بک لینک چیست : چطور بدون جریمه بک لینک بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

بهتر هست که اینکار رو نکنید، خودتون رو بگذارید جای گوگل، آیا دلیلی داره وبسایتی با IP کشوری متفاوت به وبسایت دیگری لینک بده و بخواد در موردش صحبت کنه؟ به خصوص که زبان دو کشور هم متفاوته. تصویر محصول شما احتمالا از نظر گوگل جدید و برای کاربر جذاب بوده است در نتیجه در بخش تصاویر نمایش داده میشود. در این شرایط آمار گوگل سرچ کنسول شما فریبنده بوده و تصور میکنید که در این عبارت جایگاه مناسبی داشتید. در حال حاضر راهی برای عدم نمایش این رتبه در سرچ کنسول نیست و این اتفاق (یعنی نمایش تصویر شما) یک مشکل محسوب نمیشود. به بیان ساده تر تجربه کاربری یعنی راحتی کاربر هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن به شرطی که به سئو سایت آسیبی نزند. «سهیل بحرکاظمی» دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

  • این موضوع همچنین تاثیر آن بک لینک را بر سئوی سایت شما را تعیین می‌کند.
  • این مورد نشان می‌دهد که گوگل ارزش بیشتری برای برخی از لینک‌های «nofollow» حاصل از صفحات قدرتمند قائل است.
  • حالا باید منتظر بمانید تا گوگل بک‌لینک شما را پیدا کند و آن را ارزش‌گذاری کند.
  • پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر این موضوع به مقاله خرید بک لینک مراجعه نمایید.
  • من داشتم دنبال یک دستور برای می گشتم که با سایت شما مواجه شدم.

جایی که پرمخاطب باشد، لینک‌ها را حذف نکنند و با زمینه کاری‌تان نیز مرتبط باشد. به این صورت که در شبکه‌های اجتماعی مختلف حساب کاربری ایجاد می‌کنید و لینک وب سایت خود را در آن قرار می‌دهید. پس فاکتور مهم دیگری که در مورد بک لینک‌ها مطرح می‌شود، اعتبار سایتی است که از آن لینک می‌گیرید. دایرکتوری ها سایتهایی هستند که لینک سایتهای دیگر را با توجه به موضوع فعالیت آنها در سایت خود قرار می دهند و شما با ثبت لینک سایت خود در انها می توانید بک لینک قویی دریافت نمایید. وبلاگهای مرتبط با کلمات کلیدی خود بسازید و در میان مطالب آنها لینک به سایت خود دهید تا کاربران آن وبلاگها از طریق آن لینک ها وارد سایت شما شوند. در کنار موارد بالا بسیاری تکنیک های دیگری وجود دارد که بک لینک های شما را مفید و یا مضر می کند.

بک لینک چیست : چطور بدون جریمه بک لینک بگیریم؟-بک لینک گلدلینک با توجه به اهمیت همین مسئله، روز به روز به تعداد روشهای خلاقانه ای که برای لینک سازی استفاده میشوند، اضافه میشود. شما می‌توانید با پیدا کردن چنین وبلاگ‌هایی که با محتوای سایت شما همخوانی دارند، اقدام به نوشتن پست مهمان کنید و در آن، بک لینک قرار دهید. این راه هم باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود و هم به رتبه گرفتن سایت کمک می‌کند. بدون بک لینک، شانس زیادی برای رشد سئوی سایت نخواهید داشت و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو اتفاق نمی‌افتد.

ایجاد دارایی قابل لینک

در هر حال، بعد از اینکه تصمیم تان را گرفتید، ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید که چطور باید به سایت لینک بدهید. از نظر گوگل، اعتبار بک لینکی که در میان یک محتوا یا همان بدنه وب سایت باشد، بیشتر از بقیه بخش هاست است. اگر وبسایت شما محتوایی بسیار باکیفیت و معتبر منتشر می‌کند حتماً ویکی‌نویس‌ها از آن برای ویرایش صفحات استفاده خواهند کرد و در قسمت منابع لینک می‌دهند. البته صبر کردن برای بک‌لینک گرفتن از ویکی‌پدیا کار منطقی نیست. در روش رپرتاژ، مقاله‌ یا خبری را برای یک وبسایت دیگر مثل وبسایت‌های خبری می‌فرستید تا منتشر کند.

بدین ترتیب، می‌توانید فرصت‌های گرفتن بک لینک که فقط در حوزه کاری شما وجود دارند را پیدا کنید. در نهایت URL آن اسکرین شات را در جستجوی معکوس تصویر گوگل قرار دهید. و لیستی از جاهایی که آن نویسنده در آنها پست مهمان منتشر کرده است را بدست خواهید آورد. ممکن است حتی آن شخص محتوای شما را در یک شبکه اجتماعی نیز به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب لینک بیلدینگ برای آن منبع یا پست شما استارت می‌خورد.

انتشار رپرتاژ یا ثبت بک لینک ساید واید یکی از کارهایی است که برای دریافت خدمات بک لینک انجام می‌شود. در صورتی که محتوای شما به اندازه کافی جذاب و مفید باشد، کاربران بر روی لینک‌های شما کلیک کرده و وارد سایت شما خواهند شد. یکی از عوامل تاثیر گذار روی رتبه بندی گوگل، بازدید کاربران از طریق کلیک بر روی لینک‌ها است.

روی آیتم‌های لینک پذیر سرمایه‌گذاری کنید

به بیان ساده، این اعتبار از طریق بک‌لینک به سایت شما انتقال پیدا می‌کند. به همین دلیل، زمانی که بک‌لینک را از سایتی معتبر دریافت می‌کنید، گوگل وزن بیشتری را برای آن در نظر می‌گیرد و این کار سبب افزایش ترافیک ناشی از افزایش بازدید در گوگل خواهد شد. البته گرفتن بک‌لینک با دشواری‌هایی همراه است که در ادامه همین مطلب، راه‌های دریافت بک‌لینک را نیز همه چیز در مورد بک لینک بیان می‌کنیم.

این که چه سایتی به شما لینک می‌دهد مهم‌ترین شاخص در کیفیت بک‌لینک است. هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک آز آن سایت ارزش بیشتری دارد. بک لینک ها به ویژه برای سئو ارزشمند هستند زیرا نشان دهنده یک “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر هستند. در اصل، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که دیگران برای محتوای شما تضمین می کنند. یکی از مهترین استراتژی ها جهت دریافت بک لینک بررسی سایت های رقبا است. یکی از مهمترین وظایف شما به عنوان سئوکار این است که بررسی نمایید رقیب شما از کجا بک لینک تهیه نمود و پس از بررسی کیفیت آنها براحتی می توانید از همان منابع بک لینک های خود را تهیه نمایید.

پست میهمان برای گرفتن بک لینک سایت