خرید تکی و عمده انواع دریچه بازدید دستگاه فن کوئل با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

این دریچه که در مقایسه با هم نوعانش جایگاه ویژه ای در بازار دارد از نظر طراحی بسیار متنوع بوده و به دلیل رنگی بودن خود مواد پلاستیکی اش نیاز به رنگ آمیزی کوره ای ندارد که این امر خود در متناسب تر شدن قیمت آن اثر گذاشته است. مدل های وزنی نیز به دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم بندی می شوند که با توجه به میزان هوادهی دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. در این مدل ها درب از قاب دریچه جدا بوده و درب به صورت وزنی روی قاب قرار می گیرد. هر دو دستگاه جهت سرمایش و گرمایش محیط استفاده شده اما داکت اسپلیت از گاز برای این کار استفاده کرده ولی فن کویل از آب جهت افزایش حرارت و برودت محیط بهره خواهد برد.

شما می توانید برای آشنایی با نحوه ساخت و طراحی هر یک از انواع دریچه های فن کویل، ویدیوهای مربوط به ساخت آنها را از همین وب سایت شرکت تهویه نظری مورد مشاهده قرار دهید و با روند طراحی این محصولات از نزدیک آشنا شوید. شرکت های سازنده ی این تجهیزات سعی بر آن دارند تا از مواد اولیه بسیار با کیفیتی استفاده کرده و از این طریق بهترین این محصولات را برای شما به ارمغان آورند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع دریچه های فن کویل را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. بهترین و مناسب ترین زمان برای خرید این تجهیزات همین حالا می باشد چرا که ممکن است در بازار آشفته کنونی، قیمت مربوط به این محصولات در روزهای آینده دچار تغییرات باشد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی ها و مشخصات فنی مربوط به هر یک از انواع دریچه های فن کویل، به جدول های ارائه شده در این وب سایت مراجعه داشته باشید. شما می توانید دریچه های مذکور را در رنگ های بسیار مختلف از جمله طوسی، مشکی، سفید، کرم و غیره مورد مشاهده قرار دهید که خریداران می توانند با توجه به دکوراسیون ساختمان خود، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

دریچه فن کویل طرح اسلوت

دریچه ساده، وقتی کاربرد دارد که هوای برگشتی از مجرای کانال هوا تامین شود، در غیر این صورت اگر این نیاز از طریق دریچه بازدید فن کویل صورت پذیرد آنگاه دریچه را شیاردار خواهند ساخت که این شیارها باعث تسهیل در جریان گردش هوا می شود. این دریچه ها باعث شده دسترسی به فن کویل یا داکت (سیستم دمنده یا مکنده) آسان تر باشد و اندازه آن با اندازه فن کویل نسبت مستقیم دارد. ابعاد و سایز دریچه بازدید فن کویل به ابعاد دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد. در یک تقسیم بندی کلی دریچه دسترسی به فن کوئل به دو مدل قفلی – لولایی و وزنه ای تقسیم بندی می شود. هنگام انتخاب این دریچه ها باید به مکانی که می خواهید از دریچه بازدید فن کویل مورد نظر خود در آن استفاده کنید؛ دقت نموده و بهترین و مناسب ترین انتخاب ر ا انجام دهید.

نمونه کار دریچه فن کویل تهویه نظری بهار 1401

خرید تکی و عمده انواع دریچه بازدید دستگاه فن کوئل با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

قبل از ساخت دریچه زیر فن کویل ، ابتدا باید محل نصب را اندازه گیری کنیم. با توجه به سفارشی بودنِ ساختِ دریچه زیر فن کویل ،لذا هیچ محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل در ابعاد و سایزهای گوناگون وجود ندارد. نوع جنس و عیار ورق استیلِ دریچه زیر فن کویل به نوع کاربری و نیاز مجموعه برمی گردد. اگر فاصله بین فن کویل و کلاف کم باشد از دریچه وزنی نمی توان استفاده کرد. همچنین سطح زیر کلاف باید با سطح سقف کاذب تراز باشد و در کل دریچه به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل(مخفی) نصب می شود که پیچ مخفی شکیل تر است و در دریچه های لولایی به صورت پیچ از رو نصب انجام می پذیرد.

