بازسازی آسانسور به همراه چک لیست موراد آسانسور سخاوت

آسانسورهای جدید اغلب می‌توانند بازسازی شوند، اما قطعات آسانسورهای بسیار قدیمی دیگر در دسترس نیستند و این نیاز به تعویض کامل مکانیزم‌های عملکرد درب دارد. وزن خالی کابین روی قوچ و محموله آسانسور دامنه فشار کار را کاهش می‌دهد. وقتی واحد نیروگاه از رده خارج شده و یا سرعت آسانسور یا ظرفیت بالابر آسانسور اصلاح شده باشد، ممکن است نیاز باشد که واحد برق نوسازی گردد. بسته به فناوری درایو هیدرولیک استفاده شده در آسانسور، طراحی داخلی، شیر کنترل، اتصالات و اندازه واحد قدرت ممکن است در این فرآیند نیاز به طراحی و ساخت دوباره داشته باشند. پوشش داخلی کابین آسانسور امروزه بیشتر با استفاده از ورقه های استیل انجام می‌شود. ورق استیل ضد خش به دلیل مرغوبیت، کیفیت بالاتر و استحکام و زیبایی نسبت به پوشش دیگر کابین آسانسور طرفدار زیای دارد.

  • جهت اقدام برای تعمیرات آسانسور در استاده می‌توانید با شماره‌های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.
  • پیرامون فرآیند بازسازی آسانسور، ملاحظات دیگری نیز وجود دارد که باید ذکر شوند.
  • انتخاب درست قطعات و تجهیزات مطابق با استاندارد های تعیین‌شده، آسانسور را قابل اطمینان می‌ کند.
  • شرکت کارما آسانسور با آنالیز دقیق آسانسور موجود، بهترین روش را برای بالا بردن سطح ایمنی، بهبود عملکرد، استاندارد سازی و زیباسازی آسانسور بکار می‌برد..
برای آسانسورها، سرویس و نگهداری به معنای بازدیدهای دوره ای روتین، روانکاری ، تمیز کردن و تنظیم قطعات ، تجهزات یا سیستمهای فرعی به منظور اطمینان از عملکرد مطابق با الزامات کد های استاندارد است. قبل از هرگونه نوسازی آسانسور، در نظر بگیرید که چرا دقیقاً نوسازی لازم است یا اینکه آسانسورها فقط نیاز به ارتقاء جزئی و تعمیر دارند. در بسیاری از مواقع مثلا در ساختمانهای عمومی و هتل های از موکت‌های قابل شستشو به عنوان کف پوش استفاده می‌شود. حتما قبل از تعویض و نوسازی کف آسانسور از پیمانکار خود بخواهید که زیر سازی لازم atisliftco را انجام دهد.

ریل‌های ساخت ایتالیا معمولا گران‌ترین و بهترین نوع ریل آسانسور هستند اما این قطعه در انواع چینی و ایرانی نیز قابل دسترس است. بازسازی آسانسور پرسرعت آنقدر با اهمیت است که در شرکت آسانسور و پله برقی آتیس اخیرا بخشی راه اندازی نموده ایم که اصلی ترین وظیفه آن بخش بازسازی آسانسور و نوسازی آسانسور های فرسوده و به روز رسانی آسانسورها می باشد. آسانسور ساختمان یکی از اصلی ترین پایه های تبدیل شدن یک بنا به محیطی با شرایط مناسب برای استفاده به منظور زندگی، کار و سایر اهداف می باشد. بدیهی است قطعات وتجهیزات مورد استفاده در آسانسور دارای دوره عمر مشخصی می باشند حتی در صورت استفاده از بهترین قطعات و نگهداری مناسب امکان بهرمندی از تجهیزات تا زمان مشخصی مسیر می باشد.

