بسته بندی، آخرین و شاید مهم ترین مرحله

سپس می خواهید همه اینها را روی هر کارتن و به طور کلی روی اسکیت یادداشت کنید، بنابراین می توان موجودی دقیقی را در خانه تکمیل تهیه کرد، و به این ترتیب افراد جمع آوری و بسته بندی می توانند گروه هایی از اقلام را برای ارسال جمع آوری و بسته بندی کنند. به مشتریان پرداخت کننده

این در واقع به آموزش من در زمینه چاپ تجاری افزوده شد تا یاد بگیرم چگونه یک اسکید را بسته بندی کنم، یک اسکیت را با پ،تیک شفاف بپیچم، یک پالت گردان موتوری را کار کنم و یک آسانسور باربری را راه اندازی کنم. تمام این تجربه و اطلاعات مستقیماً مربوط به بسته بندی و حمل و نقل کارتن های کتاب چاپی یا هر محصول چاپی دیگری بود.

پوشش های محافظ

کارتن ها

به خصوص اگر تیراژ چاپ شما طول، باشد و احتمالاً قرار است در مدت طول، بسته شود، ممکن است به یک خانه تکمیل نیاز داشته باشید. اگر چنین است، می‌خواهید روی هر کارتن (و روی هر اسکیت با استفاده از “پرچم پالت” که در اصل فقط یک نماد روی کاغذ است) دقیقاً چند کارتن و چند کتاب، پوشه جیبی و غیره را یادداشت کنید. .، هر کارتن حاوی

وزن کارتن ها

به‌جای بسته‌بندی کوچک (و همیشه می‌تو،د هزینه این روش‌های مختلف را هنگام پیشنهاد کارتان بپرسید)، می‌تو،د برگه‌های لغزشی را بین اقلام یا گروه‌های جداگانه قرار دهید. ورق لغزنده فقط یک تکه کاغذ است که از ساییدگی دو مورد چاپ شده مجاور به یکدیگر جلوگیری می کند. یا می تو،د پشته های کاغذی از محصولات چاپ شده را با هم ببندید یا حتی اقلام نوار ،تیکی را با هم.

از جمله چیزهای دیگری که یاد گرفتم این بود که همه چیز باید خشک بماند. این موضوع در مورد چند کارتن کتاب نیز صدق می کند، شاید دو برابر شود، زیرا کتاب های چاپی و کاغذی که از آن ساخته شده اند مانند اسفنج عمل می کنند. روکش پ،تیکی که ما استفاده کردیم (تصور کنید اسکیت را با لفاف ساران بپیچید) به ویژه در صورتی مفید است که کتاب‌های شما برای مدت طول، در یک خانه تکمیل باشند، زیرا این روکش رطوبت را از رسیدن به کارتن‌های محصولات چاپی محافظت می‌کند.

همچنین بسیار مهم است که بد،د اسکیت های پیچیده چگونه تحویل داده می شوند. آیا مقصد دریافت کننده دارای ،ه بارگیری است؟ ی،ی آیا شخصی با لیفتراک یا پالت گردان می تواند مستقیماً از ،ه بارگیری به عقب کامیون تحویل (در همان سطح) برود و اسکیدها را بازیابی کند؟ یا اینکه کامیون تحویل باید یک دروازه آسانسور داشته باشد (یک آسانسور کوچک در پشت کامیون تحویل برای پایین آوردن لغزش ها روی زمین). اگر مورد دوم باشد، آیا کار بسته بندی شده باید جدا شود و به صورت کارتن جداگانه با دست، با کامیون دستی، از طریق ساختمان و بالابر آسانسور تحویل داده شود؟ بدیهی است که این کار برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت زیرا شامل کارهای اضافی زیادی با دست و بلند ، اجسام سنگین خواهد بود.

هدف تصمیم گیری زودهنگام در مورد همه این موارد و ارائه فایل های هنری است که عرضه کننده چاپ تجاری می تواند از آن برای افزودن بر،ب ها، شابلون ها یا حتی یادداشت های دست نویس روی کارتن ها استفاده کند، بنابراین پس از بسته بندی و تحویل کار، همه چیز مرتب می شود.

بنابراین، همه کارتن ها، به جز یک مورد، احتمالاً باید دقیقاً به همان تعداد محصول باشند. کارتن باقیمانده که به این صورت بر،ب گذاری شده است، حاوی تعداد کمتری از اقلام است که کل را کامل می کند.

غذای آماده

دوام خود کارتن ها نیز موضوعی است که باید در نظر گرفته شود. آنها باید بتوانند ضرب و شتم را تحمل کنند. من هرگز این کار را نکرده‌ام، اما می‌دانم که می‌تو،د کارتن‌های دو جداره را مشخص کنید، که همانطور که از نامشان پیداست، یک لایه محافظ دیگر اضافه کنید.

