بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تا 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز

همچنین، درایو ذخیره‌سازی به جای HDD یک NVMe SSD است تا سرعت عملکرد بالا را از دست ندهید. برای استفاده از این مشخصات قدرتمند، دل لپ تاپ Inspiron 5510 را با پردازنده Core i H اینتل تامین کرده است. این یک پردازنده 4 هسته ای 8 رشته ای است که ممکن است در مقایسه با بسیاری از گزینه‌های دیگر کمی ضعیف باشد، اما همچنان عملکرد پایداری را برای برنامه‌های معمول ارائه می‌دهد. در پایان انتخاب‌هایمان، ما یک لپ تاپ بازی عالی دیگر از ایسوس داریم. سری لپ‌تاپ‌های ROG ایسوس همیشه یک انتخاب مطمئن برای گیمرها بوده است، حتی گزینه‌های سطح خواندن صفحه اصلی پایه.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تا 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز ن روزها با توجه به افزایش قیمت ارزهای خارجی، باید در خرید خود دقت بسیاری به خرج دهید؛ خصوصاً اگر با یک لپ‌تاپ گیمینگ روبرو باشیم. در ادامه با بررسی کلی این لپ‌تاپ زیبا، نازک و قدرتمند همراه ما باشید. صفحه کلید با به نور پس زمینه به رنگ قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه لپ تاپ روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را بوجود آورده است.

پردازنده مرکزی‌اش Intel Core i H و پردازنده گرافیکی‌اش GeForce RTX 1650 است که در کنار حافظه 512 گیگابایتی از جنس SSD و حافظه کش 8 مگابایتی توان پردازشی قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از بهترین و حرفه ای ترین و قدرتمندیترین لپ تاپ های گیمینگ میتواند به لپ‌تاپ ایسر مدل Predator Helios 300 اشاره کرد این لپ تا جزو زیباترین لپ تاپ گیم بوده که هنگام کار کردن با این لپ تاپ حس خوبی به شما منتقل میشود. پس هر چقدر که دلتان بخواهد می‌توانید بازی روی آن نصب کنید و از انجام بازی‌های سنگین لذت ببرید؛ چون این لپ تاپ گیمینگ ایسوس قدرتمند همه آن‌ها را به خوبی اجرا خواهد کرد. از ویژگی‌های سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ MSI مدل GE76، می‌توان به کارت حافظه SSD، ۱ ترابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان (آبان

لپ تاپ از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند که برای ورود بیومتریک به لپ تاپ کاربرد دارد و لنوو سعی کرده است که از فناوری برتر روی آن استفاده کند. ظرفیت باتری این لپ تاپ هم ۴۵ وات ساعت است و از ۳ سلول تشکیل یافته است. کیبورد این محصول دکمه‌های با کیفیتی دارد و بدون نور پس زمینه در اختیار شما خواهد بود. از مزایای دیگر این لپ تاپ می‌توانیم به پردازنده گرافیکی MX450 اشاره کنیم که می‌تواند برای اجرای بازی‌های نسبتا متوسط مناسب باشد. لپ تاپ ویوو بوک پرو جدید را می‌توانید با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی دریافت کنید.

برای تهیه یک سیستم کامپیوتری با بودجه حدود 30 میلیون تومان انتخاب های گسترده ای پیش روی شما است و می توانید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود سیستم ایده آل خود را اصطلاحاً جمع کنید. از آنجایی که افرادی که این مقدار بودجه را صرف خرید سیستم می کنند اکثرا قصدشان بازی کردن است، ما هم سیستم پیشنهادی خود را به گونه ای انتخاب کرده ایم که برای اجرای بازی های کامپیوتری بهترین عملکرد را داشته باشد. از ویژگی های بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون تومان می توان به دارا بودن پردازنده قوی از نوع Core i7 و دارا بودن حافظه رم RAM در سطح بالا اشاره کرد.

بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف‌ وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ ها را بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید. لپتاپ ایسوس مدل n56 ، لپ تاپ فوق العاده خوبی بود البته کمی قدیمی شده.

