انواع شیشه ساختمان قیمت شیشه ساختمان تولید شیشه های داخلی و صنعتی

برای خرید شیشه سکوریت، توجه به تمامی این موارد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با انواع شیشه ساختمانی و مزایا و کاربرد هر کدام آشنا شوید. برای به دست آوردن قیمت شیشه باید ابعاد مورد نظر را با قیمت روز شیشه محاسبه کنید. مدت‌ زمان اجرای قرارداد با هر خریداری با قیمت روز شیشه ساختمانی محاسبه می‌گردد. این شیشه ها بیشتر در نمایشگاه ها، آزمایشگاه ها، ویترین مغازه ها و ساختمان ها استفاده می شوند. شیشه های رنگی در مقایسه با شیشه های معمولی، بخش زیادی از نور را جذب کرده و بخش کمتری را عبور می دهند.

شیشه های دوجداره

از این رو برای ساختمان‌هایی که بیشتر در معرض اشعه‌های زیان‌آور خورشید قرار دارند مناسب است. درضمن حین انجام پروسه سخت‌سازی این قابلیت وجود دارد تا محصول به شکل خم استوانه‌ای نیز باشد که البته در این زمینه محدودیت‌هایی جهت ضخامت و r وجود دارد. این نوع شیشه‌ها دارای ضریب انبساط بسیار کم‌اند و در مقابل تغییر ناگهانی دما یا ضربه، مقاومت زیادی دارند. این نوع شیشه را با اضافه نمودن توری فلزی در میان شیشه می‌سازند و بیشتر برای درهای ورودی، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، آسانسورها و هرجایی که خطر شکستن و فروریختن شیشه وجود دارد استفاده می‌نمایند.

انواع شیشه ساختمان قیمت شیشه ساختمان تولید شیشه های داخلی و صنعتی در سایت ساز و کار می توانید لیست قیمت انواع مختلف شیشه را مشاهده نمایید و سپس اقدام زیما به خریداری کنید. از انواع شیشه می توان به سکوریت، دوجداره، میرال، رفلکس، لمینیت و … اشاره کرد که در ساز و کار بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد. خریداران با اطلاع از ویژگی های انواع شیشه می توانند خرید خود را به راحتی در فروشگاه اینترنتی ساز و کار نهایی کنند.

  • این نوع شیشه از دو لایه ساده و گاهی رنگی که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و لبه ها یا درز های آن ها هوابندی شده است و فضای بین آن ها با مواد خشک کننده ای پر و یا در بعضی از موارد بین دو لایه خلا ایجاد می شود.
  • خمیرهای فریت ساخته شده اند تا در ترکیب با نیازهای پردازش مورد نیاز برای یک قسمت خاص کار کنند.
  • توجه داشته باشید یک شیشه کار حرفه ای از ابزارهای کار مانند الماس، خط کش، کاردک و قلم در حین کار استفاده می کند.
  • بلوک شیشه ای نیز به نور اجازه عبور می دهد و اگر مات انتخاب شود، حریم خصوصی ایجاد می نماید.

گفتنی است که بیش از 40 نوع رنگ زیبا و متنوع در رنگ آمیزی شیشه های لاکوبل مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه لاکوبل ، در هنگام ساخت تحت حرارت بالا سکوریت می شود و بدین سان از مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه برخوردار می شود. شیشه های لاکوبل در قسمت های مختلف ساختمان نظیر پارتیشن های شیشه ای ، انواع دیوار پوش ها ، کف پوش و سقف، میزهای شیشه ای ، کابینت ها و قفسه ها کاربرد دارند. این نوع، قوی ترین و ایمن ترین نوع شیشه هستش و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش برخوردار است. در صورت شکستگی، خرده های آن در جای خود به صورت یکپارچه فرو می ریزند. از شیشه سکوریت عمدتا برای ساخت پنجره های بزرگ در ساختمان های بلند، پارتیشن شیشه ای، شیشه برای محفظه خودپرداز و…

نرده شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن گزینه بسیار مناسبی برای طراحانی است که به استفاده از نور طبیعی در طراحی های خود توجه نشان می دهند. برای مشاهده لیست قیمت انواع شیشه می توانید به سایت ساز و کار مراجعه نمایید و پس از ورود به دسته بندی آن، لیست قیمت انواع مختلف شیشه را مشاهده کنید. در روش اول هنگام ساخت شیشه، برخی مواد شیمیایی به مصالح اولیه آن اضافه می شود که شیشه را به رنگ های مختلفی در می آورد. در روش دوم، شیشه معمولی و بی رنگ را درون مذابی از شیشه رنگی فرو برده و از این طریق آن را رنگی می کنند.

