خانه هوشمند خانه هوشمند چیست هوشمند سازی خانه ️+ ویدئو

در سيستم هوشمند پرده برقی مي توانند در صورت تمايل كاربر بصورت اتوماتيك در زمانهاي مختلف و يا تحت عواملي همچون تمايز شدت نور داخل و خارج ساختمان و يا شدت گرماي محيط باز وبسته شوند بدون آنكه نياز به صرف وقت و انرژي خاصي جهت مديريت وضعيت پرده ها باشد. روز سختی داشتید؟نظرتان با تماشای یک فیلم جذاب چیست؟ می خواهید بروید پرده ها را بکشید و چراغ های اضافی را خاموش کنید تا نور به میزان نیاز شود؟ دنبال کنترل تلویزون می گردید؟ صبر کنید این همه کار لازم نیست! شاید میپرسید چرا؟ خب پس هنوز نمی دانید خانه هوشمند شما چه کارهای خارق العاده ای می تواند بکند. در کمال آرامش روی کاناپه لم دهید و با فشردن یک دکمه معجزه هوشمند سازی را ببینید.

  • دفاتر و ادارات هوشمند مناسب افرادی است که به باز دهی بالا و مدیریت آسان تر کارمندان و لوکس بودن دفتر خود اهمیت میدهند.
  • یکی از مهم ترین فایده های این یکپارچگی این است که دیگر نیازی به ریموت های مختلف برای دستگاه های مختلفی مثل تلویزیون، دی وی دی پلیر و ماهواره نیست و همه دستگاه ها با ریموت خانه هوشمند کنترل می شوند.
  • در این میان امنیت خانه از جمله موضوعاتی است که از بدو تاریخ برای ما اهمیت ویژهای داشته است.
  • در هوشمند سازی منزل مسکونی به بودجه کارفرما، نیازهای امنیتی، میزان رفاه و آسایش مد نظر و پروتکل های مورد نیاز توجه می شود.
  • کنترل سرمایش و گرمایش در ساختمان هوشمند از طریق تجهیزات مختلفی از جمله فن کویل، اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ رادیاتور، داکت اسپیلت و حتی کولر آبی انجام می‌گردد.

اما به جهت آشنایی بیشتر با تجهیزات خانه هوشمند، به بررسی این تجهیزات در گروه های مختلف کاری می پردازیم. سیستم اسمارت‌تینگز از چند سال گذشته در حال افزایش تعداد دستگاه‌های هوشمند قابل اتصال به اکوسیستم خود بوده است. مجموعه محصولات این هاب شامل پریز برق هوشمند، لامپ و دوربین اختصاصی این برند است. از طریق اسمارت‌تینگز همچنین می‌توانید دستگاه‌های هوشمند سازگار را برای انجام فعالیت‌های مختلفی از جمله خاموش/روشن کردن چراغ‌ها هنگام رفت‌و‌آمد به اتاق، تنظیم کنید. سیستم هوشمند سامسونگ دارای هاب اختصاصی است اما می‌توانید آن را با الکسا یا اسیستنت نیز ادغام کنید.

مانیتور اندروید 10 اینچ هوشمند ام اچ

جای نگرانی نیست چرا که پکیج دیگری مبتنی بر اینترنت اشیا برای هوشمند سازی خانه برای شما در نظر گرفته شده است که به هوشمند سازی خانه حرفه ای معروف است و قابلیت اجرا در هر خانه ای را دارد. سیستم هوشمند سازی شما را در راستای یک زندگی مرفه، بی دغدغه و آسوده یاری خواهد کرد. کارشناسان ام اچ متخصصین حرفه ای هستند که در این زمینه شما را به شکلی ایده آل یاری خواهند داد. بنابراین می توانید از تخصص و مهارت آن ها برای هوشمند سازی منزل تان بهره بگیرید. این امکانات شامل امکانات رفاهی، امنیتی، سرگرمی و بهینه سازی و ایمنی می شود. دست به دست هم دادن سیستم های مختلف هوشمند سازی می تواند در نتیجه یک خانه هوشمند ایده آل را برای شما رقم بزند که منطبق با خواسته های شما است.

هک کردن خانه هوشمند

خانه هوشمند خانه هوشمند چیست هوشمند سازی خانه ️+ ویدئو از نگاه CE Pro؛ خانه هوشمند Control4 آمریکا به عنوان بهترین برند خانه هوشمند دنیا در چهار سال اخیر انتخاب شده است. این شرکت یک سیستم شخصی و یکپارچه را برای هوشمند سازی ساختمان ارائه کرده است که شامل بخش های مختلف از جمله نورپردازی، پخش موسیقی، پخش فیلم، کنترل دما، اینترکام و امنیت است. سوییچ ها و دیمرهای هوشمند ابزارهایی هستند که به خانه اضافه می شوند تا روشنایی های خانه را وارد سیستم هوشمند کنند. بخصوص که طبق آمار ۳۰ درصد از مصرف برق کشورمان مربوط به بخش روشنایی است. با روشنایی هوشمند می توانید برنامه های از پیش تعیین شده زیادی را در خانه فعال کنید.

E-Mode در هوشمند سازی ساختمان KNX

مثلا یک برنامه روشنایی برای پخش فیلم یا زمان ورود مهمان به خانه داشته باشید یا یک کلید یا دکمه ای بر روی موبایل که همه لامپ ها را هنگام خروج از خانه خاموش می کند. کلیه مراکز خدمات درمانی و بهداشتی از جمله مطب ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و داروخانه ها می توانند از مزایای هوشمند سازی بهره مند شوند. متراژ خانه ی شما دیگر فاکتوری است که روی قیمت هوشمند سازی تاثیر گذار می باشد. اگر قرار باشد از سیستم هوشمند سیم کشی در خانه استفاده کنید بدون شک با بالا رفتن متراژ این هزینه نیز بالا خواهد رفت چرا که مصرف کابل به تناسب افزایش متراژ خانه خانه هوشمند زیادی می شود.