اولین علائم Optimum برای خرید PrintIQ V46

از آنجایی که PrintIQ مبتنی بر فضای ابری است، آنها می توانند این کار را از طریق تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود در زمان واقعی انجام دهند.

Optimum از زمان تاسیس خود در سال 2009، تابلوهای سه بعدی، داخلی و دیجیتال و سایبان تولید کرده است. اکنون این شرکت از سه سایت در پرستون فعال است و سفارشات را در سراسر کشور نصب می کند.

نرم افزار جدید، با بیش از 30 ویژگی جدید و به روز شده از V45 جولای 2022، به شدت بر کمک به چاپگرها برای خودکارسازی یا سرعت بخشیدن به فرآیندهای خود تمرکز دارد.

“پیش از این، امکان انجام این کار بسیار کم بود: به دلیل راه حل مبتنی بر سرور که آنها داشتند، به یک اتصال دسکتاپ از راه دور متکی بود که واقعا کند بود – و گاهی اوقات حتی متصل نمی شد.”


منبع: https://www.printweek.com/articles/optimum-signs-first-to-buy-printiq-v46

بروملی گفت: “Optimum خود را متعهد کرده است و تلاش خوبی برای ساخت انجام می دهد، بنابراین دوباره دو تا سه ماه را بررسی کرده اند.”

بروملی افزود، به همین دلیل، این تجارت به ویژه برای V46 من، است.

صادقانه بگویم، ما غرق شده ایم. من فکر می‌کنم مردم مدتی است که به دنبال راه‌حلی هستند، اما آن را در پشت سر گذاشته بودند.»

Optimum سفارش خود را در 21 مارس، اولین روز نمایش نرم افزار در نمایشگاه Sign and Di،al UK در بیرمنگام، و تنها چند روز پس از عرضه آن، ثبت کرد.


Optimum Signs، امضاکننده گسترده مستقر در پرستون، اولین ،ی بود که برای آ،ین بسته نرم افزاری ابر MIS PrintIQ، نسخه 46 (V46) ثبت نام کرد.

متیو آستین، مدیر عامل Optimum، گفت: “ما چندین ماه است که با PrintIQ در حال بحث هستیم و همیشه به دنبال نوآوری در داخل شرکت با استفاده از بهترین فناوری موجود هستیم.

پل بروملی، مدیر فروش جه، PrintIQ گفت هفته چاپ که او از واکنش به آ،ین نسخه MIS “بچه جدید در بلوک” هیجان زده شد.

“آنچه که آنها به ،وان یک شرکت تابلوسازی متوجه می شوند این است که زیاد در جاده ها هستند. همه افراد در این ،ب و کار روزهای کاملی را کار می کنند، بنابراین باید بتوانند کارها را در حالت تلفن همراه انجام دهند.

این بسیار پویا است، و [business needs] در حال حاضر آنقدر سریع در حال تغییر هستند که ما با مشتریان خود پویا می شویم.”

او افزود که بخشی از این چرخه بهبود، توسعه فرآیند نصب شرکت بوده است، به طوری که یک شرکت به درستی آماده شده تنها به دو یا سه ماه نیاز دارد تا به طور کامل از MIS PrintIQ استفاده کند.

او گفت: «ما دائماً در حال تکامل هستیم: یک تجارت نرم افزاری باید وضعیت موجود را تغییر دهد.

به گفته Bromley، به‌روزرس،‌های مکرر PrintIQ برای MIS آن، بخش اصلی جذابیت آن برای مشتریان است و به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا نرم‌افزار خود را مطابق با نیازهای مشتری شکل دهد.

«انتشار V46 همراه با نمایش زمان من،ی برای تأیید سفارش و شروع برنامه‌ریزی از پیش بود. ما با برخی از برندهای بزرگ سر و کار داریم و این سیستم را به ،وان دید و ارتباط بیشتر برای آنها و همچنین خودکار ، گردش کار ما در داخل می بینیم.