دنیای ملی برای اولین بار سود سهام پیشنهاد می کند

دیوید مونتگومری، رئیس National World گفت: “ما در سال 2022 به تبدیل گروه به یک ،ب و کار محتوای برتر و فروش در تمامی پلتفرم ها سرعت بخشیده ایم. ما همچنان به راه اندازی محصولات جدید، سرمایه گذاری در رشد ارگ،ک، افزایش دارایی های میراثی و ساده سازی زیرساخت های خود برای ایجاد بیشتر ادامه می دهیم. کارایی

در سال 2023، این شرکت دومین و آ،ین ،ط 2.5 میلیون پوندی پرداخت معوق برای گروه JPI را پرداخت خواهد کرد و 1 میلیون پوند اسکناس وام را بازپرداخت می کند و بدهی شرکت را آزاد می کند.

انتظار می رود درآمد سالیانه کمتر از 84 میلیون پوند نباشد. درآمد چاپی نسبت به سال قبل 7 درصد کاهش یافته است و علیرغم رشد کلی 25 درصدی دیجیتال، این میزان در نیمه دوم سال کمتر بوده و به 12 درصد رسیده است که نتیجه آن نوسانات بازار و مخاطب، همراه با تأثیر تغییرات در الگوریتم جستجوی گوگل

با توجه به مدل عملیاتی در حال تحول خود برای بازگرداندن رشد درآمد، با اطمینان به سال 2023 نگاه می کنیم و انتظارات خود را برای عملکرد گروه حفظ می کنیم.

در یک به‌روزرس، قبل از معاملات که امروز (17 ژانویه) برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022 منتشر شد، قبل از انتشار نتایج حسابرسی شده در 16 مارس، این تجارت گفت EBITDA تعدیل شده برای سال مالی 22 خود – انتظار می‌رود کمتر از 9.4 پوند نباشد. m – جلوتر از انتظارات بازار است، با افزایش تک رقمی بالا، در حالی که درآمد دیجیتال آن 25٪ رشد کرده است.

این گروه گفت که در طول سال هزینه‌ها را به دقت مدیریت کرده است تا بتواند از سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال حمایت کند و تأثیر افزایش قیمت کاغذ رو،مه و سایر فشارهای تورمی هزینه را کاهش دهد.

مدیریت گفت که همچنان به دنبال فرصت‌های اکتساب است و عمدتاً مشاغلی را هدف قرار می‌دهد که توانایی دیجیتالی گروه را افزایش می‌دهند.

«مدیریت به دنبال فرصت‌هایی برای ایجاد مقیاس و افزایش ارزش سهامداران از طریق سرمایه‌گذاری و ،ید هدفمند است. دو اکتساب محتوای آنلاین که در پایان سال 2022 به پایان رسید، Scoopdragon و Newschain، بلافاصله بیش از 10٪ مخاطبان آنلاین جهان ملی را افزایش دادند.

موجودی نقدی آن پس از سرمایه‌گذاری و بازپرداخت اولین بخش از مبلغ 2.5 میلیون پوندی معوق قابل پرداخت در نتیجه ،ید JPIMedia Publi،ng و شرکت‌های تابعه آن (گروه JPI) با 4 میلیون پوند به 27 میلیون پوند در پایان سال افزایش یافت.


نشنال ورلد گزارش داده است که قدرت عملکرد گروه، چشم انداز فعلی و چشم انداز به این م،ی است که هیئت مدیره انتظار دارد یک سود سهام اولیه را در ارتباط با انتشار نتایج حسابرسی شده خود در ماه مارس پیشنهاد و توصیه کند.

به گفته نشنال ورلد، با این حال، تأثیر بر درآمدها با بازدهی بیشتر و افزایش تبلیغات ویدیویی کاهش یافت.

قیمت سهام نشنال ورلد در معاملات اولیه حدود 20 درصد افزایش یافت و به 22 واحد رسید.


منبع: https://www.printweek.com/articles/national-world-to-propose-maiden-dividend

مدیریت دیجیتالی ، عملیات گروه را تسریع کرده است و گفته است که در سال 2023 پیشرفت‌های فناوری بیشتری را برای تعمیق تعامل با مشتریان در یک برنامه محتوای گسترده‌تر معرفی خواهد کرد. این امر با عرضه محصولات جدید برای تبلیغ کنندگان برای جذب درآمدهای بلندمدت پایدار همراه خواهد بود.

National World صرفه‌جویی در هزینه‌های سالانه هدفمند بیش از 4 میلیون پوند، با هزینه‌های بازسازی تقریباً 3 میلیون پوند در این دوره، ارائه کرد.

درآمد تبلیغات چاپی 6 درصد و درآمد تیراژ 9 درصد کاهش یافت که نشان دهنده کاهش اعتماد مصرف کننده به اقتصاد بریت،ا به دلیل افزایش تورم و نرخ بهره است.

این گروه در حال حاضر در حال تسریع اجرای مدل عملیاتی جدید خود است که بر ایجاد یک ،ب و کار کاملا دیجیتالی مبتنی بر مشتری متمرکز است و محتوای ممتاز و فروش پایدار را ایجاد می کند و در عین حال عملکرد را در کوتاه مدت حفظ می کند.