تور عمان پاییز 1401 امرداد

در قسمت شمالی این شهر به دلیل وجود رشته کوهها بعد از بارندگی آبشارهای بسیار زیبا روانه شده و زیبایی حیرت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارند. در قسمت جنوبی این شهر سواحل بسیار دلنشین با شن‌های سفید رنگ از دیدنی‌های این شهر هستند. احترام به دیگران در این کشور مسلمان از موازین حکومتی به‌شمار می‌رود. با توجه به رابطه سیاسی مثبت و رایزنی‌های فرهنگی بین دو کشور ایران و عمان شما می‌توانید با خیالی آسوده به این کشور پادشاهی سفر نمایید. سلام من و دوستم دراسفند ماه میخوایم بریم مسقط یه تور ارزان قیمت میخوایم،ترجیحا منزل مبله ارزان قیمت و اقامت برا دوهفته تا یک ماه.بیشتر برای تحقیق و کار کردن در سالن زیبایی هست ممنون میشم راهنمایی کنید. موضوع آشنایی با زبان محلی و انگلیسی برای مشاغلی مثل پرستاری هم که جای خود دارد.

با ما تماس بگیرید

آنجا مکان مناسبی است که هم از زیبایی های بصری اش دیدن کنید و هم سوغاتی های عمانی برای عزیزانتان بخرید. این پدیده جغرافیایی طبیعی که عمق زیادی هم دارد، بر اثر از بین رفتن بخشی از یک صخره آهکی عظیم ایجاد شده. هرچند برخی هم معتقدند که این گودال عجیب در برخورد یک شهاب سنگ با زمین شکل گرفته است. به هر حال بازدید از این فضای اسرارآمیز و شنا در آب زلال و فیروزه ای رنگش به شما آرامشی بی نظیر خواهد بخشید.

با توجه به آب و هوای عمان و میزان بارش‌ها در فصل پاییز میزان شرجی هوا کمتر بوده و از هوای مطبوعی برخوردار است. البته این شما هستید که شهر مورد نظر خود را در تور عمان انتخاب می‌کنید. ما این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهیم که در تمامی ماه‌های سال در بازدید از جاذبه های این کشور شما را همراهی نماییم.

سقف چوبی بازار، مغازه‌های سنتی، فروشگاه‌های صنایع دستی، مغازه‌های فروش پوشاک و جواهرات همگی باعث شده تا با قدم زدن در این بازار اوقات بی‌نظیری را در تور عمان سپری آفر تور عمان کنید. ارائه تست منفی PCR و داشتن کارت واکسن کرونا از شروط اصلی سفر به عمان هستند. بر طبق قوانین اعلام شده توسط دولت عمان گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند بایستی حداکثر 72 ساعت قبل از سفر تست PCR را انجام داده و نتیجه منفی آن را در فرودگاه همراه داشته باشند.

خرما در سفره مردمان این کشور، نقش مهمی ایفا می کند، حتی در حیاط بسیاری از خانه ها نخل خرما در رنگ ها و طعم های متفاوت پرورش داده شده است. شما در همراهی با تور عمان می توانید با بهترین و البته خوش قیمت ترین این محصولات آشنا شوید. آب و هوای عمان بیابانی گرمسیری است و می توان گفت که شبیه به شهرهایی مثل دبی و لاپاز (مکزیک) می باشد. تابستان هایی بسیار گرم و مرطوب دارد که دمای هوا در طول روز به ۳۸ درجه سانتی گراد می رسد. اطلاع دارید که خدمات تور هوایی عمان به صورت یک بسته یا پکیج مسافرتی شامل خدمات گوناگونی چون رزرو بلیط هواپیما، خدمات مربوط به اقامت و رزرو هتل، گشت و گذار و… ساختمانی با معماری اسلامی در شهر مسقط که محل زندگی پادشاه عمان است و میهمانی‌های رسمی سلطنتی در آن برگزار می‌شود.

دیدگاه در مورد “تور عمان”

همچنین مسافران لازم است حداقل هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند. دعوت می‌کند خرید نوعی حلوا که به‌نام حلوای مسقطی معروف است در کشور عمان رایج است. در اکثر کارگاه‌های شیرینی پزی سالمندانی حضور دارند که سالها تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار داده‌اند تا بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین نوع حلوا را ارائه دهند. صلاله شهری بندری که متشکل از آب و هوایی کوهستانی و جنگلی و ساحلی است.

تور عمان ارزان

تعداد زیادی درخت نخل وجود دارد که خرماهای معروف کشور از آنها برداشت می‌شوند. چه دوست داشته باشید کوهنوردی کنید، از ورزش‌های آبی لذت ببرید یا در آرامش استراحت کنید، تور عمان مقصدی عالی برای لذت بردن از طبیعت را در پیش رویتان قرار می‌دهد. اما علاوه بر مسقط شهرستان صلاله مرکز استان ظفار به علت تنوع جالب اقلیمی و آب‌وهوای متنوع خود، گردشگران بسیاری را کنجکاو به بازدید از این شهر می‌کند. به علاوه این شهر بندری به عنوان دومین شهر بزرگ عمان دارای دو منطقه خشک کوهستانی در شمال و در جنوب پوشیده از جنگل و سواحل زیباست. شهر صلاله زادگاه سلطان قابوس است و وی بیشتر اوقات خود را در این شهر می‌گذراند.

  • همانطور که می‌دانید، شهر مسقط به عنوان پایتخت عمان، اصلی‌ترین مقصد توریست‌های بین‌المللی است که قصد دارند به این کشور سفر کنند.
  • برخلاف کشور همسایه خود، امارات، از تعداد بسیار کمی ساختمان های مرتفع تشکیل شده است و به نوبه خود منعکس کننده شخصیت سنتی کشور است و تعطیلات عمان را با تجربه بازدید از همسایگان اماراتی خود بسیار متفاوت می کند.
  • مبلغ کرایه اتومبیل چهار چرخ محرک حدود 100 دلار است؛ البته خودروهای سواری معمولی هم با قیمت اجاره 30 دلار در روز در دسترس هستند.
  • حلوای معروف عمانی ها درست شده از میوه، دانه های روغنی، تخم مرغ، عسل، گلاب و ادویه های عمانی است که همراه با قهوه یا خرما سرو می شود.
  • شهر تاریخی مسقط یا در واقع بندر مسقط یکی از بنادر مهم عمان به شمار می رود.
تور عمان پاییز 1401 امرداد