این لپ تاپ که مجهز به گرافیک قدرتمند RTX 3050 با حافظه گرافیکی GDDR6 128 Bit می باشد، از پس تمام بازی های روز با بالاترین تنظیمات بر می آید. لپ تاپ Aspire 7 یکی از زیباترین محصولاتی است که می‌توانید از طریق برند ایسر آن را تهیه کنید. ابعاد آن ۳۶۳.۴ در ۲۵۴.۵ در ۲۳.۳ میلی‌متر است و با وزن ۲.۱۵ کیلوگرمی می‌توانید آن را تهیه کنید. لپ تاپ از اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و با پنل IPS می‌توانید به سراغش بروید. رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و با حالت مات همراه شده است.

  • لپ تاپ های گیمینگ در برند ها و دسته بندی های بسیاری تولید و عرضه می‌شوند.
  • پس باید بدانید قبل از خرید محصول مورد نظرتان تا حد امکان درباره آن اطلاعات جمع کنید تا بعدا پشیمانی به بار نیاید.
  • اگر با این مورد روبرو شدید مدل دقیق پردازنده گرافیکی را بپرسید و کد آن را برای مقایسه و بررسی کامل، یادداشت کند.
  • و در کل باید بگوییم که لپ تاپ های زیر 30 میلیون تومان (بالای 20 میلیون) اکثرا توانایی انجام هرکاری را دارند حتی اجرای باکیفیت برخی از بازی ها.

با دانستن مشخصات سی پی یوهای متفاوت این برندها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. گرچه رایانه‌های رومیزی به دلیل امکان توسعه دسکتاپ، بهترین رایانه‌ها برای گیمینگ‌اند، ولی این دلیل نمی‌شود که چشمانمان را روی لپ تاپ‌های گیمینگ ببندیم. مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های گیمینگ، سخت‌افزار قدرتمند و حمل آسانشان است.

لپ تاپ Pavilion Gaming 15 اچ پی (8GB 512GB SSD)

یکی از مدل‌‌های جدید، خوش ‌ساخت و زیبای شرکت ایسر، «Aspire A715-75G-52C2» بوده که با رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. این دستگاه از نسل دهم پردازنده‌های اینتل با مشخصات Core i H بهره گرفته است که با سرعت زیاد تا 4.5 گیگاهرتز، توان انجام برنامه ‌ها و کارهای گرافیکی‌، سنگین و حرفه ‌ای را دارد. در این جستار به معرفی بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان پرداخته‌ایم. در ادامه چندین مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ زیر 30 میلیون را برای شما آورده ایم که به انتخاب آگاهانه شما کمک خواهد کرد. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel UHD for 11th Gen که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی بسیار قوی Geforce RTX 3050ti که دارای 4 گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.

لپ تاپ ایسوس تاف دش F15

Macbook Air 2020 نام محصول دوست داشتنی از برند اپل بوده است که در زمینه های مختلفی میتواند نیازهای شمارا بدون مشکل به انجام رساند. در سی پی یو مرکزی این لپ تاپ از تراشه M1 با هشت هسته استفاده شده است که بی شک میتواند سرعت و کارایی خوبی را در اختیارتان قرار دهد. همانطور که از نام محصول مشخص است این لپ تاپ در سال 2020 عرضه شده ولی با این اوصاف توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید و در لیست های بسیاری ویژگی های خود را در معرض دید عموم قرار دهد. با Acer Swift X SFX14-41G-R1S6، یک صفحه نمایش 14 اینچی FHD IPS با 100٪ sRGB و نزدیک به 300 نیت سطح روشنایی دریافت می‌کنید. چنین سطوح روشنایی بالا باعث می‌شود لپ تاپ کاملاً قابل استفاده باشد، حتی در نور طبیعی. Acer Swift X SFX14-41G-R1S6 از 16 گیگابایت رم LPDDR4X بهره می‌برد تا سرعت عملکرد این لپ تاپ حتی تحت بار زیاد کاهش پیدا نکند.