بسته بندی شرینک یکی دیگر از گزینه های خوب است که چاپ آن اشاره می کند. می‌تو،د اقلام را به‌صورت جداگانه کوچک کنید (مثلاً اگر کار شما یک کتاب چاپی با صحافی طول، است)، یا می‌تو،د اقلام را در تعداد خاص گروه‌بندی کنید (یا «به‌راحتی»، به این م،ی که عرضه‌کننده چاپ تجاری شما می‌تواند تصمیم بگیرد که چه تعداد. با هم گروه).


این مطلب در تاریخ دوشنبه 13 فوریه 2023 ساعت 2:56 بعد از ظهر ارسال شده است و در زیر کارت ویزیت، بسته بندی ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/02/custom-printing-packing-the-final-and-perhaps-most-important-step/احتمالاً UPS و اداره پست ایالات متحده و همچنین سایر شرکت های حمل و نقل دارای محدودیت وزن هستند. چاپگر شما احتمالاً اینها را می داند، اما بررسی هوشمندانه است. اگر هدف این باشد که کارتن محصولات چاپی را به ،وان یک واحد در نظر بگیرید، این هدف شما را ش،ت می دهد که باید یک کارتن را باز کنید، برخی از اقلام را بردارید، و سپس آن را دوباره مهر و موم کنید، فقط برای برآورده ، شرایط تحویل. پس از قبل برنامه ریزی کنید.

علاوه بر این، جزئیات باعث می‌شود بخش بسته‌بندی کار شما، که از بسیاری جهات مهم‌ترین بخش است، تضمین کند که هر یک از آیتم‌های چاپ شده در روزی که توسط کاربر نهایی دریافت می‌شود، بکر و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، همانطور که از چاپ بیرون می‌آیند. و از صحافی خارج شد.

همه این اطلاعات بسته به نیاز شما می تواند به همان اندازه ساده یا پیچیده باشد. چاپ آن توجه دارد که در بسیاری از موارد، ،باندن یک کپی از آیتم چاپ شده (شاید یک بروشور) به جعبه کافی است. در موارد دیگر، به ،وان مثال، برای یک ناشر کتاب، ممکن است زبان خاصی به اضافه یک بارکد و حتی در برخی موارد یک کد QR برای نشان دادن ،وان، ناشر و شاید هزینه وجود داشته باشد. در این مورد، اطلاعات شابلون روی کارتن ها یا حتی بر،ب های چاپ شده مورد نیاز است.

کار با کارتن های بسته بندی شده به ،وان یک واحد (به جای 50 کارتن مجزا که هر کدام شامل 20 کتاب است) نیز مهم است. چاپ آن. قرار دادن کارتن ها روی هم، مانند آجر روی هم، پشته ها را محکم می کند و همه چیز را کنار هم و ثابت نگه می دارد. همچنین، به یاد داشته باشید که سنگین ترین کارتن ها را در ،مت پایین بسته بندی کنید. بستن تسمه کارتن ها و بسته بندی بسته بندی کارتن ها به لغزش نیز کمک می کند.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

تصویر بالا گویای همه چیز است. فرض کنید ماه ها روی یک کتاب چاپی با صحافی کامل کار کرده اید، آن را نوشته و ویرایش کرده اید، شاید ع، بگیرید، صفحات را عاشقانه طراحی کرده اید تا محتوا را به نمایش بگذارید. هنگامی که کار چاپ شد و سپس تحویل داده شد، ما همیشه فرض می‌کنیم بدون حادثه، به دفتر شما می‌رسد و همه به شما می‌گویند که چقدر خوب به نظر می‌رسد. اما شاید این اتفاق نیفتد. ممکن است کار توسط یک کارمند جدید به اشتباه بسته‌بندی شده باشد، یا از روی لغزش بیفتد و به سختی زنگ بزند، بسته‌بندی مقوایی را بریده و یک یا چند کتاب چاپی را بشکند. یا شاید کارتن به طور تصادفی در حین طوفان باران در یک گودال افتاده است.

حدود پنج سال زم، که من و نامزدم در سالن‌های سینما بنرها و پایه‌ها نصب می‌کردیم، یک کنسرت جانبی هم داشتیم که برای Chanel کار می‌کردیم. ما نمایشگاه هایی را برای کاربرد آرایش نصب کردیم، و این شامل مونتاژ پایه های بنر و سایر گرافیک ها و همچنین مبلمان بود. نیازی به گفتن نیست که محتویات دو اسکید (که به ،وان پالت نیز شناخته می شود) که برای هر نصب Chanel دریافت کردیم، وزنی معادل 1000 پوند یا بیشتر داشت (مقایسه با یک کتاب چاپی در کارتن).

