جدیدترین چاپگر Rapidity که به Two Sides می پیوندد


چاپگر دوستدار محیط زیست لندن Rapidity به گروه حمایت از چاپ و کاغذ Two Sides پیوست و به کتابخانه تحقیقاتی خود در زمینه چاپ پایدار دسترسی پیدا کرد.

استقبال از اعضای جدید در هیئت مدیره همیشه خوشحال کننده است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با Rapidity هستیم.


منبع: https://www.printweek.com/articles/rapidity-latest-printer-to-join-two-sidesاو گفت: ما سخت کار می کنیم تا یک ،ب و کار پایدار باشیم.

جاش برچ، مدیر کمپین Two Sides UK می‌گوید: «همکاری ما با Rapidity به ما کمک می‌کند تا داستان پایدار و عالی را که چاپ و کاغذ باید بیان کنند، به برندها از طریق طیف وسیعی از قابلیت‌های چاپ Rapidity، از طراحی سفارشی گرفته تا چاپ نمایشی برای تابلوها و موارد دیگر، منتقل کنیم.

ما فقط از کاغذ و مواد کارتی از منابع مدیریت شده دارای گواهی FSC استفاده می کنیم. تمام ، های ما که به دلیل تکنیک های چاپ ما بسیار کم است، بازیافت می شوند. کارخانه ما با 100٪ منابع تجدید پذیر تغذیه می شود.

مدیر عامل Rapidity، پل منینگ، گفت که این شرکت از عضویت در آن خوشحال است.

Rapidity که در سال 1986 با ،وان Printflow شروع به کار کرد، بیش از 30 سال به ،وان یک چاپگر سازگار با محیط زیست کار کرده است.

ما همیشه به مشتریان خود مواد سازگار با محیط زیست را توصیه می کنیم و همیشه محصولات و مواد جدیدی را معرفی می کنیم که برای محیط زیست ما بهتر است. با پیوستن به Two Sides، مجموعه‌ای از حقایق و تحقیقاتی خواهیم داشت که می‌تو،م از آنها استفاده کنیم تا به مشتریان خود بگوییم چاپ واقعاً چقدر پایدار است.