جزئیات ناهار شبکه بهار IPIA فاش شد

IPIA گفت که این ناهار شامل یک “یک یا دو لیوان حبابدار” در هنگام ورود، یک غذای فرانسوی سه وعده ناهار، شراب، آبجو، و نوشابه، و یک سرویس معرفی شبکه است.

بلیط برای اعضای IPIA 114 پوند است در حالی که بلیط های غیرعضو 176 پوند است. آنها در دسترس هستند: ipia.org.uk/snl23.


منبع: https://www.printweek.com/articles/ipia-spring-networking-lunch-details-revealed

متیو راف، رئیس کمیته فرعی رویدادهای IPIA، گفت: «رویداد سال گذشته موفقیت بزرگی بود، که عمدتاً به دلیل ساختار رویداد و ایجاد فرصتی برای ملاقات با ارتباطات جدید و به اشتراک گذاشتن تجربیات بازار بود.

Orelle پنج دقیقه پیاده از هر دو ایستگاه خیابان بیرمنگام و Snow Hill فاصله دارد. این ساختمان در بالای بلندترین ساختمان بیرمنگام قرار دارد و مناظر پانوراما از شهر را ارائه می دهد.

انجمن تجاری گفت که این رویداد بخش متقاطع چاپگرها، ،یداران چاپ، تامین کنندگان، طراحان، آژانس های بازاریابی و توسعه دهندگان فناوری را گرد هم می آورد.

“رویدادهای ما نه تنها برای ملاقات با مشتریان جدید بالقوه عالی هستند، بلکه برای یافتن همکاران آینده و حفظ روابط موجود نیز عالی هستند.”

چار، راجرز، رئیس IPIA، اضافه کرد: «ما می‌د،م که همه مشغول هستند و انتخاب یک روز از ،ب‌وکار برای شرکت در رویدادهای شبکه به این م،ی است که آن روز باید یک بازگشت سرمایه (ROI) ارائه دهد.

“هر،ی که در یک رویداد شبکه IPIA شرکت می کند احساس می کند بسیار خوش آمدید – بنابراین اگر با ما تازه کار هستید، مطمئن باشید که به خوبی از شما مراقبت می شود. هدف ما این است که رویداد را به سرمایه گذاری مثبت زمان شما تبدیل کنیم.”

“ما تلاش می کنیم تا مطمئن شویم که قبل از ناهار چه ،، مورد علاقه ،، هستند که در آن شرکت می کنند، و تا آنجا که ممکن است در روز معرفی کنیم و فرصتی را برای این ROI ایجاد کنیم تا به واقعیت تبدیل شود.

نوشیدنی های خوش آمد گویی از ساعت 12 بعد از ظهر آغاز می شود و مهمانان برای ناهار در ساعت 13 می نشینند. برای به حدا،ر رساندن مکالمات همه، افراد بین دوره‌ها از ج،ی به میز دیگر حرکت می‌کنند. این رویداد در Orelle در ساعت 4:30 بعدازظهر به پایان می رسد، اگرچه مهمان، که زمان زیادی ندارند، می توانند در یک مکان مجاور ادامه دهند.


IPIA در 14 ژوئن میزبان اولین رویداد فیزیکی خود در سال، ناهار شبکه بهار، در رستوران آسم، Orelle در بیرمنگام خواهد بود.