بنابراین باید صفر به صفر هر بُعد از کلاف به طور دقیق محاسبه گردد .این ابعاد به کارخانه اعلام می شود . لازم به ذکر است که هرگونه بادخور جهت فرو رفتن دریچه زیر فن کویل درون حفره به عهده سازنده می باشد . یکی دیگر از نکات مهم که باید در نظر گرفته شود ، گونیا بودن ساختار دریچه زیر فن کویل می باشد . برای این کار لزوماً باید کلاف که پایه ی کار می باشد نیز کاملاً گونیا باشد تا هنگام نصب هیچ مشکلی برای نصاب پیش نیاید . گزینه ی دیگری که در تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل موثر است نوع درب دریچه است.

با توجه به محدودیت کاربرد فلز از جمله ورق روغنی،گالوانیزه و حتی آلومینیوم در مناطق مختلف،انتخاب جنس مناسب از جمله پلاستیک یا abs برای تولید دریچه زیر فن کویل می تواند گزینه مناسبی باشد.این نوع دریچه زیر فن کویل برای مناطقی مثل شمال یا جنوب کشور که دارای رطوبت بالایی هستند از گزینه های اجباری و دریچه فن کویل الزامی محسوب میشوند. عدم نفوذ یا تاثیر رطوبت و عدم امکانِ اکسید شوندگیِ پلاستیک در برابر عوامل فرسایشی، آنرا به شدت کاربردی نموده است.از آنجا که ظاهر و ساختار دریچه زیر فن کویل پلاستیکی،نیاز به رنگ آمیزی ندارد هزینه های جانبی از جمله هزینه عملیات رنگ را در تولید به خودیِ خود حذف میکند. دریچه زیر فن کویل شیار دار در مواردی به کار می رود که دستگاه فن کویل احتیاج به تامین هوای برگشت از طریق منافذ درب دریچه فن کویل دارد .

  • دستگاه هایی مانند فن کوئل ها و داکت ها که در سقف قرار داده می شوند، نیاز به یک دریچه برای حفاظت دارند.
  • دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان به دوصورتِ وزنه‌ای و لولایی طراحی و تولید کرد.
  • دربِ دریچه دسترسی فن کویل گریل دارِ استیل نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه‌ای قابل تولید است.

با اتصال درب به فریم توسط لولا و انجام مراحل اولیه‌ی تولیدِ دریچه دسترسی فن کویل نوبت به انجام عملیات رنگ می رسد. از دریچه دسترسی فن کویل در کاربری های خاص مثل اتاق های تمیز،محیط های بهداشتی،درمانی و بیمارستانی و همچنین سالن های تولید مواد غدایی و یا جاهاییکه رطوبت و نم هست(مثل استخرها،آزمایشگاهها و…) و موارد مشابه، استفاده می‌شود. فریم و بدنه درب دریچه دسترسی فن کویل به طور کلی از جنس استیلِ نگیر، با عیارِ۳۰۴ و ضخامت یک میلیمتر ساخته می‌گردد. درب دریچه دسترسی فن کویل استیل، به دوصورتِ لولایی با قفل زیمنس و وزنه‌ای ساخته می‌گردد.

تنوع رنگ و حالت وزنه‌ای یا لولایی نیز در ابعاد مختلف دریچه زیر فن کویل پره‌ای Z وجود خواهد داشت. استفاده از ورق روغنی یا گالوانیزه در تولید دریچه بازدید فن کویل آهنی موجب کاهش قیمت تمام شده محصول نیز شده است. هرچند مقاومت دریچه آهنی فن کویل در برابر رطوبت به شدت پایین است؛ اما استفاده از این مدل دریچه در مناطق با آب‌وهوای گرم و خشک موجب کاهش هزینه و تداوم روند کارکرد آن خواهد شد. همچنین شما می توانید برای آگاهی از دقیق ترین و بروزترین قیمت های عرضه شده برای هر یک از انواع دریچه فن کویل، به جدول زیر مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. مراجعه کنندگان به وب سایت ما می توانند با توجه به بودجه ی در اختیار خود، مناسب ترین و معقول ترین دریچه ی مورد نیاز خود را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت هر یک از محصولات عرضه شده در فروشگاه تهویه نظری، می توانید با دوستان ما از بخش فروش در تماس باشید.