خرید پرینتر سه بعدی + مشخصات و قیمت ✔️

بی شک یکی از اولین سوالاتی که در هنگام تصمیم برای تهیه یک پرینتر مناسب به ذهن شما می رسد این است که یک پرینتر خوب اصلا دارای چه ویژگی هایی می باشد و چه ملاک هایی برای مقایسه انواع پرینتر ها با یک دیگر مد نظر گرفته می شوند. بی تردید با بررسی دقیق این پرینتر متوجه خواهید شد که نام این محصول در میان برترین پرینتر سیاه سفید خانگی نیز دیده میشود که سرعت بالا و چاپ دقیق از ویژگی های آن بشمار میرود. اگر فقط متن، آنهم در حجم بالا چاپ میکنید راهنمای ما خرید بهترین چاپگر های لیزری سیاه و سفید است. پرینترهای لیزری برخلاف رنگیها، فقط محتوا را به شکل سیاه و سفید چاپ میکنند و البته برخی مدلها نیز میتوانند محتوای گرافیکی و رنگی را هم چاپ کنند.

با این حال اگر مدام نیاز به چاپ تصاویر و آثار گرافیکی دارید گزینه دیگری پیشرویتان سایت 10printer نیست. یک مزیت دیگر این پرینترها نسبت به مدلهای جوهرافشان یا رنگی این است که کمتر خراب میشوند و نیاز به تعمیر پیدا میکنند. پرینترهای رنگی معمولا هزینه نگهداری بیشتری نسبت به لیزری دارند و بیشتر هم احتیاج به تعمیر پیدا میکنند. کارت های SD: برخی از پرینترها ممکن است دارای اسلاتهایی برای کارتهای SD باشند، به این ترتیب میتوانید با استفاده از منوی پرینتر به آنها دسترسی پیدا کنید و فایلهای منتخب را برای چاپ انتخاب کنید. مقاله ای تحت عنوان راهنمای خرید پرینتر خانگی | نکات قبل از خرید پرینتر خانگی که باید بدانید در اختیار شما قرار گرفته است که در این زمینه میتوانید به پرینتر های خوبی دسترسی داشته باشید. برای اینکه بدانید قیمت بهترین چاپگرهای خانگی در چه سطحی است باما همراه باشید زیرا در این مقاله پرینتر های خوبی را برای شما معرفی نموده ایم که ارزش خرید مناسبی دارند و با خرید انها میتوانید به بهترین پرینتر های سه کاره خانگی دسترسی پیدا کنید.

در انتها باید بگوییم اینکه شما چه نوع دستگاهی را انتخاب کنید، خیلی زیاد به این که چه قطعاتی می­خواهید تولید کنید بستگی دارد. کیفیت خروجی: اغلب کیفیت چاپگرهای لیزری ۶۰۰dpi است که عموما نیز برای چاپ انواع و اقسام فایل های متنی و تصویری مناسب می باشد. شاید کاربرد اصلی پرینترها، چاپ محتوا باشد اما قیمت بهترین چاپگرهای خانگی که امکانات اضافی و بیشتری را دارند از مدلهای ساده بیشتر است. همانطور که از اسمشان پیداست این نوع پرینترها محتوا را به صورت رنگی چاپ میکنند. همچنین کارتریج طرح اصلی این دستگاه با قیمت ارزان در بازار موجود است که چاپ با آن را بسیار مقرون به صرفه میکند. کاهش قیمت چاپگر ممکن است برای شما هزینه بیشتری داشته باشد، به خصوص اگر اشتباه محاسباتی داشته باشید و سعی کنید پروژههای بزرگ را روی دستگاهی با قدرت کم چاپ کنید. من به پرینترهای جت لیزری بزرگ در دفتر عادت دارم، بنابراین M211dw کوچکتر قطعاً یک ابرو را بالا برد. HP LaserJet M211dw به یک دلیل بسیار خوب توجه من را به خود جلب کرد: چاپ لیزری مقرون به صرفه در حالی که اضافی دیگری مانند اسکنر را که واقعاً افرادی که به آن نیاز ندارن ضروری نیست.

با توجه به قیمت امکانات زیادی در اختیار شما میگذارد ولی با این وجود، بدون عیب و ایراد هم نیست. پرینتر لیزری چندکاره HP LaserJet MFP M141w یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت به شمار می رود که امکانات مختلفی را در اختیار دارندگان خود قرار می دهد. نظرات خود را با ما و سایر کاربران در بخش دیدگاهها به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است شما عزیزان میتوانید نظر خودرا در مورد نکات قبل از خرید پرینتر خانگی برای ما در نظرات ارسال کنید. توجه کردن به نکات قبل از خرید پرینتر خانگی باعث خواهد شد تا انتخاب خوبی را رقم بزنید. در این مطلب با ویژگی ها و انواع مختلف آن آشنا خواهیم شد. این سوالی است که در این راهنمای خرید پرینترهای خانگی به آن پاسخ خواهیم داد. این نوع از چاپگرها، به دلیل چاپ باکیفیت و سریعی که دارد، در انواع محیطهای خانگی و اداری، مورد استفاده است.

