دنیای ملی برای انتقال به مدل «فقط دیجیتال».

این شرکت اعلام کرد که درآمد دیجیتال آن در سال 2022 26 درصد افزایش یافته است که تا حدی کاهش 7 درصدی درآمد چاپی را جبران کرده است.

National World در سال 2022 به طور متوسط ​​بیش از 111 میلیون بازدید از صفحه و 42 میلیون کاربر منحصر به فرد ماهانه در بیش از 60 سایت خبری ،ب کرده است.

وی افزود: «دنیای ملی در حال همکاری با ارائه دهندگان فناوری برای حمایت از اجرای مدل عملیاتی جدید است. حداقل یک شراکت به شرکت اجازه می دهد تا از بهره برداری IP در صورت استفاده از مدل توسط ناشران دیگر بهره مند شود.

ناشر گفت که برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022، EBITDA تعدیل شده 9.7 میلیون پوند، بالاتر از انتظار بازار، اما 4 درصد کمتر از 10.1 میلیون پوند در سال 2021 به دست آورد و سود تعدیل شده قبل از مالیات 9.3 میلیون پوند افزایش یافت. 8.1 درصد نسبت به 8.6 میلیون پوند ثبت شده در سال 2021. درآمد کلی تعدیل شده آن با 84.1 میلیون پوند، 2.2 درصد نسبت به رقم 86 میلیون پوندی ثبت شده در سال 2021 کاهش یافت.

“آموزش مجدد کارکنان خلاق به ،وان ارائه دهندگان محتوای تخصصی در همه پلتفرم ها به خوبی پیشرفت کرده است و در سال 2023 حداقل نیمی از خبرنگاران ما به تولید ویدئو مجهز خواهند شد.

“پروژه های ارگ،ک برای ارائه یک مدل عملیاتی جدید در حال انجام است که استعدادهای فردی را هم در تحریریه و هم در فروش به کمک درجه بیشتری از اتوماسیون ارتقا می دهد.

مدل عملیاتی جدید همچنین مست،م سازماندهی مجدد واحدهای تجاری به دور از ت،یمات جغرافیایی سفت و سخت به منظور پرورش پرتفوی برندهای مرتبط و همچنین آزادسازی پتانسیل برخی از برندهای میراثی است.

دیوید مونتگومری، رئیس هیئت مدیره، گفت: “ما از پیشرفت در انتقال گروه به یک محتوای پریمیوم و تجارت فروش چند پلتفرمی کاملا دیجیتالی ،سندیم. ما فرصت‌های بیشتری را برای بهبود کارایی شناسایی کرده‌ایم که زیربنای سرمایه‌گذاری آینده در محصولات جدید، مخاطبان و ارتقای دارایی‌های میراث ما خواهد بود.

انتقال به یک مدل عملیاتی فقط دیجیتالی، به مشتریان «محتوای با کیفیت و اصلی در همه ژانرها و پلتفرم‌ها» ارائه می‌کند. این گروه گفت که انتظارات عملکرد خود را برای سال حفظ می کند.

پس از شروعی دلگرم‌کننده در سال 2023، ما به دنبال سالی پرشتاب تغییرات همراه با سودآوری پایدار هستیم.

علیرغم کاهش 9 درصدی درآمد کل نسبت به سال قبل به دلیل شرایط اقتصادی، این شرکت اعلام کرد که به هدف EBITDA خود در ژانویه و فوریه دست یافته است.

قیمت سهام آن در زمان نوشتن این مقاله درست بعد از ظهر امروز (16 مارس) 1.33٪ در 22.80p افزایش یافت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/national-world-to-transition-to-di،al-only-model

این شرکت همچنین اعلام کرد که در هزینه های سالانه 4 میلیون پوند صرفه جویی کرده است که 1 میلیون پوند جلوتر از هدف قرار گرفته است و هزینه های بازسازی 3.3 میلیون پوند در این دوره هزینه شده است.

«نشنال ورلد به جای اولین شرکت دیجیتال، جهش می‌کند تا یک شرکت فقط دیجیتالی باشد. رو،مه ها بر این اساس تولید خواهند شد نه اینکه محصول فرآیندهای صنعتی متعددی باشند که باید سال ها پیش کنار گذاشته می شدند. از قضا، محصولات رو،مه چاپی به کیفیت و ارتباط بیشتری دست خواهند یافت، که تا حدی منع، کننده ویژگی های رسانه های اجتماعی است اما کاملاً مدیریت شده است.

فراتر از فرصت‌های ارگ،ک برای رشد ،ب‌وکار، تعدادی سرمایه‌گذاری و مدیریت فرصت‌های ،ب دنبال می‌شود که پیشرفت گروه را تسریع می‌کند.


نشنال ورلد، در کنار نتایج سال 2022 خود، نشان داده است که اجرای مدل عملیاتی جدید «فقط دیجیتال» خود را برای بازگرداندن رشد پایدار تسریع کرده است، اما گفت که رو،مه های چاپی هنوز بخشی از برنامه آن هستند.

“بر اساس میراث انتشارات خود، ما مقالات هفتگی کوچک خود را منحصراً محلی در همه محتوا خواهیم کرد – محتوای عمومی را که یکی از ویژگی های اقدامات قبلی و غیرمولد کاهش هزینه بود، حذف خواهیم کرد.”

مونتگومری در بی،ه‌ی رئیس خود، در توضیح انتقال فقط دیجیتالی، گفت که بحران اقتصادی کنونی الهام‌بخش ،ب‌وکار برای تسریع اجرای مدل عملیاتی جدید بوده است.

این شرکت در حال سرمایه گذاری بر روی تمرکز به سمت مشتری به ،وان اولویت اول است و محتوایی را هدف قرار می دهد که برای افراد و جوامع مرتبط و مفید باشد. این اخلاق عمدتاً بازار متوسط، خانواده و مصرف‌کننده است.

در اظهار نظر در مورد تجارت تا کنون در سال 2023، این موسسه گفت که ادامه درآمد دیجیتالی قوی این روند را در مقایسه با برخی از همتایان در ژانویه و فوریه با افزایش 9 درصدی نسبت به سال گذشته همراه با رشد 9 درصدی مخاطبان، کاهش داد. این قبل از مزایای سایت‌های Scoopdragon و Newschain بود که اخیراً ،یداری شده‌اند، که انتظار می‌رفت بیش از 10 درصد بهبود مخاطبان را اضافه کند.

انتظار می رود تجارت برای نیمه اول همچنان چالش برانگیز باشد، اما مدیریت “به نوآوری برای مق، با بادهای مخالف در سراسر صنعت” از جمله طرح های درآمدی ادامه می دهد.

این شرکت همچنین در نظر دارد به ازای هر سهم 0.5 پنس سود اولیه را به شرط تایید سهامداران پرداخت کند.

برای تقویت تیم مدیریت، نشنال ورلد در 24 فوریه 2023 جان رو را به ،وان مدیر اجرایی منصوب کرد. هیئت مدیره به طور فعال در حال جذب یک مدیر غیر اجرایی جدید است و قصد دارد یک مدیر ارشد مستقل را در سال 2023 منصوب کند.