چه باید کرد؟

بر،ب زدن

بسته بندی اسکید

به ،وان مثال، این یکی از دلایلی است که من هرگز نتوانستم چاپگری را تهیه کنم تا شاید دو یا ده کارتن کتاب چاپی را تمام کند و سپس آنها را زودتر تحویل یا پست کند، در حالی که بقیه کار چاپ تمام شده و بسته بندی شده است. ترانزیت کارهایی (از جمله بسته بندی چند کتاب) که به صورت تکه تکه انجام می شوند، اغلب اشتباه انجام می شوند. یا به جای ،ید زمان، کار را کند می کنند. در واقع یک چاپگر بود مایل به ارسال یک محموله زودهنگام و جزئی بود، اما این فرآیند هزینه گزافی داشت و برنامه را ،اب می کرد.

شما دریفت من را دریافت می کنید. کار کامل نمی شود مگر اینکه همه نسخه ها را در شرایط بکر به مک، که مشخص کرده اید تحویل دهید. بسته‌بندی و حمل و نقل بخش‌های حیاتی این فرآیند هستند، حتی اگر برای ا،ر مردم کاملاً نامرئی باشند – تا زم، که مشکلی پیش بیاید.

،اشیدن مسئله دیگری است که باید از آن اجتناب کنید. زم، که طراح و سپس مدیر هنری بودم، همیشه جلد کتاب، پوشه های جیبی و هر چیز دیگری را با پوشش زیاد جوهر می پوشاندم. چه پوشش آبی باشد، چه پوشش UV، یا لایه لایه یا مایع، این پوشش از محصولات چاپ شده در حال حمل در کارتن محافظت می کند.

یکی از انتخاب‌های مرتبطی که هنگام تعیین کتاب‌های با جلد کوچک برای یکی از مشتریانم انجام دادم این بود که چاپگر کتاب‌های جداگانه را بپیچد و سپس آن‌ها را در «میل‌های بامپر پایان» قرار دهم. اینها دارای ،دهای مقوایی بودند که به طور خاص برای جذب ضربه ساخته شده بودند، دقیقاً مانند سپر اتومبیل. قبل از اینکه کتاب چاپی آسیب ببیند (نه تنها در حین انتقال از چاپگر، بلکه در ارسال پست به مشتری نیز)، پست‌کننده انتهای ضربه‌گیر ضربه مغزی را جذب می‌کند. باز هم، در نظر گرفتن قو،ن فیزیک کمک می کند.

من در مورد بسته بندی کارهای چاپی تحقیق کردم چاپ آن چند روز پیش. این کتاب نوشته مارک بیچ و اریک کنلی متن اصلی من در مورد همه چیز در مورد چاپ تجاری است، همانطور که در سی سال گذشته بوده است.

بیچ و کنلی خاطرنشان می کنند که اطمینان از اینکه محصولات (کتاب های چاپی، بروشورها و غیره) نه تنها در جعبه ها قرار دارند، بلکه به طور محکم ایمن شده اند، بسیار مهم است. و آنها باید به صورت افقی روی هم چیده شوند، نه عمودی. من فکر می‌کنم که این کار از تعظیم جلوگیری می‌کند، اگرچه من همیشه پاکت‌ها (مخصوصاً پاکت‌های دفترچه یا کاتالوگ بزرگ 9 اینچ در 12 اینچ) را دیده‌ام که به صورت عمودی بسته‌بندی شده‌اند.

صرف نظر از این موضوع (و تامین کننده چاپ تجاری شما مطمئناً می داند)، من فکر می کنم هدف این است که در چارچوب قو،ن فیزیک کار کنید. اگر یک محصول بسته بندی شده بخواهد به روش خاصی در جعبه یا کارتن جابجا شود و اجازه این کار را داشته باشد، وزن آن همراه با حرکت کارتن مشکل ایجاد می کند. مطمئن شوید که آن‌طور که می‌خواهید رفتار می‌کند، به‌طور مثال وقتی به آ،ین جعبه پوشه‌های جیبی می‌رسید، آن‌ها صاف ایستاده و صاف و سفت هستند.

نکته اصلی این است که قبل از اینکه درخواست قیمت را به فروشنده چاپ تجاری خود بدهید، باید همه این متغیرها را در نظر بگیرید. آنها را با جزئیات مشخص کنید. همه چیز را با تامین کننده خود در میان بگذارید. جزئیات به طور چشمگیری بر هزینه تحویل نهایی شما تأثیر می گذارد.