بازسازی و تزیئنات کابین آسانسور در محل

اگر آسانسور شما به شکل مورد انتظار کار نمی‌کند، شرکت آسانسور هخامنش می‌تواند از اجزای کوچک گرفته تا کل واحد را مدرن‌سازی و نوسازی کند، در نتیجه خرابی یا خارج شدن‌های موقتی از سیستم نیز به حداقل می‌رسند. به علاوه اگر آسانسور از نظر مکانیکی عملکرد خوبی دارد اما از لحاظ بصری کمی قدیمی به نظر می‌رسد، تیم ما می‌تواند رنگ و رویی مدرن‌تر به آن ببخشد تا در ساختمان‌های شما روح تازه‌ای دمیده شود. پنل های کنترل یا صفحه کلید طبقات آسانسور قدیمی حالا جای خود را به صفحات دیجیتال و مدل پیشرفته تر داده‌اند. در صورت بازسازی ارزان کابین آسانسور و مقرون به صرفه بودن آن، این بخش نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های نوسازی آسانسور انجام می ‌شود و بسته به نوع پنل انتخابی و شرکتی که با آن کار می کنید، قیمت بازسازی کابین آسانسور متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که تزئینات کابین آسانسور باید با توجه به معیارهای خاصی انجام شود که مشکلات فنی وجود نیاید، برای اقداماتی مانند بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور در تهران لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیریم. برای مثال در هنگام تزئین کابین با آينه، سنگ و متریال های دیگر باید وزن آنها را در نظر بگیریم تا بیش از اندازه ی موجود در ضوابط و استاندارد نباشد و مشکلات فنی خطرناک ایجاد نشود. امروزه پوشش داخلی کابین در بازسازی کابین آسانسور با ورقه های استیل، MDF و فرمیکا انجام می‌شود.

برای مثال هزینه بازسازی کابین آسانسور در یک برج لوکس بالای شهر بیشتر از قیمت بازسازی کابین آسانسور یک ساختمان معمولی نهایتا پنج طبقه تمام خواهد شد. گاهی آسانسور خوب نگهداری شده و نیاز به بازسازی فنی ندارد در این صورت می توان به سراغ تزئینات کابین آسانسور رفت و شکل ظاهری آسانسور را به طور کامل نو کرد. همانطور که می دانید، با استفاده چندین ساله از یک آسانسور، این سیستم کم کم و به مرور زمان فرسوده شده و در اثر فرسودگی قطعات، نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کند. گاهی با بازسازی برخی قطعات همچون کابین آسانسور می توان آسانسور را نو و مدرن نمود.

قیمت کابین آسانسور شیشه ای کوچک، بزرگ و گرد + لیست موارد مهم و استاندارد

امروزه داخل اغلب کابین آسانسورهای مدرن، از ورقه‌های استیل استفاده شده چراکه علاوه بر استحکام، جلوه بصری بهتری دارد و بالطبع گرانتر است، استفاده از ام‌دی‌اف یا فرمیکا می‌تواند هزینه را کاملا کاهش دهد، البته این نوع پوشش بستگی به سلیقه مشتری دارد. کابین با بکارگیری از آینه‌کاری شکل مدرن تری می‌گیرد بطوریکه قیمت آن بستگی به میزان آینه و شیشه بکار برده شده بستگی دارد. یکی دیگر از نکات مهمی که در بازسازی و تعمیر اسانسور بسیار مهم می باشد پنل های کنترل آسانسور می باشد که در هنگام بازسازی و تعمیر اسانسور باید به آن توجه بسیاری داشت. در زمان بازسازی و تعمیر آسانسور خود می توان از صفحه کلید های معمولی استفاده نمود یا صفحات دیجیتال و پیشرفته را برای آسانسور انتخاب کرد که جدید تر هم باشند. بازسازی آسانسور شاید یکی از بهترین تغییرهایی باشد که می‌توانید در ساختمان خود ایجاد کنید تا با کمترین دردسر و هزینه، بیشترین تغییر را در ظاهر ساختمان و راحتی عبور و مرور در ساختمان به‌وجود بیاورید.

مدرن‌سازی مزایایی را به شما می‌دهد زمانی که سیستم شما شروع به از دست دادن درخشش و عملکرد آن می‌کند آنها را دوباره احیا می کند. در برج ها و بناهاي بلند مرتبه قديمي در تهران و شهرستان ها آسانسورهایی نصب شده كه گاها 30 تا 40 سال عمر دارند . اين قدمت برخی مواقع كاربران آسانسورها يعني ساكنان طبقات بالا را نگران مي كند و اين نگراني توأم با هراس ، جسم و روح ساكنان را مي فرسايد. به همین خاطر در چارت سازمانی شركت آسانسور و پله برقی هیرو، یکی از وظایف دپارتمان پشتیبانی ارائه مشاوره به مشتریان محترم جهت بازسازي آسانسورهای قديمی و نوسازي آن ها و رفع نگرانی و دغدغه های آنهاست . حتما از طرح ها و مدل های جدید و بروز استفاده کنید و زیبایی کابین آسانسور را دو چندان کنید.

بازسازی آسانسورنیمه استیل

بازسازی آسانسور به همراه چک لیست موراد آسانسور سخاوت