بیش از یک اتوبوس، این یک بیلبورد است

،اصر بسته بندی اتوبوس

مهارت داشتن در همه این موارد شما را به ،وان یک خلاق بازاریابی ضروری می کند.

این منجر به موضوع دومی می شود که در بالا ذکر شد، پوشش پنجره ها. پنجره های اتوبوسی که من و نامزدم دیدیم کاملاً با گرافیک جوهرافشان که روی فیلم پنجره سوراخ دار چاپ شده بود پوشیده شده بود. از دور، به نظر می رسد که این یک سطح صاف و محکم است که تصاویر چاپی با فرمت بزرگ روی آن تولید شده است. اما با توجه به اینکه گرافیک یک تصویر چاپ شده بر روی یک زیرلایه سوراخ شده است، می توان به راحتی به بیرون از اتوبوس نگاه کرد بدون اینکه افراد خارج از اتوبوس بتوانند به داخل آن نگاه کنند. بنابراین وینیل پنجره سوراخ دار مزیت دیگری فراتر از توانایی آن در گسترش ابعاد بزرگ دارد. قالب چاپ گرافیکی در سراسر سطح اتوبوس. این حریم خصوصی است.

کد QR یک دستگاه متقابل رسانه ای است که پلی بین تبلیغات چاپی یا بازاریابی و تجربه اینترنتی است. و تحقیقات بازار مشخص کرده است که هیچ چیز شناخت برند را در ذهن بیننده و همچنین ،یبی از بازاریابی چاپی و آنلاین تقویت نمی کند. قرار گرفتن در معرض تکرار و مداوم، آگاهی از برند را بالا می برد.

غذای آماده

اگر در حال تحقیق در مورد روکش اتوبوس یا هر نوع کاغذ چاپی بزرگ دیگری در کار خود هستید، چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟ در اینجا چند فکر وجود دارد:

  1. یک شرکت بسته بندی خودرو اختصاصی پیدا کنید که بتواند گرافیک را چاپ کرده و آن را نصب کند. این دو مهارت متفاوت هستند. ارزش پرداخت برای هر دو نوع تخصص را دارد.
  2. مدت زم، را که برای بکر بودن به روکش خودرو نیاز دارید در نظر بگیرید. بسته به آنچه خوانده ام، طول عمر یک گرافیک خودرو از دو سال تا شش یا حتی ده سال متغیر است. احتمالاً، این تا حد زیادی به پارک ، خودرو در فضای باز یا در گاراژ بستگی دارد، زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باران، برف و سنگ‌هایی که توسط سایر ترافیک‌ها به سمت خودرو پرتاب می‌شوند، همگی طول عمر روکش خودرو را کاهش می‌دهند. .
  3. با این حال، انتخاب مصالح ساختم، من، تفاوت زیادی ایجاد می کند. اینها شامل بستر (وینیل مخصوص ساخته شده برای روکش وسایل نقلیه) و جوهرهای جوهر افشان (لات،، حلال، اکو حلال یا جوهرهای UV هستند که همگی به طور خاص برای استفاده بیرونی ساخته شده اند). در یک یادداشت جانبی، یکی از مزایای جوهر لات، فراتر از دوستدار محیط زیست بودن آن نسبت به جوهرهای حلال، قابلیت کشش آن است. وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که روکش خودرو با حرارت و ،ب روی سطحی سه بعدی با برآمدگی و فرورفتگی اعمال می شود، انعطاف پذیری جوهر می تواند تفاوت زیادی در نصب، ظاهر و دوام آن ایجاد کند.
  4. همچنین باید ،ب خاصی را که برای ،باندن روکش وینیل چاپ شده وسیله نقلیه به اتوبوس، کامیون یا ماشین خود استفاده می کنید، در نظر بگیرید. این گرافیک های چاپی با فرمت بزرگ را می توان حذف کرد، بنابراین نیازی نیست که روکش خودرو کار رنگ زیرین را از بین ببرد. با این حال، عاقلانه است که روکش خودرو را قبل از طول عمر اعلام شده جدا کرده و تعویض کنید. با گذشت زمان از این نقطه، جدا ، ،ب سخت تر می شود و به طور بالقوه رنگ خودکار زیرین را تهدید می کند.
  5. همچنین ممکن است پوششی از نوعی مانند لمینت یا مانع دیگری در برابر اشعه ماوراء بنفش در نظر بگیرید تا از محو شدن شدت رنگ جوهر افشان در نور خورشید جلوگیری کنید.
  6. اگر فکر می کنید می تو،د گرافیک را خودتان نصب یا اعمال کنید، دوباره فکر کنید. این یک کار کاملا تخصصی است. ارزش هر پنی را دارد که نصاب ماهری پیدا کنید که می داند چگونه وینیل چاپ شده را خم کرده و شکل دهد و آن را در تمام فرورفتگی های وسیله نقلیه بپیچد و بخش های چاپ شده تصویر را طوری روی هم قرار دهد که گرافیک چاپ بزرگ نصب شده به نظر برسد. مانند یک ع، چاپ شده علاوه بر این، گرافیک با ،ب و حرارت و فشار نصب می شود و نصاب ماهر می داند که چگونه از شر چین ها و حباب های هوا خلاص شود.
  7. خبر خوب این است که اگر یک روکش وسیله نقلیه را ،اش دهید یا ضربه بزنید، اغلب می توان آن را تعمیر کرد. لازم نیست کل تصویر را حذف و دوباره نصب کنید. فقط باید ،مت آسیب دیده را پرینت بگیرید و دوباره آن را وصل کنید. و این ممکن است کمک زیادی به افزایش طول عمر یک بسته بندی وسیله نقلیه کند.

