به‌روزرسانی مدیر تصفیه شرکت چاپ وارویک در مورد پیشرفت

در بی،ه ای در آن زمان، برادران گفتند هفته چاپ این شرکت که حدود 45 پرسنل داشت، متحمل «زیان‌های تجاری قابل‌توجهی در سال‌های اخیر» شده است و – ناتوان از جلوگیری از زیان – تصمیم دشواری برای توقف تجارت برای جلوگیری از زیان بیشتر گرفته است.

انتظار می رفت دارایی های شرکت در آن زمان از بدهی ها و هزینه های آن بیشتر باشد. واحد کارخانه 1420 متر مربعی آن از طریق EHB Reeves Commercial به قیمت 1.75 میلیون پوند به فروش رسید در حالی که کارخانه و تج،ات آن توسط Eddisons فروخته می شد.

این چاپگر قدیمی متعلق به خانواده تجارت خود را در 5 آگوست متوقف کرد و در 8 اوت به طور داوطلبانه اعضا را تصفیه کرد و اندرو کلسال و لی گرین از Larking Gowen به ،وان انحلال دهندگان مش، منصوب شدند.

اما در به روز رس، ارائه شده به هفته چاپ بنا به درخواست این هفته، کلسال تأیید کرد که کارخانه “اموال آزاد فروخته نشده باقی مانده است و به وضوح برای بازگرداندن به طلبکاران بسیار مهم است”.

این پرونده دائما در حال بررسی است و در صورت تغییر شرایط، در مرحله اول با طلبکاران تماس خواهیم گرفت.»


یکی از مدیران تصفیه مش، شرکت چاپ وارویک که تابستان گذشته تعطیل شد، از پیشرفت پرونده به‌روزرس، شده است.

شرکت چاپ وارویک مجلاتی را برای ناشران مستقل چاپ می کرد – طبق وب سایت آن بیش از 3000 ،وان در سال – و طیف وسیعی از محصولات چاپ تجاری عمومی. مشتریان شامل شورای شهرستان وارویک شایر، پلیس وارویک شایر، NHS و انجمن محوطه سازی بالی بودند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/warwick-printing-company-liquidator-updates-on-progressوی افزود: بدهکاران همچنان در حال جمع‌آوری هستند و به زودی با ،، که دلایلی برای عدم پرداخت پیدا می‌کنند، برخورد قانونی خواهیم کرد.

این ،ب و کار، مستقر در آبگرم لیمینگتون، در سال 1946 تأسیس شد و به مدت 36 سال تحت مالکیت خانواده یانگ بود. برادران پل و آلن یانگ پس از مرگ پدرشان جان در اوا، سال 2018 شرکت را بر عهده گرفتند.

بعداً در ماه اوت، روسای شرکت گفتند مطمئن هستند که می تواند تمام بدهی های خود را پرداخت کند، مشروط بر اینکه به قیمت مورد انتظار برای کارخانه خود دست یابد.

«در مورد عدم پرداخت بستانکاران تا سالگرد [the early August timeframe for completion, as set out in the Declaration of Solvency filed by the Young brothers last August] سپس اگر چنین شد، باید با طلبکاران تماس بگیریم و توصیه کنیم که احتمالاً باید شرکت را در انحلال داوطلبانه طلبکار و همانطور که در قانون ذکر شده است، قرار دهیم.