درباره دریچه اسلوت چه میدانید؟

این دریچه در منطق با آب و هوای گرم و خشک هیچگونه ضعفی نداشته و با خیالی راحت می‌توانید با کاهش هزینه تمام شده از دریچه آهنی خطی استفاده نمایید. باید توجه داشته باشید که این دریچه در کجای ساختمان نصب خواهد شد تا از انواعی که شیار های مناسب محیط را داشته باشد خرید کنید. مهم ترین گزینه در انتخاب این نوع از دریچه ها، توجه و دقت لازم به سرعت جریان هوا روی دریچه، ارتفاع نصب، مقدار پرتاب، انطباق دریچه با پلنیوم باکس و طرز نصب آن خواهد بود. این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح داخلی دو دیوار با هم برخورد می کنند میتواند نصب شود. چون هوا در درون حجم پلنیوم باکس بصورت یکسان و همگن پخش می شود لذا خروج هوا از دریچه هم بصورت یکنواخت و دلپذیر انجام می دریچه اسلات پذیرد.

لازم به ذکر است که در این وضعیت دریچه اسلات قوس دار امکان ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی را نخواهد داشت. همچنین دریچه اسلوت قابل نصب در هر زاویه ای از کُنج نقشه داخلی می باشد. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به طور متعادل و نامحسوس به محیط اعمال می شود.

با توجه به شیاری که در پشت قاب دریچه و لاین ایجاد شده امکان دمپر دار بودن دریچه برای کنترل دبی وجود دارد. انواع دریچه هوا بر اساس کارایی و دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما مناسب استو اما نوع خطی دریچه در عین سادگی، نمای زیبا و شیک برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد. مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنیوم باکس و نحوه نصب آن می باشد. همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند.

بهترین محل خرید انواع دریچه خطی هوا در کشور کجاست؟

تیغه‌های آن‌ها آرایش‌های متفاوتی برای الگوهای جریان هوای مختلف دارند. دریچه‌های چرخشی را می‌توان در مکان‌هایی مانند دریچه‌های جهتی و گرد نصب کرد. کاربرد اصلی دریچه تخلیه کف استخر ایجاد امکان انتقال آب با دبی بالا از درون استخر به سیستم تصفیه آب استخر را بر عهده دارد.

تهیه بهترین پلنیوم باکس

توجه به رعایت استانداردها در ساخت و بهره-گیری از بهترین متریال موجود در بازار کشور نیز از مولفه‌های خرید دریچه خطی محسوب شده است. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات شبکه هوارسانی اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین نموده و محلی معتبر برای خرید شما عزیزان به‌شمار خواهد رفت. با چند طبقه شدن ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری امکان ایجاد محفظه‌های پنجره‌مانند جهت ورود و خروج هوا نخواهند بود. معماران ساختمانی با استفاده از سیستم هوارسانی و کانال‌سازی هوا در بخش-های مورد نیاز مشکل جریان هوا را مرتفع نمودند. در شرایط مختلف می‌توان از انواع دریچه هوا در قسمت انتهای سیستم هوارسانی کمک گرفت. دریچه اسلوت نیز یکی از محبوب و پرکاربردترین دریچه‌های کنترل و تنظیم جریان هوا است.

  • تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم.
  • طی این مقاله به بررسی دریچه اسلات پرداخته شده و جهت آشنایی با دریچه اسلات تا انتهای این مطلب با سایت تهویه نظری همراه باشید.
  • در صورتی که پره‌های متحرک برای دریچه هوای خطی در نظر گرفته شده باشد؛ مصرف‌کنندگان با تغییر سمت و سوی آن امکان هدایت مسیر پرتابی باد را خواهند داشت.
درباره دریچه اسلوت چه میدانید؟

جهت افزایش قدرت پرتاب باد در مسیر مشخص امکان به‌کارگیری و نصب دمپر هوا در پشت دریچه هوا وجود دارد. برای نصب دمپر در پشت دریچه هوا خطی باید از مدل با قاب عمیق آن بهره برده تا فضای کافی برای قرارگیری دمپر هوا وجود داشته باشد. ریزش هوای دریچه بصورت تعدیل شده و نامحسوس به محیط انجام می پذیرد و در واقع خروج هوا از دریچه وابستگی مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت دریچه اسلوت تعبیه شده دارد. این قابلیت باعث آن می شود که پیچی در ظاهر آن دیده نشود و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. بنابراین شما می توانید از دریچه های اسلات در هر محیطی متناسب با کاربردی که دارد بهره برداری نمایید. کاربرد عایق در طراحی و ساخت این محصول باعث بهبود عملکرد آن شده است.

طراحی دریچه به گونه ای ست که جریان هوا را بصورت دلپذیرومطبوع به محیط تزریق و یا از محیط مکش می کند. این دریچه ها چون دارای نصب آسانی هستند مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. دریچه های دارای تنوع بالای هستند و با توجه به شرایط محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

دریچه جت نازل و دریچه گرد جت نازل

با توجه به تنوع مدل، شیار و امکان استفاده از دمپر هوا بهتر نصب دریچه اسلات توسط افراد کارآزموده انجام گیرد. اهمیت اتصال درست دریچه هوای اسلوت و پلنیوم باکس امری مهم تلقی شده و اشخاص با تجربه فنی کم ممکن است سیستم هوارسانی را در طولانی مدت با مشکل روبرو نمایند. همچنین نصب دریچه اسلوت دارای انحنا نیز امری تخصصی بوده و افراد عادی با تجهیزات معمول امکان نصب بی‌دردسر آن را نخواهند داشت. فروشگاه‌های تجهیزات سیستم هوارسانی و دریچه هوای اسلات می‌توانند جهت افزایش راندمان کاری و کیفیت محصولات خود از تولیدات شرکت تهویه مشایخی استفاده نمایند.

جهت پره‌ها، وضعیت ثبات تیغه‌ها، مدل دریچه، ابعاد، اندازه و متریال مصرفی در تولید از جمله موارد مهم و تعیین‌کننده در بیان قیمت هستند. از طرفی ثبات قیمتی در آلیاژهای فلزی وجود نداشته و این امر نیز دست بخش فروش تهویه سان جهت درج دقیق قیمتی را بسته است. دریچه هوای خطی صفر درجه یا تیغه باریک جهت عبور، رفت و برگشت هوا بسیار مناسب بوده و هر چه طول آن بیشتر باشد به شیک بودن آن خواهد افزود.