برف فرم های کسب و کار در مدیریت



فرم های قدیمی ساوتهمپتون و تامین کننده لوازم التحریر سفارشی Snow Business Forms وارد بخش مدیریت شده است.

دیوید اسمیتسون و مایکل فورچون از لئونارد کورتیس سواحل ج،ی در 14 مارس به ،وان مدیران این تجارت منصوب شدند، بر اساس پرونده های موجود در دادگاه عالی.

صبح امروز (17 مارس) یک تماس با ،ب‌وکار این موضوع را تأیید کرد و مستقیماً به پیام ضبط‌شده‌ای رفت که می‌گوید «از 14 مارس 2023، Snow Business Forms Ltd وارد مدیریت شده است» و درخواست‌های بیشتر را به لئونارد کورتیس ارسال کرد.

پیامی که اکنون در صفحه اصلی وب سایت شرکت نشان داده می شود تایید کرد که تجارتش متوقف شده است.

این تجارت که در سال 1983 تأسیس شد، لوازم التحریر چاپی، مواد تبلیغاتی و بازاریابی، کالاها و طیف وسیعی از محصولات دیگر را عرضه می کرد. طبق آ،ین حساب‌های ثبت‌شده خود در شرکت‌ها، برای سال منتهی به 31 دسامبر 2020، این ،ب‌وکار 37 کارمند داشت.

هفته چاپ یک پیام صوتی برای Snow Business Forms گذاشت اما در زمان نوشتن چیزی از شرکت نشنیده بود.

مدیران گفتند که هفته آینده باید بتوانند اطلاعات بیشتری ارائه کنند.

در سال 2015، هفته چاپ گزارش داد که مدیر عامل Snow Business Forms، Max Middleton، چاپگر لیتو متمرکز White Star Printing را با شریک تجاری خود Dave Swann راه اندازی کرده است. این شرکت در واحدی در همان منطقه تجاری Snow Business Forms در منطقه Chandler’s Ford در ساوتهمپتون مستقر بود.

ارائه خدمات چاپ لیتو و دیجیتال و همچنین خدمات تکمیلی، وب سایت White Star Printing هنوز زنده است، اما وضعیت معاملات آن نامشخص است. گوگل این شرکت را به‌،وان بسته برای همیشه فهرست می‌کند، در حالی که تماس‌هایی با این شرکت در زمان نگارش این مقاله انجام نمی‌شد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/snows-business-forms-in-administration