اینکودیا توسط Woodberry Packaging خریداری شد

ما مشتاقانه منتظر حمایت از آلن هستیم [Lock, Incodia chief executive]، تیم مدیریت و کارمندان به ،وان اینکودیا در سال های آینده به پیشرفت خود ادامه می دهد.

در تابستان 2021، برای افزایش سرعت و انعطاف‌پذیری آن و امکان تولید بسته‌بندی‌های پیچیده‌تر برای طیف وسیعی از کاربردهای جدید، از دای‌کاتر Heidelberg MK Promatrix 106 CSB استفاده کرد.

اینکودیا که 125 کارمند دارد، اولین ،ید Woodberry Packaging را در خارج از ایرلند نشان می‌دهد، زیرا همچنان به گسترش عملیات چاپ و بسته‌بندی خود ادامه می‌دهد. در سال 2021 شرکت چاپ و بسته بندی Colorman مستقر در دوبلین را ،یداری کرد.

در سال 2018، اولین دستگاه پرس UV Heidelberg CX 102-8+L را با اندازه‌گیری طیفی رنگ در بریت،ا نصب کرد. همچنین کیت جوهر افشان و همچنین پرس های صفحه ابریشمی و مجموعه ای از تج،ات برش، تطبیق، تاشو و لمینیت را اجرا می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/incodia-acquired-by-woodberry-packaging

Woodberry Packaging یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت Woodberry Capital است، یک شرکت سهام خصوصی غیر نهادی که در مشاغل با پتانسیل ایجاد ارزش بلندمدت سرمایه گذاری می کند.

دوران گفت که از اعلام ،ید اینکودیا “بسیار ،سند” است.

پس از تکمیل این ،ید، که این هفته اعلام شد، Woodberry Packaging درآمدی معادل 48 میلیون یورو (42 میلیون پوند) در سال 2023 پیش بینی کرده است. Incodia گردش مالی 15 میلیون یورویی را برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022 گزارش کرده است.


عرضه‌کننده مستقل کارت‌های هدیه، وفاداری و کارت‌های عضویت Incodia از Longacre Group توسط Woodberry Packaging به مبلغ نامشخصی ،یداری شده است.

،ب‌وکار اینکودیا نیز از طریق افزایش قابلیت‌ها، تخصص و مقیاس سود خواهد برد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با پاتریک هستیم که خود دارای تجربه قابل توجهی در صنعت چاپ و بسته بندی است، و همچنین تیم Colorman، زیرا همچنان به ایجاد موقعیت پیشرو در بازار خود ادامه می دهیم و خدمات خود را به بسیاری از شناخته شده ترین محصولات بریت،ا افزایش می دهیم. برندها.”

“اینکودیا به طور مداوم در طول دهه های متوالی تکامل یافته و نوآوری کرده است تا به رهبر صنعت امروز تبدیل شود. قابلیت‌های Incodia به شدت مکمل دیگر تجارت چاپ و بسته‌بندی ما، Colorman است، و ما به چشم‌انداز رشد بلندمدت آن به ،وان بخشی از Woodberry Packaging اطمینان داریم.

لاک افزود: “من خوشحالم که اینکودیا قرار است از طریق این ،ید بخشی از Woodberry Packaging شود. تن، مکمل قوی Incodia، در کنار Colorman، به تقویت جاه طلبی های رشد گروه کمک خواهد کرد.

اینکودیا که قبلاً CPI Card Group ،ستان بود، سالانه بیش از 350 میلیون کارت تولید می کند. این تجارت که در سال 1979 تأسیس شد، در دو مکان در کول،تر، ا، و ،مرزدیل، لنکشایر فعالیت می کند.

این شرکت توسط پاتریک دوران رهبری می شود که تجربه زیادی در بخش چاپ و بسته بندی دارد و دارای بسته بندی Americk است که در سال 2016 فروخته شد.