با از بین رفتن برنامه های توسعه، خرید کاغذ دوباره برای فروش قرار گرفت

به گفته منابع شهری که با این سایت خبری صحبت ،د، انتصاب بیگبیس ترینر باعث شده است که یک پیش بسته محتمل به نظر برسد.

ایان کاروت، مالک شرکت اعتباری ICSM هوش تجاری، گفت که نگران تامین کنندگان لوازم التحریر است.

طبق گفته اسکای نیوز، آ،ین فروش – توسط کنسرسیوم کورتیس به یک ،یدار جدید – در صورت تکمیل، پیش از 20 ژانویه پیش بینی می شود.

“اطلاعات ما نشان می دهد که برخی از تامین کنندگان وجود دارند که در صورت زیر پا گذاشتن آنها ضربه بزرگی را متحمل می شوند. واقعیت این است که مشکلات Paperchase خیلی قبل از این اتفاق افتاده است [the] بحران هزینه زندگی به وجود آمد.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/paperchase-up-for-sale-a،n-as-expansion-plans-fall-through

او گفت: «معمولاً غم انگیز است که شاهد مرگ Paperchase باشیم، اما نگر، اصلی ما تامین کنندگ، است که برخی از آنها در صورت ورود به مدیریت، دستمزد دریافت نخواهند کرد.

رهبری کورتیس، به گفته گزارش های معاصر، امیدوار بود که به یک برنامه رشد بلندپروازانه دست یابد که درآمد شرکت در حال مبارزه را بین سالهای 2021 و 2024 دو برابر کند.

فروشگاه لوازم التحریر خیاب، Paperchase که در زمان ،ید در ماه آگوست حدود 125 فروشگاه و امتیاز در بریت،ا داشت، در دستان PwC به حراج گذاشته شده است. اولین بار توسط اسکای نیوز گزارش شد.

Paperchase حتی قبل از همه‌گیری با مشکل مواجه بود، و در سال 2019 وارد یک قرارداد داوطلبانه طلبکاران شد – اما در ژانویه 2021، شرکت در مدیریت سقوط کرد و در یک بسته اولیه به یک شرکت تازه تأسیس Aspen P،enix Newco فروخته شد که مورد حمایت قرار گرفت. توسط شرکت سهام خصوصی Permira.

این شرکت همچنین خدمات مشاوره مدیریت Begbies Traynor را در صورتی که ،یدار پیدا نشود و شرکت مجبور به انحلال شود، حفظ کرده است.


بر اساس گزارش ها، کنسرسیومی که Paperchase را در آگوست 2022 ،یداری کرد، این شرکت را تنها پنج ماه پس از ،ید آن برای فروش قرار داده است.

فقط یک سال و نیم بعد، در آگوست 2022، Paperchase توسط کنسرسیومی به سرپرستی سرمایه گذار ،ده فروشی استیو کورتیس – که بیشتر به خاطر رهبری زنجیره مد Jigsaw شناخته می شود – و با حمایت Retail Realisation ،یداری شد.