وقتی نامزدم به وسیله نقلیه اشاره کرد، من به سرعت تلفن همراهم را بیرون آوردم و چندین ع، گرفتم تا بعداً بررسی شود. اتوبوس برای حمل و نقل محلی بود، بنابراین بزرگ نبود. و ارائه طراحی آن، علاوه بر ذکر نام شرکت، شامل نقشه پس زمینه منطقه، چند تصویر گرافیکی و چندین کد QR بود. رنگ کلی (یا برجسته ترین تن) سبز تیره با سایر نواحی در سایه های روشن تر سبز بود.

اولین مسئله ای که در بالا شروع به پرداختن کردم. اگر می خواهید مواد بازاریابی شما برجسته باشد (در این مورد یک گرافیک با فرمت بزرگ)، اندازه تفاوت ایجاد می کند. پوشاندن کل سطح (در این مورد کل سطح یک وسیله نقلیه) باعث می شود که گرافیک چاپ بزرگ بسیار بیشتر از یک علامت ساده در کنار اتوبوس برجسته شود. گسترده است. بزرگتر از زندگی احساس می شود. و هیچ چیز دیگری وجود ندارد که بیننده را از تصویر گرافیکی منحرف کند (هیچ پنجره قابل مشاهده، چراغ، ضربه گیر یا هر چیز دیگری که بخشی از اتوبوس است).

در اینجا چند فکر وجود دارد:

  1. شخصاً، من فکر می کنم که این یک راه عالی برای بیان خلاق خواهد بود، و برای طراح، که دوست دارند روی تصاویر جسورانه و پیچیده کار کنند، جذاب است. به طور کلی، روکش های وسایل نقلیه مقرون به صرفه هستند، بنابراین آژانس های تبلیغاتی احتمالاً به گرافیست ها نیاز دارند تا این نوع کار را برای مشتریان خود انجام دهند.
  2. فیزیک پشت محصولات (جوهرها، لایه‌ها، پوشش‌ها و همچنین جنبه‌های کلی نصب) را مطالعه کنید تا بتو،د در صورت ،وم ع،برداری را هدایت کنید و با کارکنان چاپ جوهر افشان و نصابان ارتباط آگاهانه داشته باشید. هرچه بیشتر فرآیند فیزیکی و همچنین فرآیند طراحی را درک کنید، بهتر است.
  3. با توجه به کدهای QR که در طراحی روکش وسایل نقلیه گنجانده شده اند، ممکن است بخواهید بازاریابی بین رسانه ای (اثر هم افزایی ،یب بازاریابی چاپی با بازاریابی دیجیتال) را مطالعه کنید.

