خرید پیراهن چهارخونه پشمی قرمز طوسی با ارسال رایگان خاص باش مارکت

خط های رنگی روی این پارچه باعث می شود که بتوانید به راحتی آن را با انواع لباس های مختلفتان ست کنید. پریناز ایزدیار در استایل زمستانی و پاییزه هم مانند دیگر استایل های خود در انتخاب لباس با دقت و وسواس عمل کرده است. سوگلی ناصرالدین شاه در این مراسم یک پانجو فوتر چهارخونه پوشیده بود و در قسمت کمر آن را با کمربند زرد رنگ پهنی جمع کرده بود تا مدل بی نظیر لباسش را بیشتر به رخ بکشد. جالب است بدانید یکی از ترفندهای قد بلند دیده شدن پوشیدن شلوار بلند و دمپا است و این بازیگر جوان در این استایل پاییزی یک شلوار پشمی بلند طوسی به تن داشت که در قسمت دمپا روی کفش های پاشنه بلند و طوسی اش افتاده بود. یکی از رنگ‌های پیراهن‌ چهارخانه محبوب آقایان که در دهه ۵۰ میلادی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت، رنگ زرد و مشکی بود.

داشتن یک پیراهن چهارخانه لازمه ی کمد لباس آقایان خوش پوش است و استایل کردن آن با یککتانیوتیشرتساده می تواند جذابیت استایل شما را دو چندان کند. این محصول از طراحی زیبا و در عین حال کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این لباس به رنگ سرمه ای تیره می باشد. از نکات جالب این پیراهن می توان به متفاوت بودن جنس پارچه یقه و سر آستین های آن با جنس لباس اشاره کرد.

پیراهن پشمی چهارخانه مردانه مستر زوما کد 543 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در فروشگاه مستر زوما می باشد. ما بیشترین تنوع و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر به دنبال یک لباس پرطرفدار هستید که به‌راحتی بتوانید آن را با انواع تیشرت، کفش و اکسسوری ست کنید، پیراهن‌های چهارخانه‌ سرمه‌ای و سفید یا قرمز و مشکی انتخاب خوبی برای شما هستند.

یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت کنید، مراقبت از پارچه و لباس های چهار خونه تان است. اگر از لباس های چهار خانه به خوبی مراقبت کنید، طول عمر بالایی خواهند داشت. در ادامه به روش های مراقبتی، روش شست و شو و خشک کردن این پارچه می پردازیم. زیر شکت خود یک تیشرت ساده بپوشید و از یک کمربند برای شلوار خود استفاده کنید. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دنیس گالری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

از زیر پالتو نیز یک لباس یا بافت ساده همرنگ با رنگ شلوارتان انتخاب کنید. این استایل زیبا انتخاب شایسته ای برای قرارهای رسمی، محل کار و غیره می باشد. جالب است بدانید طرح های ریز چهار خونه، استایل شما را هوشمندانه تر نشان می دهد. همچنین طرح های بزرگ چهار خونه استایل شما را کژوال و غیر رسمی می کند. یکی از ایده های جالب این است که طرح هایی را انتخاب کنید که نه خیلی ریز باشند و نه خیلی درشت.

لطفا سایز Medium چهارخونه درشت و ریز موجود کنید ..ممنون از پیگیری و برسی پیام هاتون. به دلیل استاندار نبودن سایزها ،لطفا اندازه هاتون رو از روی جدول سایزبندی انتخاب کنین . دوست خوبم ……با شما تماس گرفته شد،پاسخگو نبودین ،عزیزم ممنون میشم با پشتیبانی تماس بگیرین. سلام نیوشا جان ……در کنار استقبالی که از گلدتگها میشه ما خیلی خوشحال میشیم که دوستای خوبمون از پرسنل گلدتگ و پشتیبانیشون راضی باشن. سلام دوست خویم …..ممنون میشم برای کنسل کردن سفارش با پشتیبانی تماس بگیرین.

سلام مسعود جان ……همه محصولات ظرفیت خرید دارن و همه کاربرای عزیزمون هم به یک میزان امکان ثبت سفارش دارن ،دوست خوبم یه سری از کالاها به دلیل تعداد محدود و یا سرعت فروش بالاتر زودتر به اتمام چهارخونه پشمی مردانه میرسن. پارچه های پشمی را با آب گرم نشویید، چرا که لباس هایتان شل و چروک می شود. دمای مناسب برای شست و شوی این لباس ها از ۲۵ الی ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد. ماشین های لباس شویی مدرن گزینه شست و شوی لباس های پشمی را دارند. ولی برای طول عمر بیش تر لباس هایتان بهترین روش شستن به صورت دستی می باشد.

خرید پیراهن چهارخونه پشمی قرمز طوسی با ارسال رایگان خاص باش مارکت

با این حال در صورتی که پیراهن مردانه‌تان ترکیب از رنگ قرمز (یا آجری) و سفید است، می‌توانید آن را با تیشرت طوسی یا سبز نعنایی ست کنید. همچنین شلوار جین آبی یا سفید ترکیب خوبی برای این رنگ پیراهن خواهد بود. برای مثال این مدل پیراهن سبز را می‌توانید با شلوار کتان مردانه کرم، نخودی یا قهوه‌ای ست کنید. همچنین کفش اسپرت چرم مردانه به رنگ چرم طبیعی قهوه‌ای با رنگ سبز به خوبی ست می‌شود. در صورتی که می‌خواهید رنگ مناسبی برای تیشرت مردانه خود انتخاب کنید، رنگ بِژ انتخاب جذابی خواهد بود.