یکی ازعلت گران بودن آن قیمت بالا مواد مصرفی آن میباشد. پرینترهای لیزری بیشتر مناسب مصارف اداری میباشند چون قادر به چاپ صفحات زیاد در زمان کم هستند، هزینه مواد مصرفی آنها پایین است و دوام طولانی تری دارند. برای خرید پرینتر سه بعدی باید به خدمات پس از فروش ، قیمت پرینتر سه بعدی، مواد مصرفی ، ابعاد قابل ساخت ، کیفیت و… قیمت پرینتر های خانگی نسبت به پرینتر های صنعتی کمتر است و علاوه بر دو دسته ی مرسوم، 3drd دو نوع پرینتر نیمه صنعتی هم تولید و عرضه می کند تا تصمیم گیری و انتخاب برای شما عزیزانی که قصد خرید پرینتر سه بعدی را دارید آسان تر شود. به علاوه این دستگاه می تواند نه تنها روی انواع مختلف کاغذ، بلکه روی پاکت نامه ها، رسانه های شفاف و برچسب ها نیز چاپ کند که متأسفانه ظرفیت سینی ورودی برای رسانه های ضخیم تر کمتر خواهد شد. برای اینکه بتوانید راحت تر خرید کنید و در نهایت یکی از 2 مدل را انتخاب کنید باید با کاربرد انها بخصوص کاربرد پرینتر لیزری اشنا شوید.

۶۰۰ dpi تا ۲۴۰۰ x ۶۰۰ dpi، در حالی که سرعت چاپ سیاه و سفید ۱۲ppm است، اما وضوح این چاپگر در مقایسه با پرینترهای هم کلاس و قیمت بسیار بالاتر است. چاپگر LaserJet Pro M12a یکی از محصولات شرکت HP هستش که در طبقهبندی پرینترهای لیزری و سیاه و سفید قرار میگیره. اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که HP LaserJet Pro P1102 یک پرینتر تک رنگ بوده و نمیتواند برای چاپ رنگی مورد استفاده قرار گیرد. این موجب میشود که پر گردن رنگ این چاپگر برای شما بسیار آسانتر شود و سادهتر این کار را انجام دهید. اسکن بصورت دستی انجام می شود و خبری از ADF (تغذیه اتوماتیک اسناد) نیست. پرینتر لیزری برای شرکت هایی که حجم اسناد چاپی بالا و سرعت پرینتر برای چاپ سریع اسناد ، برای انها اهمیت زادی دارد می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

بیشتر بهترین پرینتر های خانگی 2021 و 2020 و همچنین پرفروش ترین پرینترهای چندکاره قابلیت اتصال بیسیم دارند و به شما این امکان را میدهند تا پرینتر را از طریق وایفای به کامپیوتر، گوشی یا لپتاپ وصل کنید. همچنین مدلهای دیگر برند Rapishape همچون D3، D40، D70 و D90 سرعت بالاتر و اتوماسیون بهتری را به لابراتوارهای دندانسازی ارائه میدهند. همچنین سرعت این پرینترها نسبت به مدلهای لیزری کمتر است و برای مثال هر تصویر 8 در 10 با کیفیت بالا را بین 1.5 تا 4 دقیقه چاپ میکنند. مانند هزینهی بیشتر نسبت به چاپگرهای لیزری برای هر صفحه، چاپ مرطوب و سرعت چاپ کندتر. نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود که میتوانید نظر خودرا نسبت به راهنمای خرید بهترین چاپگر های خانگی برای ما به اشتراک بگذارید. چاپگر LASER SHOT LBP۲۹۰۰ با وجود سادگی فناوری، به دلیل کارایی مطمئن و کاربردی، یکی از دستگاههایی است که همه ما در مورد آن میشنویم: و نظرات مثبت دیگر، وضوح چاپ بالای این چاپگر ۶۰۰ است. LBP۲۹۰۰ برای محیطهای خانگی و اداری کوچک طراحی شده است و یکی از کاربردیترینها در کلاس خود است. این دو نوع، چاپگر لیزری و رنگی هستند و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.

خوشبختانه امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید پرینتر فعالیت می کنند که در میان آنها می توان نام شرکت های بسیار معتبر و شناخته شده ای مانند HP را مشاهده کرد. البته در ابتدا در زمینه تولید و فروش کاغذ عکاسی فعالیت می کرد. این پرینتر رنگی در لیست بهترین پرینترهای جوهر افشان خانگی توانسته گزینه خوبی برای خرید باشد که در این زمینه ویژگی های بسیاری برای ان درنظر گرفته شده است. چاپگرهای جوهر افشان همچنین گزینه مناسبی برای افرادی است که به تصاویر با کیفیت و رنگی نیاز دارند. پرینترهای معمولی یا ساده تنها کاری که انجام میدهند پرینت است.

