بلوز و پیراهن مردانه فروشگاه تاپ من

برای ست کردن با شلوار پارچه ای مردانه مدل راسته این مدل پیراهن مناسب است. خرید پیراهن مردانه سفید رسمی برای تکمیل تیپ رسمی مردانه ضروری است. پیراهن جین مردانه یکی از محصولات کاربردی و پر طرفدار است که با شلوار جین در تیپ روزمره به خوبی ست می‌شود. انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه در بهار و تابستان کاربردی و محبوب هستند. پوشاک مردانه سله بن از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در رنگ ها و مدل ها متنوع طراحی و تولید می‌شوند. سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید.

  • همیشه اختلاف دقت نمایشگرهای مختلف در نمایش رنگ وجود دارد، به همین دلیل ممکن است رنگ محصول دریافتی کمی متفاوت به نظر برسد.
  • پیراهن‌های آستین کوتاه برای فصل بهارو تابستان و آستین بلندها برای پاییز و زمستان مناسب هستند و به دلیل الگوی دقیقی که دارند بهتر است سایز دقیق خود را تهیه کنید تا جذاب‌تر به نظر برسید.
  • به دنبال ارائه تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید اینترنتی لباس برای مشتریان می‌باشیم.
  • ۳- اگر پیراهن رنگ تیره انتخاب کرده‌اید ، می‌توانید هم با شلوار روشن و هم با شلوار تیره آن را ست کنید.
  • ۴- دقت کنید اگر قصد خرید پیراهن‌های جین را دارید ، باید بدانید این نوع پیراهن‌ها را می‌توانید با شلوارجین روشن و یا تیره ست کنید.
بلوز و پیراهن مردانه فروشگاه تاپ من

که در استایل های رسمی، کژوال و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه پوشاک فایو دارای تنوع بسایر خوبی از انواع پیراهن می‌باشد که هم به صورت حضوری در 5 شعبه فروشگاهی پوشاک در کرج و هم به صورت اینترنتی به سراسر پیراهن هاوایی سفید ساده ایران ارسال می‌کند. پیراهن مردانه چهارخانه هم مدل دیگری در میان پیراهن‌های مردانه است که برای استایل‌های اسپرت یا نیمه‌ رسمی مناسب می باشد و ترکیب آن با انواع شلوار کتان ، استایلی جذاب را پدید می آورد. پیراهن های چهارخانه ی مردانه عموما به چهارخانه ریز و درشت تقسیم می شوند.

اگر قصد خرید انواع پیراهن مردانه را دارید، این بهترین فرصت استثنایی است که پیش روی شما کاربران عزیز قرار می گیرد. اگرچه مراکز فروش بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند اما دسترسی راحت، اعتماد، سطح کیفیت بالا مناسب بودن قیمت و مشتری مداری همگی شرط انتخاب یک مرکز فروش مناسب است. شما نیز جزو مشتریان خوش شانس این مجموعه بزرگ و پر آوازه باشید. این مدل پیراهن مردانه در رنگ های متنوعی موجود است رنگ سفید وآبی پاستیلی آن بسیار زیبا است ومناسب ست کردن با یک شلوارک در همین طیف رنگ است. البته باید گفت که پیراهن مردانه جدیدی از جنس کتان در بازار وجود دارد، که کمی الیاف پنبه در آن بکار رفته وهمین امر سبب کمتر چروک شدن آن می شود . در یک کمد لباس مردانه باید کت و پالتوهایی را کنار تی‌شرت و پولوشرت‌ ساده و اسپرت باشد.

اگر دود سیاه بود و نخ در خود جمع شد، از الیاف مصنوعی است و اگر پودر شد و دود سفید داشت، آن لباس نخی خالص است. استفاده از الیاف ساخته دست انسان کیفیت خوبی ندارند اما در مقایسه با پیراهن‌های پنبه‌ای قیمت پایین‌تری دارند. پارچه‌های پنبه‌ای و نخی، جذب رطوبت کافی، دوام و شکل‌پذیری نسبتاً خوبی روی بدن دارند. پیراهن های نخی پوست را دچار خارش نمیکنند و باعث اذیت پوست نمیشوند و لطیف بودن جنس الیاف آن طرفداران زیادی را به خود اختصاص میدهد. اغلب پیراهن های مردانه در قسمت زیر سینه مقداری تنگ میشوند تا استایل شمارا جذاب تر نشان دهند ولی این مقدار نباید بیش از حد زیاد باشد. دقت کنید شما اگر شکم چاقی دارید بهتر است پیراهنی را انتخاب کنید که کمر آن کمی گشاد باشد تا استایل شما را دگرگون کند.

در انتخاب پیراهن مردانه یقه را طوری انتخاب کنید که به راحتی ببندد بطوریکه دو انگشت در آن جای بگیرد.اگر شما از کراوات یا پاپیون استفاده میکنید یقه پیراهنتان اگر کمی بزرگتر یا کوچکتر باشد موردی ندارد. در انتخاب و خرید پیراهن مردانه باید توجه داشته باشید که سایز سرشانه های پیراهن نه تنگ باشد و نه گشاد، باید طوری پیراهن را انتخاب کنید که سرشانه آن کمی بزرگتر از سرشانه های شما باشد. در لباس بالاتنه جای مانور دادن برای خلاقیت در طرح و رنگ وجود دارد. در مواقعی نیاز است که از شکل و فرم پیراهن ساده درآمد و از پیراهن فانتزی همراه با رنگ‌های زنده، استفاده کرد.