من و نامزدم روز دیگر رانندگی می‌کردیم، و او به اتوبوسی اشاره کرد که کاملاً گرافیکی پوشیده شده بود. حتی پنجره ها هم پوشیده بود. و چندین کد QR به صورت استراتژیک قرار داده شده بودند تا سایر رانندگان بتوانند از آنچه اساساً یک بیلبورد بود استفاده کنند.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

من همچنین موادی مانند این را در پنجره‌های داخلی رستوران‌ها، در مغازه‌هایی در یک مرکز ،ید در حال ساخت (برای جلوگیری از ،مت‌های تخته‌شده ناخوشایند و برای تبلیغ پیشنهادات برند مستاجر آینده) دیده‌ام. من حتی گرافیک‌های چاپی با فرمت بزرگ را دیده‌ام که بر روی مواد سوراخ‌دار مشابهی که روی نرده‌های بیرونی کشیده شده‌اند تا یک شرکت را به روشی جذاب تبلیغ کنند.

و سومین مزیت چنین روکش اتوبوسی (یا بسته بندی وسیله نقلیه یا بسته بندی ناوگان) این است که وقتی کدهای QR را اضافه می کنید، امکان مکالمه دو طرفه بین مصرف کننده و برند را فراهم می کنید. شخصی (مثل خودم) که اتوبوس را می بیند و تحت تأثیر قرار می گیرد (یا اطلاعات بیشتری می خواهد) می تواند دوربین تلفن همراه خود را به سمت تصویر سیاه و سفید اتوبوس بگیرد و با استفاده از نرم افزاری که می تواند در تلفن همراه بارگیری شود، او یا می توان او را به یک وب سایت هدایت کرد. احتمالاً پس از رسیدن به این وب سایت، فرد علاقه مند می تواند اطلاعات بیشتری را درخواست کند، یا برای تعامل با شرکت ایمیل یا تماس بگیرد.

از این گذشته، ما به طور موثر هر روز با تعداد زیادی آگهی بمباران می‌شویم (بسته به آنچه می‌خو،د از 6000 تا 10000 آگهی). و همه چیز از بیلبورد گرفته تا جعبه غلات واقعاً یک تبلیغ است. همه چیز برای جلب توجه شما با هر چیز دیگری رقابت می کند.

در تبلیغات، هر چیزی که برجسته باشد، برند را تبلیغ می کند. و مانند بطری‌های موجود در فروشگاه‌های مواد غذایی که دارای آستین‌های کوچکی هستند که گرافیک را در هر اینچ از محصول کشیده‌اند، اتوبوسی که با گرافیک پوشانده شده است از هر وسیله نقلیه دیگری در جاده متمایز است.

برای اینکه کمی اطلاعات بیشتر به شما بدهم، این محصول مش (از نظر من) کمی شبیه مش پنجره 60/40 است که من تبلیغ کرده ام (که احتمالاً به درصد چاپ شده در مقابل چاپ نشده – از کل 100 درصد مساحت کل اشاره دارد. در غیر این صورت وینیل جامد و بدون سوراخ برای چاپ جوهر افشان با فرمت بزرگ).


این مطلب در تاریخ دوشنبه 26 دسامبر 2022 ساعت 6:45 بعد از ظهر ارسال شده است و تحت ،وان چاپ بزرگ ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2022/12/custom-printing-more-than-just-a-bus-its-a-billboard/

پس از تأمل بیشتر، این سه حوزه ای بود که فکر می کردم ممکن است برای شما به ،وان خوانندگان وبلاگ PIE جالب باشد:

  1. افزایش قدرت بازاریابی با یک گرافیک بزرگ.
  2. پوشاندن پنجره ها بدون ایجاد مانع در دید
  3. استفاده از کدهای QR برای هدایت ترافیک به وب سایت یک برند.
تجزیه و تحلیل Bus Wrap