پرینتر خانگی غالبا سبک، کوچک و ارزان بوده و از فناوریهای ساده اما کاربردی برخوردار است. برای خرید پرینتر و مشاهده قیمت پرینتر های کوچک و قابل حمل می توانید از خدمات سایت”نوبشو” که یکی از بزرگترین موتور های جستجوی کالاست استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا با محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه آشنا و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. با مطالعه بخش زیر شما بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که کدام پرینتر برای شما مناسب تر است. پرینترتان را مجدد ریست کنید.اگر هیچ کدام از روش ها جواب نداد،تنظیماتی نظیر اطلاعات لاگین WIFI را پاک کنید. این نوع دستگاهها از جوهر برای چاپ استفاده نمیکنند پس دردسرهایی مانند تمام شدن جوهر و هزینه مجدد خرید جوهر را ندارند. اگر پرینتر را برای شرکت و اداره می خواهید، مهم است که امکان شبکه شدن را داشته باشد تا تمامی پرسنل بتوانند از آن استفاده کنند. این خصوصیت به صورت كیلوبایت (KB) یا مگابایت (MB) بیان می شود؛ در بین پرینترهای اداری میزان حافظه داخلی استاندارد نشان می دهد زمانی كه انبوهی از اطلاعات در انتظار چاپ شدن هستند، دستگاه میتواند چه میزان از اطلاعات چاپی را ذخیره كند.

این مدلها هم با وجود اینکه به نسبت به پرینترهای قدیمی، قیمت بالاتری دارند و بالای 5 میلیون تومان هستند اما در طول زمان میتوانند به اندازه قابل توجهی در هزینههایی که صرف یک پرینتر میکنید صرفه جویی کنند. البته این نوع پرینترها معمولا بیشتر نیاز به تعمیر پیدا میکنند و هزینه نگهداری بالاتری نسبت به پرینترهای لیزری دارند. البته اگر قیمت آن در حد دیگر بهترین پرینترهای سه کاره خانگی سال 2020 بود و باتری هم ظرفیت بالاتری داشت، خیلی بهتر بود اما با توجه به امکانات و کاربردهای زیاد این مدل، خیلی نمیتوان به این موارد خرده گرفت.

البته باید خاطر نشان کرد که کارتریج موجود روی بسته بندی پرینتر ها از نوع استارتر بوده و مقدار کمتری تونر در خود دارد و به همین دلیل تعداد پرینت کمتری را برای شما حاضر خواهد کرد . با کارتریجهای XL FINE موجود، میتوانید با هزینه کمتری تعداد صفحات بیشتری چاپ کنید که این امر صفحات و جوهر بیشتر با ماندگاری بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد که تا 30درصد در هر صفحه ذخیرهسازی صورت میدهد. کارتریجهای یک پرینتر HP در حال حاضر حدود 500 هزار تومان قیمت دارند. کارتریج مشکی ظرفیت اینو داره که با هر بار شارژ 1500 برگه باهاش چاپ کنید و کارتریجهای رنگی هم تا 1100 برگه با هر بار شارژ براتون چاپ میکنه! سرعت پرینترهای لیزری عمدتا بین ۱۰ تا ۳۰ برگه در دقیقه است که البته این سرعت در برخی از مدل ها بیشتر و در برخی دیگر ممکن است کمتر باشد. پرینترهای مدرن امروزی قابلیت اتصال به دیگر دستگاهها و گجتها را دارند و میتوانند در یک اطاق یا از یک نقطه در جهان با دستگاهی که در یک نقطه دیگر است ارتباط برقرار کنند.

این پرینتر دارای دو سینی ورودی کاغذه که سینی اصلی دارای ظرفیت ورودی کاغذ 250 برگه هست و یک سینی دستی داره که شما میتونید تکی تکی برگهها رو گذاشته و پرینت بگیرید. این مدل از نوع جوهرافشان بوده و علاوه بر پرینت، امکان چاپ عکس با کاغذ گلاسه را هم دارد. پرینترهای جوهرافشان برای چاپ تصاویر و نمودارهای رنگی با جزئیات بالا فوقالعاده عمل میکنند. در دنیای پرینترها کیفیت رنگ نمادی برای به رخ کشیدن جزئیات است، ما امروز به معرفی یک پرینتر رنگی لیزری از شرکت HP مدل 254NW رو به شما معرفی میکنیم که برای چاپ تصاویر، جزئیات بیشتری رو به شما نشون میده! با توجه به قابلیت های گفته شده اگر قصد خرید پرینتر را دارید ما به شما برند اچ پی را معرفی میکنیم .قبل از خرید دستگاه باید هزینه ای که میخواهید پرداخت کنید را بررسی کنید زیرا این محصول داری تنوع قیمت بالایی میباشد.