خدمات شبکه شامل چه مواردی می شود؟

دلیل این امر نیاز به نظارت مستمر بر روند بک آپ گیری از دیتا ها می باشد. روند اجرایی به صورت منظم بررسی شده و در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام میکنیم. برای هر مدل راهکاری داریم تا بازیابی اطلاعات در اسرع وقت انجام پذیرد. پس از اطمینان از صحت عملکرد سیستم ها و Network شما، نوبت به نگهداری و پشتیبانی شبکه می‌رسد. پس از انجام اصلاحات در حین استفاده، می بایست مشکلاتی که به وجود می آید در اسرع وقت رفع شود، تا خللی در کار مجموعه ایجاد نگردد.

خدمات شبکه شامل چه مواردی می شود؟

گاهی اوقات در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، نیاز است تا بین چند کامپیوتر و سرور، یک سری اطلاعات رد و بدل شود. به همین دلیل این کامپیوترها و سرورها از طرق مختلفی به یکدیگر وصل می‌شوند، به این تجهیزات متصل به هم، شبکه می‌گویند. انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تعداد تجهیزات سخت افزاری

در این مدت شما مشتریان گرامی با آرامش خاطر به توسعه سازمانی و ارتقاء کارشناسان فناوری اطلاعات خود می پردازید و پس از یک سال پشتیبانی دانش کافی در سازمان شما رسوب می نماید. پس از تماس با کارشناسان پشتیبانی شبکه کامکو ، در کم ترین زمان کارشناسان ما اقدام به رفع مشکلات شبکه ی شما خواهند کرد . اگر شرکت های مربوطه برای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری راه حلی پیدا نمی کنند. نصب و راه اندازی شبکه برای شرکت ها دارای اهمییت است چون یک ساعت قطعی شبکه و کندی اینترنت و یا کار نکردن کامپیوتر ها برابر تعطیلی کسب و کار در آن یک ساعت می باشد.

  • بنابراین هیچ محدودیتی از بابت تعداد پشتیبانی شبکه به مجموعه ها وجود ندارد و به هر تعدادی که نیاز به پشتیبانی شبکه وجود داشته باشد، توسط آی تی پشتیبان قابل انجام است.
  • شرکت‌های شبکه که در حوزه انفورماتیک فعالیت دارند بسته به نیاز شما خدمات در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • شرکت ها میتونن با گرفتن داخلی تلفن مورد نظرشون از شهر ها و حتی از کشورهای دیگه بدون هزینه با هم مکالمه داشته باشن.
  • در ضمن تامین امنیت شبکه با روش های حفاظت و خدمات امنیت شبکه و نصب نرم افزارهای مهم و به روز رسانی آنها، backup گرفتن از فایل ها و سایر موارد دیگر از وظایف افراد فعال در این حوزه است.
  • اگر شبکه خود را برون سپاری کنید , یک تیم متخصص که بر تمامی حوزه های شبکه تسلط دارند پشتیبانی شبکه شما را بر عهده می گیرند.

این نرم افزار محافطت قدرتمندی در شبکه ایجاد میکند همچنین این نرم افزار قابلیت مانیتورینگ کاربران , گزارش گیری و …. ارائه کلیه خدمات مربوط نصب تجهیزات شبکه , کاب کشی شبکه ( اجرای کابل کشی ساخت یافته کابل مسی و فیبر نوری ) , آرایش رک ها , مجوز خدمات کامپیوتری نصب پچ پنل و کیستون و ….. تیم ما هیچگاه مشتریان را تنها نمی‌گذارد و برای کوچکترین مشکلات هم می‌توانید روی ما حساب کنید. پشتیبانی از شبکه یکی از مهمترین بخش های یک مجموعه است که تخصص کارشناسان آوش نت است. در زمان مناسب با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن، حرفه ای ترین کارشناسان ما به مجموعه شما خواهند آمد و شرکت شما را بررسی خواهند کرد و بهترین زیر ساخت شبکه را پیاده سازی خواهند کرد. هرچه شرکت و تعداد سرور و کلاینت‌های شما بیشتر باشد نیاز شما به یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه بیشتر می‌شود.

اگر به دنبال خدمات پشتیبانی شبکه ماهانه یا سالانه هستید فرم زیر را پر کنید ما تماس می‌گیریم

یکی دیگر از پارامترهائی که معمولا” از طرف مدیریت سازمان دنبال و به آن اهمیت داده می شود، هزینه نهائی برپا سازی شبکه است. بنابراین لازم است در زمان طراحی منطقی شبکه به بودجه در نظر گرفته شده نیز توجه نمود. شرکتجهان پردازان پیشگام هشتمپس از بررسی و امکان سنجی زیرساخت مجموعه شما و محاسبه سرویس های موجود و سرویس های درخواستی بهترین تجهیزات و مناسب ترین امکانات را پیشنهاد و انتخاب میکند تا از کیفیت خدمات ما مطمئن باشید. متخصصان ما تمام تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ ، روتر ، اکسس پوینت ، مودم ، وایرلس، دوربین های تحت شبکه و سایر تجهیزاتتان را بر اساس اصول و استانداردها در جای مناسب خود نصب و راه اندازی کرده و تنظیمات لازم را در جهت برقراری امنیت روی آنها اعمال می کنند. راه اندازی سرویس های دورکاری و ایجاد امکان دسترسی به منابع و پوشه های کاری از راه دور یکی دیگر از خدماتی است که توسط گروه استاد شبکه ارایه میشود.