نوامبر 2022، من بخش 1 از این مجموعه 2 ،متی را پست کردم: 6 مرحله برای راه اندازی مجدد استراتژی رسانه اجتماعی ،ب و کار چاپی. آن مقاله سه مرحله اول برنامه اجتماعی شما را بررسی کرد:

  1. پژوهش
    1. حضور اجتماعی خود را حسابرسی کنید
    2. درباره استراتژی های رقبای خود تحقیق کنید
    3. در مورد رفتار و ترجیحات مخاطب هدف خود تحقیق کنید
  2. استراتژی
    1. محتوا و پیام
    2. نقشه راه محتوا و زمان بندی تقویم
  3. بهینه سازی نمایه شما
    1. ثبات برند در همه پلتفرم ها
    2. پروفایل های خود را تنظیم کنید (در صورت ،وم)

در اینجا ،مت 2 است که در آن مراحل 4-6 را بررسی می کنیم: ایجاد محتوا، ارسال و مشارکت، و نظارت و بهینه سازی.

4. تولید محتوا: اه، خود را بشناسید. بد،د که مخاطب شما به چه چیزی اهمیت می دهد.

برای طراحی و نوشتن محتوایی که خوانده می شود و نتیجه می دهد، باید بد،د که می خواهید به چه چیزی برسید. آیا می خواهید بازدیدکنندگان جدیدی برای وب سایت خود داشته باشند؟ یا سرنخ‌ها، سفارش‌ها و مشتریان جدید می‌خواهید؟ در مرحله بعد، مخاطبان هدف شما چه ،، هستند و می خواهند به چه چیزی برسند؟ درک این نکات به شما کمک می کند محتوای مرتبط و بالقوه برای آنها اطلاعاتی، متقاعد کننده یا سرگرم کننده تولید کنید.

شناخت مخاطبان به شما کمک می کند پلتفرم های اجتماعی خود را اولویت بندی کنید. آیا احتمال حضور آنها در لینکدین، اینستاگرام یا یوتیوب بیشتر است؟ ویدئو، ع،، اینفوگرافیک، و مقالات متنی اطلاعات را به روش های مختلف ارائه می دهند؟ بهترین راه برای به نمایش گذاشتن پیشنهاد منحصر به فرد خود برای درگیر ، افرادی که به آن اهمیت می دهند چیست؟ ایجاد یک تقویم محتوا به شما کمک می‌کند تا یک برنامه منسجم برای موضوعات، قالب‌ها و کانال‌های خود در طول چندین هفته و چند ماه تنظیم کنید.

5. ارسال و تعامل: تعداد دفعات و زمان بندی را تعیین کنید. ابتدا با دیگران درگیر شوید.

با پیروی از تقویم محتوای خود، می تو،د تعداد و زمان ارسال پست های خود را تعیین کنید. اینکه چند وقت یکبار و چه زم، پست کنید به مشتریان شما بستگی دارد. برای برخی از محتوا و مخاطبان هدف، ارسال یک بار در هفته کافی است. برای دیگران، ممکن است چندین بار در هر زمان باشد. در مورد زمان بندی، سطوح تعامل خود را برای پست های خود در صبح ها، اواسط روز، عصرها و حتی آ، هفته ها تست و مقایسه کنید. زم، پست کنید که مشتریان هدف شما به احتمال زیاد آنلاین هستند. برای ایجاد تعامل با فالوورهای خود، یک استراتژی عالی این است که پست‌های دیگران را لایک کنید، نظر بدهید، به آن‌ها پیوند دهید و به اشتراک بگذارید، نه فقط پست‌های خودتان.

6. نظارت و بهینه سازی: بر پیشرفت هر کمپین نظارت کنید. در حین حرکت تنظیمات را انجام دهید.

پیشرفت هر کمپین را زیر نظر داشته باشید و همانطور که از بینش هایی که به دست می آورید یاد می گیرید، تنظیمات را انجام دهید. هیچ فرمولی همیشه کار نمی کند، بنابراین باید به طور مداوم جزئیات پلتفرم های اجتماعی اولویت بندی شده، موضوعات محتوا، دفعات ارسال، زمان بندی پست و سبک تعامل خود را تغییر دهید.

به طور کلی، همانطور که رسانه های اجتماعی برای یک استراتژی بازاریابی مهم هستند، نمی توانند به تنهایی بایستند. انتظار معجزه نداشته باش در واقع، اگر فقط پست های اجتماعی ارگ،ک انجام می دهید، انتظار رشد آهسته فالوورها و تعامل را داشته باشید. بازاریابی چاپی، پست مستقیم، رویدادها و تبلیغات پولی همگی مکمل یک برنامه بازاریابی جامع هستند.

##

پست ماه گذشته دیوید را بخو،د:

اطلاعات بیشتر از دیوید را اینجا بخو،د.


دیوید مورفی Nvent نویسنده بازاریابی در Print Media Centrدیوید مورفی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است Nvent Marketing، یک آژانس بازاریابی متخصص در بازاریابی دیجیتال برای صنعت چاپ. دیوید بیش از 30 سال تجربه در صنعت گرافیک و چاپ اسناد دارد. او به‌،وان عضو هیئت‌مدیره و مشاور سازمان‌ها و انجمن‌های چاپی از جمله مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP)، صنایع چاپ آمریکا (PIA)، انجمن فناوری‌های چاپ (APTECH)، و بنیاد بورسیه اسناد الکترونیکی (EDSF) خدمت کرده است. دیوید نیز جایزه دریافت کرد جایزه Idealliance Soderstrom Society برای رهبری صنعت چاپ می توان با دیوید در [email protected] تماس گرفت.

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/social-media-for-your-print-business-part-2-of-2/