شیشه دوجداره، شیشه سکوریت – میرال، شیشه خام، شیشه پیرکس، شیشه کریستال، شیشه خم و … استفاده از شیشه‌های دوجداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی و برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجره ساختمان بیمارستان‌ها، کتابخانه‌ها، موزه‌ها و ساختمان‌های حاشیه خیابان‌های پرتردد کاربرد وسيع دارند. همراه مواد اولیه این شیشه‌ها که در مقابل حرارت، مقاومت زیادی دارند مقدار زیادی اکسید بوریک به کار می‌رود و سیلیس آنها از انواع شیشه‌های معمولی بیشتر است. هنگام انتخاب نوع شیشه ساختمانی باید متناسب با نوع کاربرد آن باشد. به عنوان مثال سعی شود شیشه پنجره های ساختمانی از نوع دوجداره باشد. نماهای تماماً شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار می رفتند.

عوامل موثر بر قیمت شیشه

این نوع شیشه که عایق گرما، سرما و صداست در بسیاری از ساختمان‌ها مانند فرودگاه‌ها، هتل‌ها و بیمارستان‌ها به کار می‌رود. از این شیشه‌ها برای کارخانه‌ها، گاراژها و پوشش بام‌هایی که باید از آنها نور عبور کند (سرسرا) مصرف می‌شود. شیشه جام مات همان شیشه معمولی است که بر اثر ساییدن خشن با فشار ماسه ریزدانه سیلیسی یا با استفاده از اسید فلوئور که باعث خورندگی شیشه می‌شود آن را مات می‌کنند. ED یا 4/4 که ضخامت این نوع شیشه‌ها از 1/8 تا 2/3 میلیمتر است. اصلی ترین مواد تشکیل دهنده شیشه سیلیس ، کربنات و آهک است گرچه فرمول ها و روش های ساخت متفاوتی تاکنون برای ساخت شیشه ارائه گردیده است.

در صورت برخورد با شیشه جلوی اتومبیل در صورت تصادف ، Innerhield از پارگی سر و صورت او جلوگیری می کند. توجه داشته باشید چنانچه شیشه‌ کاری باید در بلندی یا بر روی سقف انجام شود حتما از قبل نردبان و چهارپایه را تهیه کنید. حتما قبل از سفارش اجازه بدهید شیشه کار از محل پروژه دیدن کند تا بتواند ابعاد دقیق را محاسبه کند و میزان شیشه، نوع ابزار و یراق را تعیین کند. در انتخاب نوع شیشه باید مواردی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، استحکام، زیبایی و نوع فضا را در نظر داشته باشید. برای بدست آوردن میزان شیشه باید مساحت سطح مورد نظر را محاسبه کنید.

از شیشه ساختمان می توان برای ایجاد دکوراسیون جذاب و یا تکمیل زیبایی نمای خارجی و فضای داخلی ساختمان استفاده کرد. کاربرد شیشه ساختمان در قسمت‌های مختلف مانند پنجره‌ها، شیشه‌های دودبند جلوی آسانسور، بالکن، پارتیشن و حمام می باشد. شیشه‌های مورد استفاده در ساختمان در پنجره‌ها عموماً از نوع دوجداره و لمینت و درب شیشه دودبند و شیشه بالکن و شیشه حمام و شیشه پارتیشن، دربهای اتوماتیک عموماً 10 میل سکوریت می‌باشد. معمولا شیشه های نصب شده در ساختمان ها به صورت فریم دار با فریم آلومینیومی است و یا فریم لس می باشد. استفاده از شیشه سکوریت 10 میل که به دودبند معروف است از قوانین آتش‌نشانی بوده و سازنده‌ها بدون در نظر گرفتن این شیشه‌ها قادر به دریافت پایان کار نمی‌باشند.